2023-05-12, 17:54
Medlem
Köpte 4 doser på 1 mg i Spanien i veckan på ett apotek. 1400:- betalade jag för det
Citera
2023-05-12, 18:21
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partytrick
Köpte 4 doser på 1 mg i Spanien i veckan på ett apotek. 1400:- betalade jag för det

Kostar 1023:- i Sverige.
Citera
2023-05-12, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Kostar 1023:- i Sverige.

Ok såpass, fördelen i så fall var väl att jag kunde köpa direkt utan recept
Citera
2023-05-13, 01:28
Medlem
Vasectomaters avatar
Hörde faktiskt talas om detta för första gången häromdagen på Youtube där en kirurg förklarade vad “Ozempic face” var för nåt. Tydligen så åldras ansiktet drastiskt när man tar denna medicin och kan endast fixas med hjälp av fillers och kirurgi. Förlorar man fett från ansiktet så får man aldrig tillbaka det igen sas det.

Jag skulle aldrig köpa en sån dyr drog och åldras 10 år i ansiktet på några månader. För vad? Viktnedgång? Ok om man verkligen har diabetes men inte annars. Bättre att gå ner i vikt långsamt den naturliga vägen, dvs genom svett, blod och tårar.
Citera
2023-05-13, 10:34
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasectomater
Hörde faktiskt talas om detta för första gången häromdagen på Youtube där en kirurg förklarade vad “Ozempic face” var för nåt. Tydligen så åldras ansiktet drastiskt när man tar denna medicin och kan endast fixas med hjälp av fillers och kirurgi. Förlorar man fett från ansiktet så får man aldrig tillbaka det igen sas det.

Jag skulle aldrig köpa en sån dyr drog och åldras 10 år i ansiktet på några månader. För vad? Viktnedgång? Ok om man verkligen har diabetes men inte annars. Bättre att gå ner i vikt långsamt den naturliga vägen, dvs genom svett, blod och tårar.

BS. Varför skulle ansiktet tappa fett fortare än resten av kroppen?

Har tappat ca 10 kilo på ett halvår och enda skillnaden är bättre ork, sover bättre och minskad hunger.

Och nya kläder. Ansiktet ser ut som vanligt.
Citera
2023-05-13, 13:59
Medlem
Vasectomaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
BS. Varför skulle ansiktet tappa fett fortare än resten av kroppen?

Har tappat ca 10 kilo på ett halvår och enda skillnaden är bättre ork, sover bättre och minskad hunger.

Och nya kläder. Ansiktet ser ut som vanligt.

Ingen aning faktiskt, men som sagt var, Ozempic Face är tydligen ett namn för det. Jag tror att Jessica Simpson är ett exempel på det.
Citera
2023-05-16, 07:27
Medlem
isodoses avatar
Är det någon som lyckats få tag på Ozempic via onlineapotek eller i utlandet nyligen?
Citera
2023-05-16, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partytrick

Utan recept? I Sverige måste man få recept utskrivet. Just nu är det brist och diabetiker är prioriterade. Min särbo har gått ner 15 kg.
Hon är väldigt ledsen just nu.
Citera
2023-05-17, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellestrandh
Utan recept? I Sverige måste man få recept utskrivet. Just nu är det brist och diabetiker är prioriterade. Min särbo har gått ner 15 kg.

Ja utan recept. Har hon gått ner 15 kg av sprutorna? Hur länge har hon tagit dom?
Citera
2023-05-17, 11:08
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellestrandh

Fick besked idag att Ozempic är slut tills September. Man kan få en ersättningspilla som skall tas 1 gång om dagen, 30 minuter innan frukost.

Hoppas bantarna får indraget Ozempic, och får råd skaffa ett hopprep i stället.

Djävla skit, nu när mina värden är perfekta…
Citera
2023-05-17, 11:40
Medlem
Kan man köpa Ozempic utan recept i andra europeiska länder? Isf, vilka? Får man några problem i tullen om man tar med dom hem?
Citera
2023-05-17, 12:35
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RefreshedSpirit
Kan man köpa Ozempic utan recept i andra europeiska länder? Isf, vilka? Får man några problem i tullen om man tar med dom hem?

Det går säkert. Om de bara finns att köpa. Räkna med dubbla priset. Tullen i Sverige bryr sig inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in