2023-05-18, 03:59
Medlem
Tjena. Har någon provat på att skapa en algoritm för just betting? Hört en del som gjort det och det har tydligen funkat bra.
Citera
2023-05-18, 10:17
Medlem
Enterprises avatar
Nej, jag tror inte på det annat än att hjälpa till att hitta odds-arbitrage genom automatiserad scraping.
Att försöka förutspå utgången av fotbollsmatcher eller liknande med är dödsfött.
Här är någon som försöker:
https://www.youtube.com/watch?v=MFYdwr5tL74
Citera
2023-05-18, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Nej, jag tror inte på det annat än att hjälpa till att hitta odds-arbitrage genom automatiserad scraping.
Att försöka förutspå utgången av fotbollsmatcher eller liknande med är dödsfött.
Här är någon som försöker:
https://www.youtube.com/watch?v=MFYdwr5tL74

Finns tydligen många som gör det. Man brukar säga att man kör efter sannoliktheten på så sätt vinner man i längden. Finns ett gäng i Sverige som lånar andras spelkonton och kör med algoritm. De har gjort tusentals kronor.
Citera
2023-05-18, 16:48
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messi307
Finns tydligen många som gör det. Man brukar säga att man kör efter sannoliktheten på så sätt vinner man i längden. Finns ett gäng i Sverige som lånar andras spelkonton och kör med algoritm. De har gjort tusentals kronor.
OK, lycka till. Du har fått min input.
Odds-arbitrage är i varje fall möjligt att vinna pengar på, utan att förlita sig på turen.
Citera
2023-05-20, 08:02
Moderator
vhes avatar
Python --> Systemutveckling
/Moderator
Citera
2023-05-20, 09:05
Medlem
0xgh64s avatar
Citat:
Och förlorat även mer förmodligen.. Finns ju mängder med dessa men skiter sig alltid till sist. Ex martin gale systemet i gambling mm. Sök på youtube på ex trading bots ser du hur det bruksr sluta.
Citera
2023-05-24, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0xgh64
Och förlorat även mer förmodligen.. Finns ju mängder med dessa men skiter sig alltid till sist. Ex martin gale systemet i gambling mm. Sök på youtube på ex trading bots ser du hur det bruksr sluta.

Förlorat mkt? Tror du är ute och cyklar. Dessa vet vad dem gör. Stora pengar rullar in!

De postade nyligen en video på tiktok där man ser saldo på en del konton och det är tusentals kronor. Allt detta med hjälp av algoritm på python

https://vm.tiktok.com/ZGJ9XJB9X/
Citera
2023-05-24, 22:50
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Förlorat mkt? Tror du är ute och cyklar. Dessa vet vad dem gör. Stora pengar rullar in!

De postade nyligen en video på tiktok där man ser saldo på en del konton och det är tusentals kronor. Allt detta med hjälp av algoritm på python

https://vm.tiktok.com/ZGJ9XJB9X/
Hahaha! Vem postar på Tiktok och skryter att man tjänat pengar på en algo?
Det uttryckliga syftet är alltså att man vill "låna" andras konton för att kunna spela!
Min fråga till dig är bara: är du med på det eller är du dum?
Citera
2023-05-25, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Hahaha! Vem postar på Tiktok och skryter att man tjänat pengar på en algo?
Det uttryckliga syftet är alltså att man vill "låna" andras konton för att kunna spela!
Min fråga till dig är bara: är du med på det eller är du dum?

Syftet med videon på Tiktok är inget dem skryter med. Dem visar hur det gått med olika konton som de lånat.
Just att låna konton gör dem för när dem vinner för mycket pengar limiterar spelbolagen kontona vilket innebär att man kan max satsa max 1 kr på kuponger.

Alla spel de lägger använder dem algorithmer via python. Som tack att man lånar ut konton till dem får man mellan 10-20% av nettovinsten.

I början var jag också skeptiskt till detta då det såg lite konstigt ut. Men efter jag sett massa videos hur det gått för dem, provade jag också att hoppa på i båten.
Jag lånade ut mitt bet365 konto. Efter en månad blev jag kontaktad igen och dem var uppe i 200tusen kronor på just mitt konto. Av dessa pengar fick jag behålla ca 15.000 kr, så det blev ändå gratis pengar.

Än idag lånar de konton utav olika personer i Sverige som behöver tjäna en slant. Därför tyckte jag just detta med algoritm på python verkar vara intressant!
Citera
2023-05-25, 10:22
Medlem
Citat:
Syftet med videon på Tiktok är inget dem skryter med. Dem visar hur det gått med olika konton som de lånat.
Just att låna konton gör dem för när dem vinner för mycket pengar limiterar spelbolagen kontona vilket innebär att man kan max satsa max 1 kr på kuponger.

Alla spel de lägger använder dem algorithmer via python. Som tack att man lånar ut konton till dem får man mellan 10-20% av nettovinsten.

I början var jag också skeptiskt till detta då det såg lite konstigt ut. Men efter jag sett massa videos hur det gått för dem, provade jag också att hoppa på i båten.
Jag lånade ut mitt bet365 konto. Efter en månad blev jag kontaktad igen och dem var uppe i 200tusen kronor på just mitt konto. Av dessa pengar fick jag behålla ca 15.000 kr, så det blev ändå gratis pengar.

Än idag lånar de konton utav olika personer i Sverige som behöver tjäna en slant. Därför tyckte jag just detta med algoritm på python verkar vara intressant!
Säger då det…

Nån hittar på en excelsida med påhittade siffror och säger att de tjänar pengar på nån algoritm och du tror på det?
Penningtvätt är vad det innebär med utlånade konton. Om det kommer in nåt där.

Inte ens ett ord om hur den här algoritmen fungerar. Varför skulle en formel i python vara mer intressant än i vilket annat format som helst? Hur är tanken bakom formeln?

Jaja, det är ju tillåtet att vara hur dum som helst….
Citera
2023-05-25, 17:26
Medlem
Citat:
Tjena. Har någon provat på att skapa en algoritm för just betting? Hört en del som gjort det och det har tydligen funkat bra.

Du borde googla innebörden av ordet "algoritm".

En algoritm kan vara hur enkel som helst eller hur komplicerad som helst....... Så det är uppenbart att du inte förstår vad du pratar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in