2023-05-13, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afghanpojken
Ni är betydligt färre och jag hatar er ändå.

Och? Tror du jag bryr mig? Jag vet att jag är skötsam och gör rätt för mig och betalar en del i skatt. Jag bidrar. Och är både en bra samhällsmedborgare och medmänniska. Så du får hata mig så mycket du vill för färgen på mitt skinn och färgen på mitt hår. Om det roar dig.

Själv har jag ytterst svårt för sådana blattar som den här tråden handlar om. Som kommer hit och våldtar... Vad är det för jädra sätt? Utvisning på livstid, säger jag bara. Så kan han lämna plats för någon ukrainsk kvinna i nöd istället. Som skulle lära sig svenska och börja jobba och bidra och aldrig göra ett brott i hela sitt liv. Kanske rentav gifta sig med någon svensk fin man och skaffa några knoddar med honom. Hon lär dock välja en annan man än dig. För inte vill hon ha någon som hatar folk bara pga. hudfärg och hårfärg...
Citera
2023-05-13, 18:27
Avstängd
Kan tänka mig ett scenario där han drogat dom via preppad mat/dryck annars vettefan, vet man om han doppat i alla 4 ?
Citera
2023-05-13, 18:28
Medlem
Kundalinis avatar
Många deltagare i tråden framstår som individer som önskar att de kunde lura med sig tonårsbrudar hem men av någon anledning inte kan eller i alla fall inte gör det.

Skitkorkat beteende av småbrudarna men inte mycket värre än en del sv talibankommentarerna här.

Over & out
Citera
2023-05-13, 18:29
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Eftersom det står tonåringar och inte barn så gissar jag på att dom är 18 eller 19 år.

Gissningsvis över 15 i alla fall eftersom man skriver "våldtäkt" istället för "våldtäkt mot barn", men å andra sidan kan man inte alltid lita på att rätt rubricering presenteras av media.

För övrigt så visst, inte så smart att som tonårstjej bege sig hem till en främmande man på fest, men sedan när har tonåringar varit speciellt smarta? Det hör väl egentligen uppväxten till att göra misstag och lära sig av dem även om de flesta misstag, som tur är, inte får så allvarliga följder som detta.
Citera
2023-05-13, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Gissningsvis över 15 i alla fall eftersom man skriver "våldtäkt" istället för "våldtäkt mot barn", men å andra sidan kan man inte alltid lita på att rätt rubricering presenteras av media.

För övrigt så visst, inte så smart att som tonårstjej bege sig hem till en främmande man på fest, men sedan när har tonåringar varit speciellt smarta? Det hör väl egentligen uppväxten till att göra misstag och lära sig av dem även om de flesta misstag, som tur är, inte får så allvarliga följder som detta.

Kloka ord, Vintergrisen.

Vore intressant att läsa FUP.
Citera
2023-05-13, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Många deltagare i tråden framstår som individer som önskar att de kunde lura med sig tonårsbrudar hem men av någon anledning inte kan eller i alla fall inte gör det.

Skitkorkat beteende av småbrudarna men inte mycket värre än en del sv talibankommentarerna här.

Over & out
Ja, att bli våldtagen är "inte mycket värre" än att skriva på Flashback.

Intressant syn.

Citat:
Ursprungligen postat av enyaW
Jo det har med åldern pga erfarenheten. Klappa dina skinkor.
Ja, man måste givetvis erfara det idiotiska med att gå hem till en främmande arab som man nyss träffat för "kebab och sprit" för att förstå hur efterblivet det är.

Som tur är, är dessa tjejer något utöver det vanliga.
Citera
2023-05-13, 19:07
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Märkligt att dom anmälde honom då, eller hur?

För att han skrämde dom med hårdare tag. De skulle annars inte anmält honom. De var kåta, fulla och muslimen var "spännande". Självklart ligger också sexuella undertoner och ett hormonspel bakom och inte enbart gratis alkohol.
Citera
2023-05-13, 19:08
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag väntar med intresse på att någon ska lägga upp FUP. Sitter själv vid fel dator.
Helt rätt.
Då finns fakta och inte massa påhittade historier.
Citera
2023-05-13, 19:09
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
För att han skrämde dom med hårdare tag. De skulle annars inte anmält honom. De var kåta, fulla och muslimen var "spännande". Självklart ligger också sexuella undertoner och ett hormonspel bakom och inte enbart gratis alkohol.
Var hittar du fakta till att det var en muslim?

Nej jag skyddar inte någon men gillar när det är fakta bakom anklagelserna.
Artikeln i trådstarten är låst betalsida så där kan de flesta inte läsa. Kan du så lägg gärna ut fakta?
Citera
2023-05-13, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Helt rätt.
Då finns fakta och inte massa påhittade historier.

Exakt!
Som det är nu blir det bara påhitt och spekulationer (även från mig själv som givetvis också spekulerar). FUP är alltid bäst.
Citera
2023-05-13, 19:16
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Om jag har en skallerorm hemma och dessa fyra tjejer likaså. Jag varnar dom och säger att de inte får öppna terrariet eller "klappa" ormen. Och de gör det ändå. Är det mitt fel eller deras fel?

Tjejerna har föräldrar som antingen varnat dom för såna här situationer eller inte. Har dom blivit varnade så har dom helt enkelt struntat i varningarna och satt sig själva i en dålig situation.

Med detta sagt, att tjejerna ens hamnat i den här situationen skyller jag på dom i första hand och deras föräldrar i andra hand. Monstret är ett monster och där är redan situationen glasklar och underförstådd, behöver inte diskuteras.

Det finns något som heter självbevarelsedrift, antingen har man det eller så råkar man illa ut.
Citera
2023-05-13, 19:59
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askedasvked
Ja, att bli våldtagen är "inte mycket värre" än att skriva på Flashback.

Intressant syn..

Intellektuellt sett är många av kommentarererna här på ungefär samma nivå.

Fast det är så klart väldigt mycket säkrare att leva ut spänningsbehovet här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in