Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-16, 22:52
Medlem
ziggarillens avatar
Blev förvånad att Elin hade barn. Var övertygad om att hon var flata och gift med någon som också har herrfrisyr. Otippat. Hur hennes karl ens kunnat få upp den så det blev några ungar är en prestation. Själv får jag rysningar av damen.

Hur råttans man klarat av det är en ännu större gåta. Han kanske är djurvän? Så otroligt motbjudande kärring och elak. När hon sa att Eric inte hade vänner gick hon över gränsen. Riktiga ufon som är kvar nu och jag hoppas att Eric vinner.
2023-05-16, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hur råttans man klarat av det är en ännu större gåta. Han kanske är djurvän? Så otroligt motbjudande kärring och elak. När hon sa att Eric inte hade vänner gick hon över gränsen. Riktiga ufon som är kvar nu och jag hoppas att Eric vinner.

Hon talade säkerligen om sig själv, vem fan vill ha en vän som henne?
2023-05-16, 22:58
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulmatexx
Jag har inte spoilat något din korkade rumpnisse. Kryp nu tillbaka under den sten du kom ifrån. Önskar dig en fin dag!
Gå och ställ dig i skamvrån din åsna.
2023-05-16, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Det också!, jag var faktiskt först med den spaningen för 15 sider sedan att han tror sig vara straight
Ja, sen laguppdelningen när han körde sin segerdans så har det varit jävligt uppenbart, man ser det också på sättet han pratar, han putar med läpparna, huvudet åker fram och tillbaka sidledes och han blinkar lite för mycket med ögonen. Han brukar även dingla med handen när han går ibland. Men innan uppdelningen så tänkte jag nog inte på det.
Så om du fångade upp det innan dess så har du mycket bättre gay-radar än mig
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-16 kl. 23:01.
2023-05-16, 23:02
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Verkar vara något konstigt med Soulmatexx inlägg. När jag kollade på det innan idag så var där spoiler/dolt på det som stod längst ner så fattade inte varför h*n fick skit av andra här.
Nu ligger det däremot öppet igen.
När jag citerade åsnan och klagade på honom, ett inlägg som nu moderatorn av nån anledning raderat, kortade jag citeringen och uteslöt den sista meningen, alltså det han spoilade. Kanske var det du såg?

Edit: det verkar ha blivit några fler inlägg som raderats, bl.a ett av PeterZiipen som också tillrättavisade Soulmatexx. Antagligen har moderatorn raderat några spoilerinlägg men inte sett det jag klagade över och tog bort klagandet istället.

Förvirrande? Ja.
Senast redigerad av DoktorNo 2023-05-16 kl. 23:12.
2023-05-16, 23:05
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Gå och ställ dig i skamvrån din åsna.
Jag kom på en fara efter min förra spoilerattack post, att ifall folk kommenterat Dennis utträde så kan dom defakto ha kommenterat Dennis den yngre som åkt ut även i TV jag satt därför och väntade på att Dennis den äldre skulle åka hem i kvällens avsnitt av någon anledning (som att ha tittat skumögt på flickkött t.e.x)

Jag får säga till moderatorn som Zara Larsson "Ooops!"
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-16 kl. 23:11.
2023-05-16, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Hur kan du avsky Dennis och Amanda, de är ju varandras motsatser?? Djävulen mot Gud är väl lite överdrivet att säga, men de är så olika varandra. Dennis älskad av feminister, Amanda hatad av feminister.
Amanda liknar Linnea Claesson både till utseende och sätt 🤮🤮🤮
2023-05-16, 23:17
Medlem
Oscar är helt klart värdig vinnare, har ju varit bäst hela tiden.

Sanna och Carro är riktigt heta!
2023-05-16, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Amanda liknar Linnea Claesson både till utseende och sätt 🤮🤮🤮
Jag har ingen aning vem det där är men googlade henne och tycker hon såg helt ok ut jämfört med spadansiktet Amanda. Hon kommer nog ta det där som en stor komplimang.
2023-05-16, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Intressant kring Dennis d ä idag.

Vet inte om jag förstodd alla detaljer men... Om jag fattade det rätt så har han inte möjligheten att träffa sina barn.

Man vet ju inte exakt orsak men det vittnar om att Dennis är kapabel att göra dåliga saker... Han skulle säkert skyllt det på droger eller något... eller ett mörkt förflutet... men det krävs väl mycket för att man inte ska kunna träffa sina barn

Håller med. Det ska väldigt mycket till innan man inte kan träffa sina barn. Då har det hänt något allvarligt. Eller om man inte vill träffa dom, då är det riktigt illa.
2023-05-16, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Det gick inte bra för den du ville skulle vinna och då är det nått fel på tävlingen
Han sa ju till och med själv att den var perfekt anpassad för honom. Han klantade sig helt enkelt, sånt kan hända i tävlingar.

Jag tycker de flesta tävlingar i gränslandet har varit skit och flera i Robinson också, tex när de skulle stå och rucka på en stock parvis mfl, har inget med Marcus att göra.. auktionen var ju också väldigt konstigt att de inte fick tävla om mynten. Nu blev det momentet helt bortkastat.
2023-05-16, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Döljer då det finns folk som inte kan se det förrän på söndag:

Nej han var en blind kung i de dövas rike så att säga

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in