2023-05-13, 14:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Honor är efterblivna. Jag sätter 100 spänn på att det är fyra svenska honor och en muslim. Det handlar trots allt om Malmö. Honorna hade tur att det bara var en våldtäktsman och att han inte ringde sina bröder och kusiner.

Men hur gick det här till? De våldtas en efter en, men ingen får för sig att springa ut och ringa efter hjälp?

Då han "raggat" upp 4 tonåringar som hängt på en centralstation gissar jag på att han medvetet sökt sig till unga tjejer som ser utsatta ut. Och sen lockat hem dom med löften om gratis alkohol mm.
Citera
2023-05-13, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Svenska tjejer och kvinnor är jämt kåta på araber och negrer, ingen aning om varför......så fungerar dem dock.
Märkligt att dom anmälde honom då, eller hur?
Citera
2023-05-13, 16:24
Medlem
Är inte ovanligt med tonårstjejer som hänger på stan och tigger sprit eller cigaretter av förbipasserande äldre. Är de tillräckligt desperata kan detta utnyttjas av män med den typ av moral som rättsväsendet ogillar.
Citera
2023-05-13, 16:25
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ni skuldbelägger offren. och jag säger ifrån. Vilket inte är irrelevant för tråden.

Tråden borde handla om brotten dvs. våldtäkterna. Och såldes ha fokus på mannen. Vad är han för typ? Hur gick brottet ens till?
Varför det? Brottsoffer och gärningsman är definitivt intressanta som diskussionsunderlag i tråden och jag håller med om att är befogat att prata om varför flickorna överhuvudtaget valde att gå hem till mannen.
Citera
2023-05-13, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Lägger främst skulden på föräldrarna och skolväsende (politiken som sedermera väljs av folket) som inte informerat om riskerna med att umgås med utomeuropeiska män.

Men skulden är tudelad till alla som röstat fram den här politiken. Så det är typ svensken i gemen som själv ligger till skuld och får skylla sig själv. Med största sannolik röstar deras föräldrar på sjuklövern. Då får de exakt vad de röstat på.

Hade du velat att dina tonårsdöttrar går hem till en 41-årig svensk man som bjuder på sprit?
Citera
2023-05-13, 16:40
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Låter som att de utnyttjat mannens godhjärtade gästfrihet och sedan gaddat ihop sig mot honom!
Eller så hade han lovat dom knark eller liknande om dom sög av honom. Men sen blåste han dom. Kanske.

Om han drogade dom medvetslösa & sedan knullade dom så kan jag fatta att han lyckades. Men annars vetefan hur detta kunde funka, utan att någon ringde snuten eller sprang därifrån eller skrek genom fönstret.

4 tonårstjejer träffar en medelålders blatte på stan, som dom senare går hem till för en omgång grogg & kebab.
Jag försöker komma på ett sätt att skriva att dom förtjänade det, utan att skriva att dom förtjänade det.
Citera
2023-05-13, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Fy fan så dumnaiva brudar är. Svårt att se faran i att följa med en jävla halvapa som bjuder på alkohol?

Är döttrar till ensamstående mammor förmodligen. De har en mycket större risk att utsättas för denna typen av händelser än barn uppfostrade av en mamma och pappa.
Citera
2023-05-13, 16:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av olle-olsson
Hade du velat att dina tonårsdöttrar går hem till en 41-årig svensk man som bjuder på sprit?

Nej verkligen inte. Men hur många svenska 40 åringar glider omkring i centrum och bjuder hem tonårsflickor och antastar dem?

Våra centrum är fyllda till bredden med blattar som försöker göra sånt.

Risken är betydligt högre med blattar. Statistiken är glasklar. Det informeras det alldeles för lite om.
Citera
2023-05-13, 17:24
Medlem
Låter verkligen som en flashbackhistoria när han även bjöd dem på kebab. Kulturberikade i alla tänkbara bemärkelser.

Givetvis skall det dock inte få driva runt våldtäktsaraber i Sverige som utnyttjar att vissa tonåringar är särdeles naiva.
Citera
2023-05-13, 17:27
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Vad får fyra tonåriga tjejer att gå hem till en invandrarman?
Ingen som helst självbevarelsedrift?

Självklart är det invandrarmannens fel och inte tjejernas...

Vi har nog också några bristfälliga föräldrar med i bilden.
Citera
2023-05-13, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Varför det? Brottsoffer och gärningsman är definitivt intressanta som diskussionsunderlag i tråden och jag håller med om att är befogat att prata om varför flickorna överhuvudtaget valde att gå hem till mannen.

Läs om, läs rätt. Jag skrev att skuldbelägga offren inte hör hit till tråden. Givetvis har de som skuldbelägger offer en ful oftast misogyn agenda.

Eller anser du att vi ska skuldbelägga To*ve som blev mördad när hon följde Jo*hanna hem? Att det är det viktigaste i tråden att skuldbelägga offer som följer sina förövare hem? Det tror jag inte. Du är smartare än så. Mycket smartare än så.

I övrigt håller jag med dig: det är intressant underlag att diskutera både offer och förövare osv. Absolut. Men alltså inte att skuldbelägga offer. Folk gör ju inte ens det i tråden som handlar om de två kvinnor (mor och dotter) som blev knivade i Örebro. Modern dog och dottern blev väldigt skadad. Framkommer i FUP att dottern skrivit elaka saker om förövaren flera år innan händelsen. Så vitt jag sett har ingen skuldbelagt offret där och ska givetvis inte göra det, men visst kan man kommentera hennes handlande... Jag gör ju det nu tex.

I detta fall som TS handlar om, så har fyra tonårstjejer följt med en man hem. Nej, de bär verkligen ingen skuld för de våldtäkter de utsattes för. Han bär helt och hållet både skuld och ansvar för detta.
När det kommer till sexualbrott är folk snabba på att skuldbelägga offer. Men inte när det gäller mord/mordförsök. Tydligen. Och jag anser att man borde vara lika försiktig med att skuldbelägga offer för sexualbrott, som man är att skuldbelägga mordoffer.
Citera
2023-05-13, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Eller så hade han lovat dom knark eller liknande om dom sög av honom. Men sen blåste han dom. Kanske.

Om han drogade dom medvetslösa & sedan knullade dom så kan jag fatta att han lyckades. Men annars vetefan hur detta kunde funka, utan att någon ringde snuten eller sprang därifrån eller skrek genom fönstret.

4 tonårstjejer träffar en medelålders blatte på stan, som dom senare går hem till för en omgång grogg & kebab.
Jag försöker komma på ett sätt att skriva att dom förtjänade det, utan att skriva att dom förtjänade det.

Tycker du att dom förtjänade att bli våldtagna för att de gick med en person hem? Märkligt resonemang av dig.

Så om någon följer med mig hem (jag är blatte) så menar du att jag har rätt att våldta dem? Eftersom jag är blatte och man förtjänar att bli våldtagen om man följer med en blatte hem? Då kanske jag rentav ska slippa straff? För eftersom jag är blatte, så är det ju de som kommer hem till mig som får skylla sig själva och förtjänar det? Spännande du. Finns gott om oss blattar som inte är empatistörda sexualförbrytare. Och vi kan definitivt hålla fingrar och kön i styr, även om vi får besök.
Sedan finns det otrevliga empatistörda typer som denna tråd handlar om. Som våldtar sina gäster... Sådan ska givetvis dömas till fängelse och helst också utvisas ut ur Sverige på livstid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in