Citat:
Ursprungligen postat av
ThorulfBortbyting
Jag väntar själv på dina källor om både Megawatten i Patriotsystemet, som det tredje stadiet du nämnde som lite si sådär halv kvart i fem, eftersom att GPS var allt som användes.....trovärdigt då såklart. Annars använder de ingenting förutom två turbiner från Luleå älv för att hålla lyset igång.
Har du källor, för annars är det ju faktiskt bara svammel
Jag har visat dig en källa två gånger. Sen om du följer strängen/diskussionen så är vi frågande om hur det verkligen är. Vi fick inget riktigt svar. Så jag letade själv upp en till källa - am kongressen. Där visade sig att den första källan hade fel enl am kongressen. Så ja jag har nu visat två källor och till med två gånger. Men du verkar inte ha läst dem. Har du kanske svårt med engelska? Så två källor är redovisade. Den första hade fel. Du får am kongressen igen, som visar en annan effekt på generatorerna.
Jag översätter vad de skrev till svenska.
"Ett PATRIOT-batteri har sex huvudkomponenter: a
kraftverk [två fordonsmonterade 150 kilowatt
(KW) generatorer]...."
https://crsreports.congress.gov/product/pdf/IF/IF12297
Kongressen visar alltså att det var fel i den första källan (Se den källan tidigare i strängen -två gånger).
Jag litar mer på am kongressen än den första källan.
Så nu om du kommer med ett påstående så redovisa en källa annars utgår jag ifrån att det bara är bröl från din sida
PS Nu har jag redovisat den första källan två gånger och den andra källan tre gånger.