Citat:
Ursprungligen postat av
Enterprise
Hahaha! Vem postar på Tiktok och skryter att man tjänat pengar på en algo?
Det uttryckliga syftet är alltså att man vill "låna" andras konton för att kunna spela!
Min fråga till dig är bara: är du med på det eller är du dum?
Syftet med videon på Tiktok är inget dem skryter med. Dem visar hur det gått med olika konton som de lånat.
Just att låna konton gör dem för när dem vinner för mycket pengar limiterar spelbolagen kontona vilket innebär att man kan max satsa max 1 kr på kuponger.
Alla spel de lägger använder dem algorithmer via python. Som tack att man lånar ut konton till dem får man mellan 10-20% av nettovinsten.
I början var jag också skeptiskt till detta då det såg lite konstigt ut. Men efter jag sett massa videos hur det gått för dem, provade jag också att hoppa på i båten.
Jag lånade ut mitt bet365 konto. Efter en månad blev jag kontaktad igen och dem var uppe i 200tusen kronor på just mitt konto. Av dessa pengar fick jag behålla ca 15.000 kr, så det blev ändå gratis pengar.
Än idag lånar de konton utav olika personer i Sverige som behöver tjäna en slant. Därför tyckte jag just detta med algoritm på python verkar vara intressant!