2023-05-17, 12:51
Medlem
Känns som masspsykoserna avlöser varandra hela tiden:

Refugees welcome

Metoo

Corona

Klimathysterin

Dragqueens

Etc.
Citera
2023-05-17, 12:52
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
Jag bytte inte alls ämne.

Lillan och Tjorven riktar sig till barn i åldern 5-7. Du vill mena att alla barn är uteslutande där med sina föräldrar, jag vill mena att barn bussas dit från skolor och tvingas se denna skit. Vem har rätt? Troligen en blandning.
Denna perversion riktad mot barn måste få ett slut.

Men än viktigare är att komma åt roten av problemet, och det är inte Lillan eller Tjorven. Utan det är den cyniska sammansvärjningen som organiserar och stödjer denna skit runt om i världen. Soros har mer en ett finger i detta.
Du nämnde en skolklass. Vilken skolklass är det du pratar om? Jag förleds inte av dina försök att blanda bort korten.
Citera
2023-05-17, 12:54
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Traditionellt och historiskt fanns drag queens, transor och män utklädda till kvinnor på scener och teatrar där även barn var tillåtna, både i publiken och på scen. Så du vet inte vad du pratar om.

Ja vet du hur man såg på skådespelare på den tiden min kulturellt obevandrade vän?
Citera
2023-05-17, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storkukibarnanal
https://www.svt.se/kultur/dramaten-s...ut-drag-queens

Ministrarna Johan Pehrson (L) och Paulina Brandberg (L) besökte Dramatens guidade visning som hölls av två drag queens. I slutet av visningen började en man filma. Nu ser nationalscenen över säkerhetsarbetet.

Johan Pehrson har twittrat om händelsen.

”I dag besökte jämställdhetsministern och jag Dramaten där dragduon Lillan och Tjorven bjöd på en fin rundvandring för en förskoleklass. Tyvärr avbröts den av AFS. Förstår inte hur folk kan bli så upprörda. Och nervösa. Sorgligt att homofobin och hatet inte känner några gränser.”

Gör AFS rätt?

Nej, Afs är helt jävla sjuka i huvudet.
Citera
2023-05-17, 12:55
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av q-wxyz
Känns som masspsykoserna avlöser varandra hela tiden:

Refugees welcome

Metoo

Corona

Klimathysterin

Dragqueens

Etc.

Exakt och i varje fall drabbar tokvänstern och tokhögern samman med varandra. Alla vi normala håller oss neutrala.
Citera
2023-05-17, 12:55
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Det är just detta som är problemet - idiotiska föräldrar som vill vara woke och normkritiska drar med sina småbarn i karusellen. Detta är ett övergrepp då barn INTE skall utsättas för sexualiserande miljöer och perverterade vuxna.
Att andra föräldrar uppfostrar sina barn enligt värderingar som inte delas av just dig gör inte deras uppfostran till ett övergrepp.
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Skulle du låta vinhoran sitta barnvakt till dina barn?
Jag vet inte hur många gånger jag har fått denna ovidkommande fråga nu – ni alt-högertroll har uppenbarligen en begränsad fatabur av distraktioner. Förklara gärna vad din fråga har med topic (sabotaget av visningen på Dramaten) att göra, så besvarar jag den.
Citera
2023-05-17, 12:56
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Japp, och som följd lever vi lyckliga framgångsrika liv, medan idioter som du lever i räddsla och inte sällan hamnar i arbetarklassen.

Fördomar och hat resulterar sällan i framgång.

Hahaha, alltid dras rasistkortet (inte denna gång) upp, eller så är det detta med att man är "rädd". Hahahaha - ni är så förutsägbara så att klockorna stannar. Ja, jag är då otroligt glad att jag är arbetarklass (trots gedigen universitetsutbildning, för att ha detta sagt), då alla dessa utbildningar absolut inte har med hur intelligent man är - detta bevisar mången högutbildade dagligdags...

Förresten; hur mången gånger skall en företeelse (fördom) besannas för att det skall benämnas såsom en sanning och inte en fördom? Dessutom finns det inte en levande människa som inte är full av fördomar - et tu, Brute.
Citera
2023-05-17, 12:56
Medlem
Citat:
Men uppståndelsen beror ju på att tokhögern tror att barnen kommer vilja operera om sina kön efter att ha sett en drag queen läsa sagor för dem. Det är vad hela grejen handlar om.

Det är gulligt men ack så förutsägbart och genomskinligt att ni inom vänstern kallar det för "sagor" för att framställa det hela som något det inte är och att det ger skenet av att det bara är något helt oskyldigt och fint som sker. Detta är ett semantiskt trick vänstern ofta använder sig utav.

I verkligheten är det såna här "sagor" som man läser för barnen:
Citat:
Böcker som de ibland läser och som jag fått ta del av, exempelvis en bok som heter ”Leo, pojken med snippan”. En sådan bok förvirrar alla små pojkar med ”jaha, är jag ingen pojke”. Det är inte rimligt att föra anspelningar om sexuella läggningar för två-åringar. De ska inte behöva tänka på vilken sexuell läggning eller identitet de har, det ska de få göra i den takt som de utvecklas.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sm...med-dragqueens

Med andra ord, vänsterextremistisk könspropaganda till barnen i syfte att förvirra och grooma barnen.

I kombination med att den mest kända transsexuella sagoläsaren i Sverige, Miss Shameless Winewhore, rekommenderar böcker med pedofilt material utanför sina sagostunder så börjar bilden klarna.

https://twitter.com/miraaksoys/statu...21289778974720
Citera
2023-05-17, 12:57
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpringCampaign
Ja vet du hur man såg på skådespelare på den tiden min kulturellt obevandrade vän?

De uppträdde för kejsare under romarriket och kungar under medeltiden och nyare tid.
Citera
2023-05-17, 12:57
Citat:
Ursprungligen postat av spyder123
Detta har funnits hur länge som helst - plötsligt är detta en enorm grej och alla är helt förfärande av att utklädda män ger rundvandringar på museer. Saker ska förbjudas, allt är förfärligt blabla. Att det kommer sig att extremhögern är så religiös över väldigt specifika frågor (typ anti-vindkraft, anti dragqueens) tycker jag är det intressanta i tråden. Detta simplistiska tänk...

Låt folk göra som de vill och sluta bli besatta av petitesser så får vi inte ett nytt nazi-tyskland i framtiden!
Det är inte som du har blivit vilseledd att tro, det är tvärtom. Fascisterna är de politiskt korrekta.
Citera
2023-05-17, 12:59
Citat:
De uppträdde för kejsare under romarriket och kungar under medeltiden och nyare tid.
Du vet att skådespelare är ett kodord för bögprostituerad va?

Alla normala vet detta. Varför är du dekadent och konstig som vill att horor ska läsa sagor för barn?
Citera
2023-05-17, 12:59
Medlem
Böghoror som uppträder för förskolebarn, förfäderna vänder sig i sina gravar, AFS är det enda riktiga partiet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in