Amanda liknar Linnea Claesson både till utseende och sätt 🤮🤮🤮
Ansiktet påminner faktiskt litet om Linneas men även Linnea är söt. Att hon sedan är en äcklig feminist medan Amanda istället tycker om män, gör att jag tycker deras sätt är aningen olika.
Så du avskyr Amanda eftersom hon liknar en feminist?
Dennis B. tappade taget först och fick lämna Robinson.
Sanna S. vann tävlingen och klar till finalveckan.
** Surprise, vem sitter i lägret när de återvänder?
1; Vinnare från gränslandet, kanske båda?
2; Eftersom Dennis skrek nåt i slutet i förra avsnittet av glädje eller nåt, kan det vara Dennis?
3; Superskräll, en joker
4. Zeki. Lejonet. Gärna med närbild på Elins reaktion från tre olika reprisvinklar.
4. Zeki. Lejonet. Gärna med närbild på Elins reaktion från tre olika reprisvinklar.
Beskrivning på morrondagens avsnitt:
"I vildmarken gömmer sig en lika efterlängtad som nervös överraskning. Allt därhemma blir plötsligt väldigt verkligt och påtagligt."
Det är nog bara fler telefonsamtal hem, gråtfesten fortsätter. Alla vi med ouppklarade känslomässiga problem får ta och spola igenom ännu ett avsnitt
"I vildmarken gömmer sig en lika efterlängtad som nervös överraskning. Allt därhemma blir plötsligt väldigt verkligt och påtagligt."
Det är nog bara fler telefonsamtal hem, gråtfesten fortsätter. Alla vi med ouppklarade känslomässiga problem får ta och spola igenom ännu ett avsnitt
Zeki, Markus, Dennis....är ni goa eller?
Överraskningen är såklart en spegel och möjligtvis en våg...
Överraskningen är såklart en spegel och möjligtvis en våg...
...men en våg kanske inte är comme il faut ?
Jag tror som sagt det är fler samtal hem. Att Camilla säger "Hjälp, vad är det där för människa" kan ju vara reaktionen hon fick när hon såg en familjemedlem för första gången på länge.
Men vi får se imorgon.. Brukar det vara spegel och våg nästsista veckan?
Jag tror som sagt det är fler samtal hem. Att Camilla säger "Hjälp, vad är det där för människa" kan ju vara reaktionen hon fick när hon såg en familjemedlem för första gången på länge.
Men vi får se imorgon.. Brukar det vara spegel och våg nästsista veckan?
Det betyder förstås att hon ser sig själv i spegeln.
Ansiktet påminner faktiskt litet om Linneas men även Linnea är söt. Att hon sedan är en äcklig feminist medan Amanda istället tycker om män, gör att jag tycker deras sätt är aningen olika.
Så du avskyr Amanda eftersom hon liknar en feminist?
Nä, för hon påminner om Linnea Claesson både till utseende och sätt, falskt positiv oavsett vad som händer, tål inte såna människor.
Det betyder förstås att hon ser sig själv i spegeln.
"Allt därhemma blir plötsligt väldigt verkligt och påtagligt"
Det får mig att tro mer på fler samtal/brev hemifrån,.
Men ja, det där låter vettigt också. Kanske man börjar tänka på allt där hemma när man ser sig själv i spegeln. Är det inte de sista i finalveckan som brukar få spegel och våg?
"Allt därhemma blir plötsligt väldigt verkligt och påtagligt"
Det får mig att tro mer på fler samtal/brev hemifrån,.
Men ja, det där låter vettigt också. Kanske man börjar tänka på allt där hemma när man ser sig själv i spegeln. Är det inte de sista i finalveckan som brukar få spegel och våg?
Förra året fick de väga sig ganska sent, i avsnitt 48 av 51 (med 6 deltagare kvar)
När de var i Haparanda vägde de sig i avsnitt 43 av 51 (med 8 deltagare kvar)
I de tre säsongerna innan Haparanda var det 9, 8 samt 8 deltagare kvar när de vägde sig, så förmodligen runt avsnitt 43 då också.
Förra året fick de väga sig ganska sent, i avsnitt 48 av 51 (med 6 deltagare kvar)
När de var i Haparanda vägde de sig i avsnitt 43 av 51 (med 8 deltagare kvar)
I de tre säsongerna innan Haparanda var det 9, 8 samt 8 deltagare kvar när de vägde sig, så förmodligen runt avsnitt 43 då också.