Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-16, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Jag tycker de flesta tävlingar i gränslandet har varit skit och flera i Robinson också, tex när de skulle stå och rucka på en stock parvis mfl, har inget med Marcus att göra.. auktionen var ju också väldigt konstigt att de inte fick tävla om mynten. Nu blev det momentet helt bortkastat.
Det känns inte som att de har velat lägga så stor budget på gränslandet. Det kostar nog en del att fixa de där hinderbanorna. Tänk dig alla som ska tillverka hinderbanorna, frakta och sätta upp allt på plats. sen ska man ha sjukvårdspersonal på plats och allt möjligt.
Och det där med mynten gjorde de med flit för att sätta Carro i en jobbigt situation, jag skulle snarare vilja se mer sånt.
Men ja visst, jag förstår vad du menar.
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-16 kl. 23:53.
2023-05-16, 23:57
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
När jag citerade åsnan och klagade på honom, ett inlägg som nu moderatorn av nån anledning raderat, kortade jag citeringen och uteslöt den sista meningen, alltså det han spoilade. Kanske var det du såg?

Edit: det verkar ha blivit några fler inlägg som raderats, bl.a ett av PeterZiipen som också tillrättavisade Soulmatexx. Antagligen har moderatorn raderat några spoilerinlägg men inte sett det jag klagade över och tog bort klagandet istället.

Förvirrande? Ja.

Nej, där var spoilertagg om det sista när jag läste inlägget, helt hundra på det och därför som jag tyckte det var konstigt.
Trodde då att Soulmatexx redigerat sitt inlägg efter all kritik men det stod ej som redigerat.
Kanske nån mod som var inne på det och justerade (?)
Sen var spoilertaggen borta igen...
Mycket förvirrande
2023-05-17, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Viol aka gamba är också ett instrument. Läs på innan du yttrar dig.

Ja men givetvis var det ett okänt instrument vid namn Viola Gamba som hon avsåg 🙄
2023-05-17, 02:50
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Ja men givetvis var det ett okänt instrument vid namn Viola Gamba som hon avsåg 🙄

Poängen är inte vad hon avsåg utan poängen är om det finns ett instrument som heter viol eller ej.
2023-05-17, 03:06
Medlem
Haha, Tutt-Dennis. "Jag har gått på halvfart tills nu, nu kommer jag kämpa och vinna alla tävlingar" 😀😀😀😀 Otränad och tjock!

Blir det en kärringtävling & bög tävling på slutet så orkar jag inte se skiten.
Senast redigerad av bridge 2023-05-17 kl. 03:10.
2023-05-17, 04:21
Medlem
snutans avatar
Nån som vet varför Dennis inte har vårdnad om sina barn? Detaljer?
2023-05-17, 04:40
Bannlyst
Nu har jag sett nya avsnitten, oväntat att hen åkte ut 😵‍💫🤷🏻‍♂️
2023-05-17, 04:42
Medlem
Fick åka hem + Plats i finalveckan + Surprise
2023-05-17, 05:01
Avslutad
Bra råttan åkte ut!
2023-05-17, 06:20
Medlem
Zyxel04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurrunge
Håller med. Det ska väldigt mycket till innan man inte kan träffa sina barn. Då har det hänt något allvarligt. Eller om man inte vill träffa dom, då är det riktigt illa.

Jag vill dock minnas att han framstod som "snäll" i början av programmet. Han pratade typ om att det var synd om folk.

Har sett lite av dessa personer förut... som är ganska obehagliga.

Kan vara överdrivet snälla i vissa sekvenser. Särskilt om det är mot kvinnor som man vill ha bekräftelse ifrån, vilket jag också tycker mig se i Dennis.

Men när det är en person som man anser oviktig, så kan man bete sig hur grisigt som helst.

Sen har man en skev självbild där man ser sig som världens snällaste och på allvar tror det
2023-05-17, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Jag vill dock minnas att han framstod som "snäll" i början av programmet. Han pratade typ om att det var synd om folk.

Har sett lite av dessa personer förut... som är ganska obehagliga.

Kan vara överdrivet snälla i vissa sekvenser. Särskilt om det är mot kvinnor som man vill ha bekräftelse ifrån, vilket jag också tycker mig se i Dennis.

Men när det är en person som man anser oviktig, så kan man bete sig hur grisigt som helst.

Sen har man en skev självbild där man ser sig som världens snällaste och på allvar tror det

Som jag nämnt innan, det var ju något som fick Zeki ur spel och han hade ändå hållit sig "lugn" ända tills Dennis kom till Gränslandet.
Kan ju även vara så att Dennis inte varit en särskilt närvarande far. Han hade ju tydligen enligt frågesporten haft flest partners...kanske inte mest sunda hemmet att växa upp som barn då.
Men men, ska inte blanda in hans familj i detta då de inte har med Robinson att göra.
2023-05-17, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Som jag nämnt innan, det var ju något som fick Zeki ur spel och han hade ändå hållit sig "lugn" ända tills Dennis kom till Gränslandet.
Kan ju även vara så att Dennis inte varit en särskilt närvarande far. Han hade ju tydligen enligt frågesporten haft flest partners...kanske inte mest sunda hemmet att växa upp som barn då.
Men men, ska inte blanda in hans familj i detta då de inte har med Robinson att göra.

Haha! Har vilat mig inför slutspurten och gått ner i vikt men magplask först av alla.

Sen kommentera Chris med ” snyggt magplask”

Nä, denna pajasen har gjort sitt och behöver hitta rätt i livet. Zeki glömmer inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in