2023-05-14, 10:36
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Jag vill slippa betrakta proconsuls barn som potentiell föda, det fuckar med mina koncept.

Du kan vara lugn, inget av mina barn identifierar sig som gris. Du kan släppa det.
Citera
2023-05-14, 10:39
Moderator
Psilosophers avatar
[quote=proconsul|84456487]
Citat:
Den slutgiltliga lösningen. Rätt skrämmande undertoner i det.
Ett flashbackianskt stilgrepp som jag dels hoppas att du ursäktar, samt inser att du själv provocerar fram.

Du förespråkar något sjukt som jag vill bota
Citera
2023-05-14, 10:42
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Du kan vara lugn, inget av mina barn identifierar sig som gris. Du kan släppa det.
Lugn som en filbunke. Men du förstår varför jag reagerar, right?

Vinhoran med följe urgröper vår förståelse av varandra, de bidrar inte till en ökning av densamma.
Citera
2023-05-14, 10:43
Medlem
Finisterres avatar
"Som kuriosa kan jag meddela att min fru tycker mitt bajs är godare när jag ätit glass dagen innan, företrädelsevis Magnumglass." -proconsul
(FB) 4 tjejer leker med så kallad "Brun Vattenfärg" Uppföljaren av 2girls1cup?

Citat:
Ja, och innan räknades det som en psykisk sjukdom, precis som homosexualitet har gjorts. Jag skulle snarare tro att med utvecklingen framåt så kommer transsexualitet och halka av listan för psykiska störningar precis som homosexuella gjorde 1979. Och då behöver ingen behandlas för sin psykiska ohälsa eftersom det inte finns någon psykisk ohälsa att behandla.

Citat:
Om mitt barn blev lyckligt genom att identifiera sig som en gris så skulle jag nog tycka det var ok. Men nu är det ju inte det saken gäller. På vilket sätt är det fel och destruktivt att inte definiera sig själv med sitt kön? Att tycka illa om sig själv är en reaktion på omgivningens syn på en själv. Samhället fördömer transsexualitet och självklart påverkas man starkt av det. Och du måste ju fatta att enligt de transsexuella så är inte en operation fel utan rätt. Och det är ju faktiskt deras kroppar det gäller.

Ifall dina barn skulle bli lyckligare av att du involverade dem i dina bajslekar, skulle du tycka också det var okej?
Citera
2023-05-14, 10:46
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Vinhoran med följe urgröper vår förståelse av varandra, de bidrar inte till en ökning av densamma.
Ett annat sätt att se det är att du skulle kunna ta ditt ansvar för det obehag du känner inför åsynen av vinhoran i stället för att prompt kanalisera det till utåtriktad, hatisk retorik om den slutgiltiga lösningen. Men det skulle förstås kräva lite av dig själv. Lättare att lägga skulden för dina problem på vinhoran, antar jag.
Citera
2023-05-14, 10:47
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finisterre
"Som kuriosa kan jag meddela att min fru tycker mitt bajs är godare när jag ätit glass dagen innan, företrädelsevis Magnumglass." -proconsul
(FB) 4 tjejer leker med så kallad "Brun Vattenfärg" Uppföljaren av 2girls1cup?
Ifall dina barn skulle bli lyckligare av att du involverade dem i dina bajslekar, skulle du tycka också det var okej?

Haha..så desperat. Så länge folk inte skadar andra så får de hitta på precis vad som helst som gör dem lyckliga.
Var det svar på frågan?
Citera
2023-05-14, 10:50
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ett flashbackianskt stilgrepp som jag dels hoppas att du ursäktar, samt inser att du själv provocerar fram.

Du förespråkar något sjukt som jag vill bota

Botemedlet skulle då vara avrättning alltså. Stilgrepp eller inte är det rätt makabert.

Sexuella läggningar kan inte "botas".
Senast redigerad av proconsul 2023-05-14 kl. 10:52.
Citera
2023-05-14, 10:52
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Lugn som en filbunke. Men du förstår varför jag reagerar, right?

PÅ vilket sätt urgröper hon når förståelse för varandra? Det är väl snarare folk som inte accepterar hennes läggning som inte ökar förståelsen.
Citera
2023-05-14, 10:53
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen
Ett annat sätt att se det är att du skulle kunna ta ditt ansvar för det obehag du känner inför åsynen av vinhoran i stället för att prompt kanalisera det till utåtriktad, hatisk retorik om den slutgiltiga lösningen. Men det skulle förstås kräva lite av dig själv. Lättare att lägga skulden för dina problem på vinhoran, antar jag.
Ja.

Vad vi möter för reaktioner är avhängigt hur vi presenterar oss.
Citera
2023-05-14, 10:56
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Haha..så desperat. Så länge folk inte skadar andra så får de hitta på precis vad som helst som gör dem lyckliga.
Var det svar på frågan?

Nej det var ju inget rakt svar. Vad är desperat med att fråga dig om din åsikt? Varför?
Tycker du att ifall du upplever att barnet blir lyckligt av att du gör vad som helst med det, t.ex. att du sätter din avföring eller din penis i barnets mun, då är det okej att ni hittar på en sådan lek?
Citera
2023-05-14, 10:59
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Botemedlet skulle då vara avrättning alltså. Stilgrepp eller inte är det rätt makabert.

Sexuella läggningar kan inte "botas".
Det argumenteras i tråden för att det inte handlar om sexuell läggning, utan om könsidentitet. I vissa fall permanent, i en del fall endast helgkvällar.

Men högläsning för barn i alla händelser

Är du såpass jävla förvirrad så red ut det, innan du implementerar det som läroplan.
Citera
2023-05-14, 11:00
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
PÅ vilket sätt urgröper hon når förståelse för varandra? Det är väl snarare folk som inte accepterar hennes läggning som inte ökar förståelsen.
Skådespel i vardaglig samvaro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in