Det har han försökt bli länge. Kolla t.ex den här sju år gamla reklamen för bensinkedjan Ingo. Jesper var sååå stolt över den. https://youtu.be/WvElj0995cg
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Nu hade man ju velat ha Jonathans skämskudde 🙈🙈🙈
Jesper är en riktig linslus som gör allt för att bli känd. Ingo-reklamen ovan minns ingen (jo, jag) och förlovningsfiaskot med Sigrid Bergåkra från "Bonde söker fru" tycks ha passerat relativt obemärkt. Efter "Min mamma, din pappa" verkar han ha en någorlunda chans att lyckas.
Jesper är en riktig linslus som gör allt för att bli känd. Ingo-reklamen ovan minns ingen (jo, jag) och förlovningsfiaskot med Sigrid Bergåkra från "Bonde söker fru" tycks ha passerat relativt obemärkt. Efter "Min mamma, din pappa" verkar han ha en någorlunda chans att lyckas.
Han grät ju ut om henne i något av avsnitten. Hon hade varit en riktig psykisk misshandlare.
Det är det jag alltid har sagt om honom att han gör sig offer till övergrepp, han klär sig utmanande och fejkar lättmanipulerad att psykiska kvinnor luras till att förödmjuka honom och pissa på honom.
Emil borde kolla upp en del saker gällande Sigrid innan han flyttar ner till henne. Enligt en polare från Stockholm så håller hon på att förlora vårdnaden över sin son som hon hjärntvättar sin son att inte ha en bra relation med sin pappa. Tydligen så hade hon gjort detsamma med sin dotter som idag inte har någon alls kontakt med sin pappa pga Sigrid.
Sigrid troende?? Hahahahahaha. Att bära på ett kors och säga att man ber. Det är mest bara ord.
Sigrid ska vara en mycket trasig människa med många skelett i sin garderob tydligen.
Skrämmande att se dottern vilja vara en kopia med sönderblekt hår och sminkning exakt som sin mamma.
Har Sigrids dotter en utländsk fader? Har lite blandrasstuk på utseendet, väldigt mörka ögon.
Pias son är väl också blandning, men verkar bra så inget illa ment
Det har han försökt bli länge. Kolla t.ex den här sju år gamla reklamen för bensinkedjan Ingo. Jesper var sååå stolt över den. https://youtu.be/WvElj0995cg
Det där sammanfattar hela hans dejtingprofil, förmodligen castingvideo