2023-05-14, 12:10
Avslutad
Idag får Rydström gärna peta/vila Busanello. Riskerar att bli avstängd mot Häcken och då kan Olsson lika gärna gå in denna match. Annars ser jag inte många andra ändringar ske i vår startelva. Halmstad lär ligga kompakt och krympa ytorna så det gäller att göra jobbet genom att röra på sig extremt mycket idag och att trean bakom IKT inte står och gömmer sig som de brukar göra ibland, utan man jobbar mycket med positionsbyten för att förhoppningsvis få någon i Halmstadsförsvaret släppa på garden i åtminstone några sekunder för att skapa ett övertag.
Citera
2023-05-14, 16:00
Medlem
Smaka-migs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Höj dig.

DIF vinner. Bajen är lika finito som Solna.

Haha din luffare . Skit ned dig!
Citera
2023-05-14, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smaka-mig
Haha din luffare . Skit ned dig!
Truppen har inte varit såhär bra på väldigt många år. Vi har en ytterst kompetent huvudtränare, med en ledarstab där svågerpolitiken och amatörmässiga anställningar är som bortblåst. Vi har en truppmix som kan leda till guld bara den – en utmärkt kombination av gammalt, rutinerat men ack så motiverat, och ungt och piggt.
Citera
2023-05-14, 16:25
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Du bör dela in din text i stycken om du vill få fram ditt budskap till andra. Exemplifierade med en enkel styckeindelning i det citerade.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/LlmPVP/malmo-ff-s-ilska-mot-brommapojkarna

Gick budskapet fram nu när du gjorde jobbet själv eller ville du bara skifta fokus? Sen är det kutym att styckesindela längre texter men knappast ett måste vid relativt korta kompakta inlägg. Men då vet jag i fortsättningen att du har det jobbigt att läsa kortare inlägg. Budskapet var hur som haver: Ni i DIF har gnällt på plast, på "leråkrarna", på nuvarande sandplasten och på fina gräsplaner beroende på dagshumör och andra omständigheter. Så du är inte rätt person att peka finger på Malmö för att Malmö konsekvent gnällt på Tele2 och plasten överlag.
Citera
2023-05-14, 16:58
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Gick budskapet fram nu när du gjorde jobbet själv eller ville du bara skifta fokus? Sen är det kutym att styckesindela längre texter men knappast ett måste vid relativt korta kompakta inlägg. Men då vet jag i fortsättningen att du har det jobbigt att läsa kortare inlägg. Budskapet var hur som haver: Ni i DIF har gnällt på plast, på "leråkrarna", på nuvarande sandplasten och på fina gräsplaner beroende på dagshumör och andra omständigheter. Så du är inte rätt person att peka finger på Malmö för att Malmö konsekvent gnällt på Tele2 och plasten överlag.
Förminska det inte. Malmö har gnällt på bra många fler planer än bara Tele2. Nu senast mot BP.
Citera
2023-05-14, 17:10
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Förminska det inte. Malmö har gnällt på bra många fler planer än bara Tele2. Nu senast mot BP.

"Nu senast mot BP". För 5 omgångar och 1 månader + 1 vecka sedan. Sedan förnekade jag inte att vi gnäller på plasten. Medan DIF kan skylla på både gräs och plast.
Citera
2023-05-14, 17:17
Medlem
Teus avatar
Citat:
"Nu senast mot BP". För 5 omgångar och 1 månader + 1 vecka sedan. Sedan förnekade jag inte att vi gnäller på plasten. Medan DIF kan skylla på både gräs och plast.
Säg vad du vill men jag tror inte ens du eller Drogba klarar av att motsätta er det faktum att AC är Allsvenskans största gnällspik med flera hästlängder.
Citera
2023-05-14, 17:23
Medlem
Petterrors avatar
Såklart babianerna öppnar stjärten när det vankas derby, precis som jag trodde
Citera
2023-05-14, 17:28
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Säg vad du vill men jag tror inte ens du eller Drogba klarar av att motsätta er det faktum att AC är Allsvenskans största gnällspik med flera hästlängder.

Hellre en gnällspik och vinnarskalle i AC än en fet wigger som kostat skjortan i sign on.
Citera
2023-05-14, 17:29
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Såklart babianerna öppnar stjärten när det vankas derby, precis som jag trodde
Bara ni kommer ihåg er plats i matkedjan så är allt frid och fröjd.
Citat:
Hellre en gnällspik och vinnarskalle i AC än en fet wigger som kostat skjortan i sign on.
Sure men AC drar det till tidigare okända nivåer. Han är fan värre än Anders Svensson.
Citera
2023-05-14, 18:06
Medlem
Valvantos avatar
Vafan hände precis? Känns som man spelade match själv, fullkomligt stinker svett och öl. Så försvinn Djurgårdsjävlar härifrååån!
Citera
2023-05-14, 18:48
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Höj dig.

DIF vinner. Bajen är lika finito som Solna.
Kommentaren åldrades inte så bra. Alla 08-lag (räknar inte in BP) ser ganska trötta ut, även om Bajen vann rättvist idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in