2023-05-13, 08:36
Medlem
Dumpens innersta krets, ser ut som något katten har släpat in. Trasiga människor.

https://www.expressen.se/kultur/dumpens-okanda-pedofiljagar/
Citera
2023-05-13, 09:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Dumpens innersta krets, ser ut som något katten har släpat in. Trasiga människor.
Jag har inte följt dessa då man liksom inte har intresset men vissa hade man sett förut och att det var så de såg ut stämde ungefärligt överens med vad jag tänkte mig. Innersta kärnan? Säger du det...

Jag tvivlar på att någon med pedofil störning stämt Dumpen. I så fall får det nog bara vara en gädda så att säga eller någon annan som initierat stämningen, annars tror jag denne kommer känna sig än mer skamsen och ensam lämnad åt vargarna.
Citera
2023-05-13, 09:18
Medlem
Citat:
Berätta mer.
Vet inte så mycket mer. Hade en stämning läm ats redan hade vi fått höra det från dumpen.
Citera
2023-05-13, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Vet inte så mycket mer. Hade en stämning läm ats redan hade vi fått höra det från dumpen.
Nja, tror inte Dumpen skulle skriva om det.
Citera
2023-05-13, 09:23
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Saras liv skulle gå under om hon inte fick pyssla med detta. Hon njuter av det i fulla drag. Uppmärksamheten, spänningen, pengarna..
Hur vet du det?
Att njuta av det man gör är lotto i livet.

Truth hurts Sune.
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Ännu en dumpling som ger "syn för sägen". Tack!
Vad är din ”syn för sägen”?
Citera
2023-05-13, 09:39
Medlem
Citat:
Jo det är jag väldigt säker på. Det är ju ultimata valideringen av deras verksamhet.
Citera
2023-05-13, 09:41
Avslutad
Citat:
Som vanligt med brottslingar så förnekar de inför sig själva att de har gjort fel då de inte kan se saker de gör nyktert ända tills de blir fällda. Någon månad därefter brukar de nyktra till och typ känna shit herregud och få en ögonöppnare som de inte kunde föreställa sig. Därför troligt att Dumpen fiskar vidare tills dom faller om ingen med profession bestämt avrått dem från att göra det. Ingen aning om det stämmer eller inte och vem som i så fall har initierat åtalet. Kanske någon tidning, kanske en privatperson, släkting, skolledning. Det får väl visa sig. Jag tänker iallafall inte rota i smutsen.
Citera
2023-05-13, 09:45
Medlem
Citat:

Dumpenanhängare ringer och trakasserar psykologens barn pga av en kritisk artikel han skrev om Dumpen.
Hur stoppar samtal till hans barn pedofilerna?
Men kanske är psykologens barn några som måste offras för den goda sakens skull.
Fy fan.
Citera
2023-05-13, 10:31
Medlem
Bajs-Kims avatar
De gör ett bra jobb. Och jag tror de gör skillnad.
Citera
2023-05-13, 10:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Dumpenanhängare ringer och trakasserar psykologens barn pga av en kritisk artikel han skrev om Dumpen.
Men kanske är psykologens barn några som måste offras för den goda sakens skull.
Fy fan.

Oftast är det ju så att i de flesta sekterna så offras oskyldiga liv. Så varför skulle dumpen vara annorlunda?
Citera
2023-05-13, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajs-Kim
De gör ett bra jobb. Och jag tror de gör skillnad.
Det finns många sätt att flå en katt.
Citera
2023-05-13, 10:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Fy fan.
Jasså du säger fy fan om att anhöriga drabbas.
Om jag vore anhörig eller anställd inom polisen så skulle jag uppskatta att privat få skvallrat till mig att min man eller någon misstänkt pedofil jagar minderåriga barn för att lugnt kunna avgöra eventuell spaning, husrannsakan eller som hustru/make skilja mig eller avskeda personal i den mån jag som företagare har den rätten.
Att psykologens barn har fått samtal är lögn men tills lagen sätter ner foten så säger ett tomrum, ett uteblivit handlande, i praktiken till ligapojkarna att det är okay att trakassera, hota, misshandla osv.

När ingen åtalar och rättsväsendet dömer så leder sådant till eskalering utan bortre gräns där gatans parlament får allt större hybris och självförgudande, och anser sig till sist ha rätt att begå vilka slags brott de än vill.
Så fungerar egokickar tills de stoppas.

"Någon som har läst artikeln i Expressen?" Högst sannolikt att Dumpen fortsätter att både fiska och publicera tills om och när dom faller. Många är dumplingar så de kan kanske läsa själva.
Senast redigerad av Sacripantern 2023-05-13 kl. 11:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in