Tyvärr stämde alltså det jag läste på Robinsons facebook-sida...
Som det beskrevs där så var det inte trailern som var inbakad i slutet på programmet (för där avslöjades ju inget) utan TV4 verkar ha sänt en ny trailer typ i reklampausen efteråt där man tydligt kunde se Pernilla.
Så det är ju superklantigt verkligen men inte första gången. Att de aldrig lär sig.
Så mentalt var man redan förberedd på hur det skulle gå även om det ändå var tråkigt såklart.
Tycker det är konstigt att det ska räcka att få fel fattning för att det ska vara kört från början, att det ska vara så "känsligt" rent tekniskt.
När det står en finalplats på spel så borde det inte vara så små marginaler.
Menar ni att man kan se vem som vann bara genom en trailer?
Lilla råtta, jag var 99% säker INNAN jag fick filmen! Nu när jag har filmen är jag 100%!
Jag tror att alla som sett finalen eller läst de senaste inläggen är 100% säkra på vem som vinner.
Du är inte trovärdig då dina tidigare inlägg om vinnartips tack vare "kontakter inom produktionen" visade sig vara 100% fel. Du behöver ta ett snack med din kontakt. Om du nu har någon.
Var ju inte hittepå, kolla dagens avsnitt så ser du
Så dina tidigare hittepåinlägg ska vi bortse från? Behöver jag påminna om dina tvärsäkra påståenden?
Citat:
Ursprungligen postat av Karlbertil23
Hörru mr nollkoll, jag har mer kontakter och mer trovärdiga kontakter inom Robinson produktionen än Masked Singer! Tro vad du vill, men vinnaren av Robinson är:
Skrattretande ospännande med en hinderbanefinal mellan en vältränad snubbe kring 30 mot två medelålders damer. De borde ju ha fått nån form av försprång.
Skönt att vi är av med Anders Lundin till nästa säsong. Som sagt säkert en trevlig karl att råka i trapphuset som granne men på tok för snäll för Robinson.
De som stack ut i år var:
Snyggast nånsin - Alva
Vidrigast nånsin - Zeki
Men annars ganska tamt. För mycket fokus på tävlingar och för lång sändningstid och för mycket av att det märks att produktionen regisserat deltagarna (det är ganska tröttsamt att höra nån skrika "brev" i vartenda avsnitt) och visserligen långt färre spoilers än förra säsongen men fortfarande på tok för mycket.
Senast redigerad av Rinaldo-Montalbano 2023-05-28 kl. 10:22.
Bra att Oscar vann , han är fullt värdig vinnare. Synd att råttan kom tvåa. Hon borde ha blivit diskad pgav skitsnack. Inlägg på insta där FRUBLOCK skålar och säger hånfullt sig pakta med make och eventuella vänner (kan vara inhyra) HON har inte lärt sig någonting och saknar helt självinsikt. Glad att Oscar tog det men Amanda borde varit god tvåa.
Vilken värdelös final. Spolade igenom det mesta av avsnittet eftersom upplägget redan var så extremt ointressant och förutsägbart.
Två av årets deltagare hade konstant alla odds emot sig och det är otroligt ruttet att ingen av de vann. De två är Marcus och Amanda.
Att
Oskar vann är såklart väldigt tråkigt och ovärt, men av de tre som var med i finalen så ogillar jag honom minst. Sanna eller Pernilla som vinnare hade varit ännu värre. Så grattis Oskar!