2023-05-15, 11:43
Medlem
Mikibus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knudo
Precis! Och hålla käften ska de göra. Inte klaga över jämlikhet.

Ja precis. Ni måste ta kontroll över era kvinnor.
Citera
2023-05-15, 11:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Som sagt var, jag blir gärna försörjd av en man och går hemma med barnen. Vi är flera som sagt det i tråden. Vad är problemet, har du inte råd?

Frågeställningen var inte riktad till dig. Att du är här och larvar dig för att du känner dig träffad, gör inte din sak bättre.
Citera
2023-05-15, 11:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mikibu
Ja precis. Ni måste ta kontroll över era kvinnor.
Helst igår. Saknar män av den gamla stammen som tog hand om familjen.
Citat:
Frågeställningen var inte riktad till dig. Att du är här och larvar dig för att du känner dig träffad, gör inte din sak bättre.

Vi håller ju med dig, ändå är det fel?! Stå för kostnaderna och ta kontrollen, vi är som sagt gärna hemma och blir försörjda. Jag larvar mig inte, jag menar allvar. Kärnfamiljen och att vara hemma med barnen så länge som möjligt är superviktigt!
Citera
2023-05-15, 11:57
Medlem
Dopaminas avatar
Sluta vara desperat då.

Din matematiska formel TS visar att 10% av männen, alltså män, har de absolut största egona.

Och utan oss skulle inte du kunna sitta här och spy galla över oss. Men bygg en jävla livmoder och knulla varandra i arslet då män. Ingen har bett er att apa efter vår pussy och potential att föda ut ännu fler idioter som dig TS.

Men.. du kanske är en sådan som önskar att du inte var född överhuvudtaget?
Senast redigerad av Dopamina 2023-05-15 kl. 12:01.
Citera
2023-05-15, 12:08
Medlem
Mikibus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Helst igår. Saknar män av den gamla stammen som tog hand om familjen.

Vi håller ju med dig, ändå är det fel?! Stå för kostnaderna och ta kontrollen, vi är som sagt gärna hemma och blir försörjda. Jag larvar mig inte, jag menar allvar. Kärnfamiljen och att vara hemma med barnen så länge som möjligt är superviktigt!

Ja, du verkar vara en superfin kvinna med bra värderingar. Vi får verkligen hoppas att män återgår till att vara män så att vi kan rädda vårt land och vårt folk.

Varma hälsningar
Citera
2023-05-15, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Sluta vara desperat då.

Din matematiska formel TS visar att 10% av männen, alltså män, har de absolut största egona.

Och utan oss skulle inte du kunna sitta här och spy galla över oss. Men bygg en jävla livmoder och knulla varandra i arslet då män. Ingen har bett er att apa efter vår pussy och potential att föda ut ännu fler idioter som dig TS.

Men.. du kanske är en sådan som önskar att du inte var född överhuvudtaget?

Om min "matematiska formel" visar att 10% av männen har de största egona betyder det att 50%, alltså hälften av kvinnorna har de största egona. Vad är värst ditt jävla kioskmongo

Nej, ingen har bett oss att apa efter någon pussy. Därmed frågar jag varför män bidrar till det. Tack för din värdelösa input, din jävla idiot
Citera
2023-05-15, 12:21
Medlem
fendadens avatar
Hårda omdömen av trådstarten, trots att det finns korn av sanning där. Den teknologiska utvecklingen har onekligen lett till att även kvinnor med helt alldagliga utseenden får massiv uppmärksamhet på dejtingappar och sociala medier. Detta gör att deras självbild blir totalt skev och de börjar hårt rata män som egentligen är i deras liga just på grund av att hundratals simps/incels har jagat dem på instagram och är satelliter kring dem, ger konstant uppmärksamhet m.m.

Förr i tiden var det endast -snygga- kvinnor som fick blickar och uppmärksamhet ute på stan, mer alldagliga kvinnor fick faktiskt anstränga sig för att vara trevliga, tillmötesgående och tillgängliga på ett helt annat sätt än vad de behöver göra idag. Incel/simp-kultur var i princip obefintligt då dessa män satt och tryckte hemma på sina soffor istället för att göra det till sin heltidssyssla att sitta och likea/kommentera tjejers sociala medier och därigenom förstöra för alla vettiga män på dejtingmarknaden.

Skevfördelningen har lett till att 80 % av kvinnorna söker sig till den 99:e percentilen män som har hyperstatus, extremt bra utseende, ekonomiskt oberoende m.m. Detta har såklart även skett innan sociala medier fanns men då hade kvinnorna en mer balanserad självbild och de som hade ett average utseende hade vett nog att ge förvisso framgångsrika men mer 'normala' män en ärlig chans. Ett annat problem är att svenska kvinnor tillhör den mest privilegerade och eftertraktade gruppen kvinnor i världen, och med sociala mediers hjälp kan en oljeshejk i Dubai när som helst flyga ner ett gäng svenska 22-åringar och strö sina oljedollar över deras bikiniklädda rövar.

