Citat:
Ursprungligen postat av
johnny_vicious
Man får ju bara hoppas att Cornelius kommer till spel nästa match. Nielsen lär ju vara borta ett tag nu med tanke på tidigare huvudskador han haft.
Men vad fan ska vi göra om Cornelius är skadad? Ska vi damma av Knudsen mot Häcken och mönstra Olsson, Knudsen och Lewicki längst bak eller? Kommer ju bli katastrof mot snabba Häckenspelare.
Hoppas och tror att det endast var en försiktighetsåtgärd med Cornelius och att han ska vara redo mot Häcken.
Frågan är om man satsar på en trebackslinje beroende på vilka som kan lira, Olsson - Cornelius - Tinnerholm är slagkraftigt ändå. Kan varken Cornelius eller Nielsen lira, ja då har vi problem... Rieks/Knudan - Olsson - Lomotey/Kotto - Tinnerholm kanske?
Vad tror vi om Tinnerholm som mittback?