Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Inte en susning, han är helt ok där tycker jag, men såklart bättre som DCM, nu verkar Calle J komma tillbaka, han är iaf enligt mig en ganska bra mittback med allsvenska mått mätt, förstår inte varför vi ville bli av med honom, om han stannar och inte flyttar vidare så ser jag det som en ganska bra "värvning". Varit startgubbe i Randers under utlåningen.
Ja nu verkar Gurra kunna axla rollen mycket bättre än innan.
Angående Calle så har ju bland annat BBPodd hintat om att han eller hans agent skall ha fulat sig och att det är därför han skickades? Jag har ingen aning själv om vad det skulle handla om men nu verkar det ju som att Calle/agenten anser att han är för bra för Randers och vill till nåt "finare". Så antingen kanske Calles person är lite annorlunda bakom kulisserna eller så är hans agent en gris kanske?
Edit: Skall ju även vara förklaringen till att Norlin vissnat lite då de tydligen var bästa kompisar.
Men Norlin verkar ju väldigt trevlig så det talar ju emot att Calle skulle vara någon diva-typ och mer för att det är något med agenten då.