2023-03-21, 11:12
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/8Jxllr/man-haktad-efter-mordet-i-bagarmossen-overlamnade-sig-sjalv
Citera
2023-03-21, 11:13
Medlem
everythingiss avatar
Kungligt.... Hämnd smakar bäst kall
Citera
2023-03-21, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 80talaren
BO hade inte gjort rent filtret i torktumlaren efter sig, därför blev han "halalad" enligt gammal muslimsk sed. Inget anmärkningsvärt.
Seså, cirkulera, finns inget att se här.

Snarare enligt gammal svensk sed som i Värmland.

Så jävla tröttsamt med dessa off topic fega kommentarer. Ballt att gömma sig bakom skärmen. Har du inget relevant att tillföra - upphör vänligen med din mundiarré här.
Citera
2023-03-21, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Vad känner du till för vittnen och vad de sagt till polisen? Jag säger 99,99% blatte.

Jag säger 100% snubbe.
Citera
2023-03-21, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Döda nån pga tjafs om tvättid? Låter konstigt, men blattar är ju blattar, så...

Värre saker har ju hänt 🤷🏽‍♀️ blatten från Norge har haft sin sambo i frysen i 4-5 år. Det var ju jävligt blattigt eller hur?!
Citera
2023-04-13, 13:49
Medlem
I bagarmossen sitter det nu uppe NYA lappar där polisen söker vittnen kring denna händelse. Har inte en snubbe redan erkänt allt?
Citera
2023-04-13, 14:11
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symbolismo
I bagarmossen sitter det nu uppe NYA lappar där polisen söker vittnen kring denna händelse. Har inte en snubbe redan erkänt allt?
Ett erkännande är inte ett så starkt bevis, om dfet inte bygger på sanning och med verifierbara uppgifter. Då kan det vara bra med människor som kan vittna om vad de sett och se om det styrker erkännandet eller om det exempelvis är upplagt så GM framstår som mindre skyldig.
Citera
2023-05-06, 13:46
Medlem
Någon som vet om utredningen finns att läsa nån stans
Citera
2023-05-06, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nlabak
Någon som vet om utredningen finns att läsa nån stans

Det har inte gått till åtal ännu. Därför gäller fortf förundersökningssekretessen.
Citera
2023-05-14, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeljohn123
Det har inte gått till åtal ännu. Därför gäller fortf förundersökningssekretessen.

Enligt en vän till mej som heter William som var kompis med David som blev mördad så har Davids morsa sagt att åtal kommer komma snart. Hon har sagt att det inte är Babak som är skyldig utan en Hani. Vem Hani är vet jag inte.
Citera
2023-05-14, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Affisch
Enligt en vän till mej som heter William som var kompis med David som blev mördad så har Davids morsa sagt att åtal kommer komma snart. Hon har sagt att det inte är Babak som är skyldig utan en Hani. Vem Hani är vet jag inte.
Sa hon motiv
Citera
2023-05-14, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Sa hon motiv

Inget som jag har fått veta, William sa bara att Hani försökt döda David tidigare men misslyckats för att polisen tog Hani med en kniv och grep honom i Januari. Han dömdes för brott mot knivlagen då. Jag vet inte vem han är eller vad han gjort. Men William säger att Hanis dagar ändå är räknade för Fagersjö kommer att hämnas David. David är uppvuxen i Fagersjö.

Morsan är en pundare som förlorade vårdnaden om David så han fick fosterfamilj och senare HVB-hem. Vännen säger att morsan sörjde sonen några dagar och sedan ringde hon runt och ville köpa cannabis.
Senast redigerad av Affisch 2023-05-14 kl. 18:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in