Citat:
Ursprungligen postat av
Bensinlukt
Dumpenanhängare ringer och trakasserar psykologens barn pga av en kritisk artikel han skrev om Dumpen.
Hur stoppar samtal till hans barn pedofilerna?
Men kanske är psykologens barn några som måste offras för den goda sakens skull.
Fy fan.
Jasså du säger fy fan om att anhöriga drabbas.
Om jag vore anhörig eller anställd inom polisen så skulle jag uppskatta att privat få skvallrat till mig att min man eller någon misstänkt pedofil jagar minderåriga barn för att lugnt kunna avgöra eventuell spaning, husrannsakan eller som hustru/make skilja mig eller avskeda personal i den mån jag som företagare har den rätten.
Att psykologens barn har fått samtal är lögn men tills lagen sätter ner foten så säger ett tomrum, ett uteblivit handlande, i praktiken till ligapojkarna att det är okay att trakassera, hota, misshandla osv.
När ingen åtalar och rättsväsendet dömer så leder sådant till eskalering utan bortre gräns där gatans parlament får allt större hybris och självförgudande, och anser sig till sist ha rätt att begå vilka slags brott de än vill.
Så fungerar egokickar tills de stoppas.
"Någon som har läst artikeln i Expressen?" Högst sannolikt att Dumpen fortsätter att både fiska och publicera tills om och när dom faller. Många är dumplingar så de kan kanske läsa själva.