Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-18, 07:30
Medlem
plumba69s avatar
Jag är äldre än Sanna och jag tycker att hon är riktigt snygg. Otroligt att hon och Pernilla är lika gamla
2023-05-18, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleMelker
Är det någon som fortf kollar på robinson 2023?

Är det fortfarande någon som inte fattat att Klot-Elin drog sin dolk rätt in i Marcus rygg vid röstningen ?
Man fick nämligen se rösten senare.

Jag fick ett mycket ovanligt saliverande tillstånd alldeles efter detta.
Jag föreställde mig att jag spöade vattenskallen med ett brännbollträ i fantasin. Och jag verkligen VILLE skada henne. Mycket.
Ovanligt för att vara undertecknad.

Jag vet inte vad det är som får igång dessa ytterst ovanliga känsloyttringar. Och skulle aldrig röra en fena på det sättet.
Måste ha med hennes sjuka vekhet att göra, hennes iver att få höra till, att hon säljer en kompis om hon får två nya. Sådana rentut sagt förskräckligt dåliga personliga egenskaper. Som man bara kan förakta.
Att hon var orättvis på ett äckligt sätt, och försökte motivera det.

Väldigt intressant ! Om inte annat.

De goda (men irtiterande) väger inte upp det dåliga i hennes karaktär på långa vägar.

Någon mer som känner liknande ?
2023-05-18, 07:43
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweotheod
Är det fortfarande någon som inte fattat att Klot-Elin drog sin dolk rätt in i Marcus rygg vid röstningen ?

Jag föreställde mig att jag spöade vattenskallen med ett brännbollträ i fantasin. Och jag verkligen VILLE skada henne. Mycket.

Jag vet inte vad det är som får igång dessa ytterst ovanliga känsloyttringar. Och skulle aldrig röra en fena på det sättet.
Måste ha med hennes sjuka vekhet att göra, hennes iver att få höra till, att hon säljer en kompis om hon får två nya. Sådana rentut sagt förskräckligt dåliga personliga egenskaper. Som man bara kan förakta.

De goda (men irtiterande) väger inte upp det dåliga i hennes karaktär på långa vägar.

Nej, det är bara ett TV program.
2023-05-18, 07:58
Medlem
Apostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risig
Undra hur han mår egentligen.. verkar ju ha ett osunt förhållande till alkohol ich lär väl inte bli bättre efter detta tänker jag.

Eller så var det alkoholfria öventyret precis vad han behövde för att börja om.
2023-05-18, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plumba69
Nej, det är bara ett TV program.

Precis, så det är bara jag mao
Kanske måste boka någon tid.
Men i ärlighetens namn skulle jag se och reagera på samma tendenser utanför rutan också.
Och givetvis bara väsa något och vifta med handen i avsmak, och gå så långt som möjligt åt annat håll.
2023-05-18, 08:42
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Dagens Robinson

2023-05-18, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aposteln
Eller så var det alkoholfria öventyret precis vad han behövde för att börja om.

Nja, tvärtom. Tutt-Dennis säger att han var lite lättad av att åka ut och längtar efter en drink! 🤪 Alkolist x 1000000000
Segt avsnitt med tråkigt brev hemifrån! Lite kul att även Sanna inser att hon inte har några muskler och platt rumpa
2023-05-18, 10:24
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweotheod

Herregud nej. Det är en tävling och inget mer. Elin röstade med gruppen och inget annat
2023-05-18, 10:59
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Närmast outhärdligt trist nu. Kommer det att bli prestationer som avgör nu och är det sociala spelet slut? Ja då blir det tråkig moral-TV som så många härinne vill ha.

Erik, alltså, jag har inget emot honom som människa men helvete vilket sömnpiller han är. Han bara sitter och gaggar om Amanda hela tiden och lite om styrka, ärlighet och "pannben", det senare programmets favoritklyscha.

Men trädens döddansare kan ju sitta där och tycka att han är så god och rättskaffens och en bra förebild för barn och en värdig vinnare.
2023-05-18, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
Dagens Robinson når nya bottennivåer. Alltså varför detta trams om brev hemifrån?

Ja, det är de uslaste inslagen i Robinson. På de 26 år som programmet gått har endast "Bröli" Dinkelspiels samtal hem varit minnesvärd underhållning.
2023-05-18, 11:02
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Stör mig så jävla mycket på att vi inte får reda på vad Robinson och Gränslandet öarna heter, det duger inte att konstatera någonstans i Malaysia, därför kommer det heller inga kunskapstävlingar som en naturlig följd

"Robinson 2023 Malaysia - Langkawi; Pulau Dayang Bunting" hade varit nått! Nä, men jag håller med. Skulle framför allt vara fint om de lade till lite grafik om platsen när det visas drönarbilder av stränderna, men antar att de vill hålla inspelningsplatserna hemliga(?)

Här är iaf några av stränderna:

Gränslandet

En utav syd- & nordstränderna (minns ej vilken)
2023-05-18, 11:05
Medlem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in