Citat:
Jag tänkte fråga vad ordet "bevisligen" betyder för dig, men jag kom på att jag inte orkar gå ner i ännu en rabit hole..
En sista grej gällande Amanda.
Egentligen håller jag med om att hon är som ett barn.
Barn är ju ofta narcissistiska och egoistiska som har lätt att vara elaka mot varandra. En narcissist är egentligen en vuxen som har stannat kvar i ett barns nivå i den känslomässiga utvecklingen.. Så egentligen är vi ganska överens om vem hon är som person. Det enda skillnaden är några detaljer om hur medveten hon är i olika situationer, och då vill ni påstå att hon är mer efterbliven och skadad än vad jag tror att hon är.. Men men det är egentligen skitsamma.. Vilket fall som helst så har det varit fantastiskt intressant att se er bortförklara grej efter grej till den nivån att ni har målat upp en bild av den mest efterblivna 29 åringen som någonsin har funnits.. Ingenstans på vägen har ni stannat upp och tänkt: "vänta nu vad håller vi på med, är det här verkligen det vi vill? "
Undra vad Amanda själv tycker om hennes krigare här inne som gör allt för att måla upp henne som en efterbliven, egoistiskt liten poljkflicka i huvudet.
Det finns nått som heter Folie ā deux (Shared Psychotic Disorder) och det är när psykoser smittas från en person till en annan, jag har sett dokumentärer och film om det, men det var helt underbart att se det hända i en forum tråd. Tack för all underhållning speciellt till dig Lostworld du har verkligen lagt in din själ för att bidra till masspsykosen i tråden. Det har inte krävts mycket att pusha ditt kampanjande till det super extrema och det tackar jag dig för
.. Robinson säsongen har inte inte varit super bra men själva tråd säsongen har varit helt fantastiskt som jag sent kommer glömma.
Tack och adjö
Ja det är klart hon antagligen förlorar, kolla på hennes spinkiga armar. Det var därför hon "gav" bort vinsten till Elin 

En sista grej gällande Amanda.
Egentligen håller jag med om att hon är som ett barn.
Barn är ju ofta narcissistiska och egoistiska som har lätt att vara elaka mot varandra. En narcissist är egentligen en vuxen som har stannat kvar i ett barns nivå i den känslomässiga utvecklingen.. Så egentligen är vi ganska överens om vem hon är som person. Det enda skillnaden är några detaljer om hur medveten hon är i olika situationer, och då vill ni påstå att hon är mer efterbliven och skadad än vad jag tror att hon är.. Men men det är egentligen skitsamma.. Vilket fall som helst så har det varit fantastiskt intressant att se er bortförklara grej efter grej till den nivån att ni har målat upp en bild av den mest efterblivna 29 åringen som någonsin har funnits.. Ingenstans på vägen har ni stannat upp och tänkt: "vänta nu vad håller vi på med, är det här verkligen det vi vill? "
Undra vad Amanda själv tycker om hennes krigare här inne som gör allt för att måla upp henne som en efterbliven, egoistiskt liten poljkflicka i huvudet.
Det finns nått som heter Folie ā deux (Shared Psychotic Disorder) och det är när psykoser smittas från en person till en annan, jag har sett dokumentärer och film om det, men det var helt underbart att se det hända i en forum tråd. Tack för all underhållning speciellt till dig Lostworld du har verkligen lagt in din själ för att bidra till masspsykosen i tråden. Det har inte krävts mycket att pusha ditt kampanjande till det super extrema och det tackar jag dig för
.. Robinson säsongen har inte inte varit super bra men själva tråd säsongen har varit helt fantastiskt som jag sent kommer glömma. Tack och adjö

Det är sant att även jag har bidragit till att förminska henne när jag skrivit att jag upplever henne mer som aningslös än beräknande, att jag upplever henne mer som en tjej än en kvinna fast hon är 29 år. Att jag har tyckt att hon inte ältar och analyserar saker och människor utan låter kritiken falla av, att hon verkar leva mera i stunden (som barn och de kloka gör) istället för att oroa sig för framtiden och ångra det förflutna o c v. Hon måste vara stakt för att kunna behålla sitt glada humör trots all motstånd som hon möter, jag hade inte klarat lika bra samma situation. Hon har sina brister som alla vi andra men det positiva överväger.
Få av oss är emotionellt lika gamla som vi är kronologiskt. Livet är så svårt och komplicerad och människan har sina svagheter därför är det lätt att vi stannar någnstans i vår emotionell utveckling.
Visst han hade osköna sidor, precis som de är uppväxta kulturellt och har det i DNAt men tror faktiskt tjock-Dennis gick över gränsen för vad Zeki tålde, om det var medvetet eller bara normal Dennis-dryghet låter jag vara osagt.