Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-16, 22:15
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Vad skulle Elin annars göra? Rösta på Pernilla, trots att det inte gjort någon skillnad? Och vem har Elin bäst chans emot, Marcus eller någon av kärringarna? Det är ett spel om en heldel stålar ändå.

Det hon kunde göra var att simma ut så långt i havet så vi sluppit fanskapet.
2023-05-16, 22:17
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jo, jag uppskattar musik. Om den framförs av musiker

Fast har ju hört betydligt värre. Var inte mycket till falsksång där inte.
2023-05-16, 22:19
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Jävlars! Där växte han i mina ögon.

Bra att du erkänner det.
Du lär inte hitta nån från tjejpakten som skulle ha lyckats med det...
2023-05-16, 22:23
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweotheod
Han var faktiskt duktig på att sjunga.
Han kunde texten också. Så han och vattenskallen gjorde det oväntat bra. Tyckte jag.

Jag med, hade kunnat hänga till den musiken, i brist på alla annan musik.. absolut
2023-05-16, 22:24
Medlem
Spekulativt av produktionen att ta in deltagare som har ryggsäckar med livsöden. Alternativt att man ber dem överdriva uppväxt och händelser. Hursom är det vämjeligt av produktionen, som har så dålig fantasi att de använder livsöden för att fylla ut programmet med.
2023-05-16, 22:28
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulmatexx
Jag har inte spoilat något din korkade rumpnisse. Kryp nu tillbaka under den sten du kom ifrån. Önskar dig en fin dag!

Kom igen nu, Soulmatexx (åsna), läs om sista meningen i din 300 ord långa recension av deltagarna, så kanske du till slut inser att du, de facto, har spoilat.
2023-05-16, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Oscar gör en feministisk handling och ger bort samtalet & hoppas att han vaknar mitt i natten med att Sofie omsluter honom med läpparna i tacksamhetsskuld.
Dennis blir svartsjuk och börjar alltså att panikragga på Carro som svar på Oscars handling, den här människan ska inte befinna sig i blandade grupper av män och kvinner då andra män triggar honom...kanske

Notera att Dennis sätt att ragga visar sig genom att spela offerollen & tala
om so underklassbakgrund, funkar alltid!

Idioten fattar inte att han hamnar i kompisfacket när man gör sig till offer och sårbar. Kvinnor vill ha män de kan luta sig mot, inte behöva trösta.
2023-05-16, 22:34
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Spekulativt av produktionen att ta in deltagare som har ryggsäckar med livsöden. Alternativt att man ber dem överdriva uppväxt och händelser. Hursom är det vämjeligt av produktionen, som har så dålig fantasi att de använder livsöden för att fylla ut programmet med.
Det är ju kutym hos TV4 att visa sorgliga livsöden ihop med tårar. Blir lika spyfärdig varje gång. Nu ska det storgråtas för att dom varit ifrån sina anhöriga i några veckor och förmodligen kommer breven som ska högläsas också inom kort. Frågan är varför man ska fortsätta titta då det är så otroligt trist alltihop. Hade hellre sett TV3 starta upp såpan då det inte kan bli värre än detta.
2023-05-16, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Idioten fattar inte att han hamnar i kompisfacket när man gör sig till offer och sårbar. Kvinnor vill ha män de kan luta sig mot, inte behöva trösta.
Han vet nog vad han håller på med. Jag tror inte att han vill knulla dem. Han vill ta Chris plats. Han vill att de ska lära honom sminka sig och välja ut klänningar så att han kan göra en spektakulär reveal är han kommer ut.
2023-05-16, 22:39
Medlem
Zyxel04s avatar
Intressant kring Dennis d ä idag.

Vet inte om jag förstodd alla detaljer men... Om jag fattade det rätt så har han inte möjligheten att träffa sina barn.

Man vet ju inte exakt orsak men det vittnar om att Dennis är kapabel att göra dåliga saker... Han skulle säkert skyllt det på droger eller något... eller ett mörkt förflutet... men det krävs väl mycket för att man inte ska kunna träffa sina barn
2023-05-16, 22:49
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Han vet nog vad han håller på med. Jag tror inte att han vill knulla dem. Han vill ta Chris plats. Han vill att de ska lära honom sminka sig och välja ut klänningar så att han kan göra en spektakulär reveal är han kommer ut.
Det också!, jag var faktiskt först med den spaningen för 15 sider sedan att han tror sig vara straight
2023-05-16, 22:50
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulmatexx
Jag har inte spoilat något din korkade rumpnisse. Kryp nu tillbaka under den sten du kom ifrån. Önskar dig en fin dag!

Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Kom igen nu, Soulmatexx (åsna), läs om sista meningen i din 300 ord långa recension av deltagarna, så kanske du till slut inser att du, de facto, har spoilat.

Verkar vara något konstigt med Soulmatexx inlägg. När jag kollade på det innan idag så var där spoiler/dolt på det som stod längst ner så fattade inte varför h*n fick skit av andra här.
Nu ligger det däremot öppet igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in