2023-05-02, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
En gissning är att hon i all tysthet ( ev under corona) har förminskat bysten. Därefter har träning och motion fungerat mycket bättre, naturligtvis ihop med vettig kost. Hon är ju kort så några kilon gör mycket.
Hon har iaf tillstått att hon har fixat tänderna. En tand kraschade när hon spelade in i Betlehem och hon fick jaga rätt på en tandläkare.

Edit. Eller så är det Rånars frigivning som oroat henne rejält. Fullt förståeligt.

Men hon kan ändå glädja sig åt att deras son har vandrat den smala vägen. Tydligen har pappa Runar varit ett dåligt föredöme, och ett varnande exempel på hur det kan gå om man inte sköter sig.
Citera
2023-05-02, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pauws
Carola ligger väldigt lätt med män så fort hon blivit minsta berusad. Sorgligt att se.

Ja, och även när hon inte är berusad. Sorgligt då också. Speciellt om man - som hon - "satt sig på höga hästar" och påstår att man har en hög moral.... -"Skall inte flytta ihop med någon fören vi är förlovade och sedan gifta" som hon sagt etc.
Citera
2023-05-02, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjopptjopp90
Hon har ju helt sjuka ben för att vara i den åldern.

Otroligt sexig kvinna!

Japp, Carola är fin. Härliga pattar har hon också 👍
Citera
2023-05-17, 18:31
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Det syns tydligt att det INTE är silikon.

Hon har tränat och ändrat kosten. Det började hon med redan i samband med Let's Dance.
Fan vad synd https://www.expressen.se/noje/carola...nharda-dieten/ hon har rakat bikinilinjen också för att kunna ta raffsettbilder, dessa bilder skulle tagits vidare när hon var i rätt form
Citera
2023-05-18, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Ja, och även när hon inte är berusad. Sorgligt då också. Speciellt om man - som hon - "satt sig på höga hästar" och påstår att man har en hög moral.... -"Skall inte flytta ihop med någon fören vi är förlovade och sedan gifta" som hon sagt etc.

Hon borde komma ut, och visa att även kändistanter i femtioårsåldern behöver knulla.
Citera
2023-05-18, 11:57
Medlem
Som min salig far uttryckte det:

"Hon är så ansiktslyft att när hon blinkar så fiser hon"
Citera
2023-05-18, 12:31
Medlem
brianmolkos avatar
Vad feta kroppspositiva feministtanter (+manliga sverigedemokrater) vräcker ut sin näthat mot Carola för hon vill bli smalare?
Näthat mot feta fatshaming inte OK, men däremot slimshaming är OK
Är de för feta mister sin förebild ?
Citera
2023-05-18, 12:36
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
En gissning är att hon i all tysthet ( ev under corona) har förminskat bysten. Därefter har träning och motion fungerat mycket bättre, naturligtvis ihop med vettig kost. Hon är ju kort så några kilon gör mycket.
Hon har iaf tillstått att hon har fixat tänderna. En tand kraschade när hon spelade in i Betlehem och hon fick jaga rätt på en tandläkare.

Edit. Eller så är det Rånars frigivning som oroat henne rejält. Fullt förståeligt.

Varför skulle den det? de var ju tusen år sedan de var ihop ?
Citera
2023-06-07, 07:53
Medlem
Vem är den nye hingsten .. som syns ihop med henne numera.. mustasch brydd viking ser han ut som… bra mycket yngre verkan han.. men inte hört i skvallerpressen (Expressen) än…
Citera
2023-06-11, 00:37
Medlem
PingPongZongs avatar
När Carola blev ihop med Søgaard. Så snackades det mycket om att hon blivit ihop med en främling. Søgaard. Det hördes ju på namnet att han inte var svensk. Norrman.... Norge som var svenskt en gång i tiden. Men som förrädare till politiker tillät genomföra en folkomröstning där bara "norrmän" fick rösta om den delen av Sverige som kallades för Norge skulle bli en självständig nation.

Carola var inte populär där först. Och först trodde faktiskt folk det var ett skämt. En Norgehistoria. Men det var sant...
Citera
2023-06-11, 07:47
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Varför skulle den det? de var ju tusen år sedan de var ihop ?

Föreslår att du läser dom sista sidorna i just Runars egen (och just nu väldigt populära) tråd så får du svaret på varför hon högst troligt känner sig orolig över att han nu är ute..
Citera
2023-06-11, 07:51
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jag skrev inte att jag vet mer om vad hon har gjort för ingrepp än någon annan, men du skrev att '-Varken du eller jag vet vad hon har gjort för ingrepp'. Då ville jag bara påpeka att du inte vet vad jag vet om vilka ingrepp hon har gjort.
I det sista stycket har du bara helt enkelt missuppfattat mig. Jag menar att det finns (vad jag vet....) inga sätt att "skönhets behandla" händer och halsar. Det gör att även om personen gjort skönhetsingrepp på andra delar av kroppen (främst ansiktet), så avslöjar alltid händernas och halsens utseende att personen "levt länge". Jag hoppas vi kan vara sams nu?

Här har du faktiskt fel.
Att man kan fixa till händerna är ingen ”nyhet”, det kom ifrån Hollywood (var annars) för några år sedan.

https://ak.se/vart-utbud/fillers-for...g-av-handerna/

Och samma med halsen, inte heller något som ”inte finns”.
Går att fixa på kirurgisk väg eller med fillers tex.

https://www.varden.se/guider/halslyft
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in