Har varit AIK:are i hela mitt liv.
Men undrar ju vart fotbollen är på väg..?
Hur i helvete kan man uppföra sig som de gör i dag?
Man skäms ju.
De har fullständigt tappat vad allt vad fotboll är.
Nu ska detceldas och bråkas.
Sedan lång tid tillbaka är den fantastiska tiden då man entrade Råsunda stadion, kände korvgubbarna och allt var så in i helvete gemytligt.
Är man gammal och trött när man inser att det gått för långt?
När man faan inte tar med sig varken barn eller barnbarn till något som borde vara en familjefest?
Djävla sopor ni borde aldrig fått bli AIK.
Ni sprider faan ingen stolthet för en ärorik klubb. Ni är endast med för att få någon märklig anledning att förstöra i ert tomma liv.
Då har vi nya serieledare Allsvenskan, känns ganska surrealistiskt med tanke på att Malmö
gick som tåget och att Elfsborg var "kris" efter två matcher. Elfsborg och Malmö möts i omgång 30
igen, men då har nog Häckens B-lag redan joggat hem Allsvenskan.
Trots dagens förlust känns det ändå som att Malmö är för överlägsna för att rubba i år. Däremot hoppas jag att detta var ett ordentligt varningstecken om att aldrig ta ut segrar i förväg för både spelare och ledare.
Man måste alltid ha hjärnan påkopplad under dessa matcher och framförallt på plast. Nu har gamla individuella misstag i försvaret kostat oss 5 poäng i två så kallade seriefinaler.
Jag tror Mjällby kommer blanda sig i bottenstriden i år. AIK är bara sex poäng bakom oss efter tio omgångar och AIK spelade ut oss på Strandvallen. Av de åtta lagen i botten av tabellen så håller jag AIK som ett av de bättre och jag tror inte de behöver frukta nedflyttning. Mjällby däremot har en tuff resa framför sig. Det blir att kämpa mot Göteborg, Sirius och ett par andra lag.
Jag tror Mjällby kommer blanda sig i bottenstriden i år. AIK är bara sex poäng bakom oss efter tio omgångar och AIK spelade ut oss på Strandvallen. Av de åtta lagen i botten av tabellen så håller jag AIK som ett av de bättre och jag tror inte de behöver frukta nedflyttning. Mjällby däremot har en tuff resa framför sig. Det blir att kämpa mot Göteborg, Sirius och ett par andra lag.