Citat:
Ursprungligen postat av
Keepi
Ja, nu vet jag ju inte heller om du är man eller kvinna. Och vad du har för sexuell läggning...
De stora händerna och adamsäpplet är ju inte några oviktiga detaljer. De berättar att detta är en man som spelar kvinna.
Min könstillhörighet vill jag inte nämna (pga. anonymiteten).
Men jag är bisexuell och föredrar feminina män och feminina kvinnor. Och där tillkommer givetvis kroppsspråket. Så kroppsspråket är en av de första delar jag tittar efter. Visst får de män jag fallit för ha grova maskulina rörelser, men det får gärna även ha de där mjuka feminina rörelserna. Och ja: de har alla (utom en) haft stora händer och adamsäpple. Hehe. Men i övrigt: mjuka feminina drag i sina ansikten, mjuka, smidiga smalare kroppar med muskler, behagliga manliga röster. De har varit män helt klart, men med flera feminina drag i både utseenden och personlighet. Och kvinnorna jag har fallit för har varit kvinnor helt klart, med tydliga feminina drag i både utseende och personlighet, mjuka fina feminina röster, sexiga feminina rörelsemönster.
Men ja. Givetvis spelar ens egen sexuella läggning roll, för vad man ser.
Och jag ser Mias feminina rörelsemönster. Hennes händer och eventuella adamsäpple tänkte jag inte ens på.
Topic: jag misstänker dock att hon inte har planer på att transformera sig till man igen. Hon verkar nöjd som hon är, även det läser jag av i hennes kroppsspråk.