Men detta ska man ju inte nämna, för kvinnor måste ju både ha kakan och äta den. Det finns inget bättre i världen än att vara ett 'offer' för patriarkala strukturer samtidigt som man svansar runt med Louis Vuittons senaste handväska som en svettig, brittisk simp i en förort till Liverpool lagt ner sin årsinkomst på för att få en halvsketen bild taget i ett hotellbadrum.
Senast redigerad av fendaden 2023-05-15 kl. 12:25.
Citera
2023-05-15, 12:28
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Om min "matematiska formel" visar att 10% av männen har de största egona betyder det att 50%, alltså hälften av kvinnorna har de största egona. Vad är värst ditt jävla kioskmongo

Nej, ingen har bett oss att apa efter någon pussy. Därmed frågar jag varför män bidrar till det. Tack för din värdelösa input, din jävla idiot
Tänk nu. 10% av männen och 50% av kvinnorna. Om du tänker dig mänskligheten som en pyramid med ett gäng i toppen och botten så kan du väl tänka själv?? Du är avundsjuk på 10% av det bästa männen. Alfahannarnas alfahannar.

Varför gnäller du om du ändå inte bidrar till din påhittade statistik och är nöjd så medan du går runt och tror att du föddes ur ett mansarsle? För att du är missnöjd! Högst troligt måste din mamma ha tillhört de 50% av de största egoisterna. Hon har fött minst ett barn obviously. Det säger en hel del. Hon måste ha legat.

Men.. du kanske både är ful och incel för när jag läser din TS så förstår jag att du är en sådan där udda och ointelligent person som drar siffror och statistik ur röven.

Jag vill ha källa på dina procentsatser. Vem ligger bakom din låtsatstatistik?

Sådana här halvpsykoser bör låsas in på obestämd tid innan ni våldtäktsmördar. Ser du inte att det är din inkapacitet som människa i samhället i kombination med din omättliga sexualdrift som har skapat dessa villfarelser??

Herregud.
Citera
2023-05-15, 12:40
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
1940-talet ringde och meddelade att det inte kommer tillbaka. Utvecklingen är tyvärr omöjlig att stoppa.
Oavsett trådämnet:
Den där tron på att vi lever i ett slags linjär värld där all utveckling är "framsteg" är en illusion.
Det behövs bara en större disruptiv händelse så kan vad som helst hända. Krig, naturkatastrofer eller liknande.

Den där kärringen på HR-avdelningen som du var lite rädd för. Henne byter du bort mot en dunk diesel den dagen skiten träffar fläkten.
Citera
2023-05-15, 12:41
Medlem
Mikibus avatar
Vilka grova ord ni använder er av i tråden.
Vad hände med kärlek och kommunikation?
Var snälla mot varandra, pojkar och flickor.

Kramis
Citera
2023-05-15, 12:47
Medlem
Kom ut i världen och se hur det ser ut.[/quote]

Knudo - om du inte vill vara ensam handyman i familjen - utan vill att kvinnor ska vara mer händiga - får du hjälpa dina närmste med det. Tex dina barn - även döttrar.

Det finns män som gör det och det finns män som inte gör det.

" Omgivningen" som du skriver, blir ju vad vi gör den till.
Senast redigerad av Tissetiss 2023-05-15 kl. 13:05.
Citera
2023-05-15, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Tänk nu. 10% av männen och 50% av kvinnorna. Om du tänker dig mänskligheten som en pyramid med ett gäng i toppen och botten så kan du väl tänka själv?? Du är avundsjuk på 10% av det bästa männen. Alfahannarnas alfahannar.

Varför gnäller du om du ändå inte bidrar till din påhittade statistik och är nöjd så medan du går runt och tror att du föddes ur ett mansarsle? För att du är missnöjd! Högst troligt måste din mamma ha tillhört de 50% av de största egoisterna. Hon har fött minst ett barn obviously. Det säger en hel del. Hon måste ha legat.

Men.. du kanske både är ful och incel för när jag läser din TS så förstår jag att du är en sådan där udda och ointelligent person som drar siffror och statistik ur röven.

Jag vill ha källa på dina procentsatser. Vem ligger bakom din låtsatstatistik?

Sådana här halvpsykoser bör låsas in på obestämd tid innan ni våldtäktsmördar. Ser du inte att det är din inkapacitet som människa i samhället i kombination med din omättliga sexualdrift som har skapat dessa villfarelser??

Herregud.

Kvinnor och logik har aldrig gått hand i hand. Du är ett praktexempel. För mycket känslor och käbbel kommer från era näbbar.

Eran pyramid är som en klump uppe i toppen där alla har stora egon även fast ni inte alls är snygga.

Här har du första resultat när man gör en google sökning

https://time.com/3547890/tinder-men-women-swipe-right/

Nu avviker du från topic igen Jag har inga problem med min sexualdrift, men det är ju tydligt att det är många som har det när de swipar på 50% och ger kvinnor uppblåsta egon.
Senast redigerad av knudo 2023-05-15 kl. 12:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in