2023-05-11, 08:05
Medlem
timpanis avatar
Det är väldigt tyst från alla här som var helt säkra på att det inte skulle hålla mellan Sigrid och Emil så fort kamerorna slocknade...
Citera
2023-05-11, 08:12
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Det är väldigt tyst från alla här som var helt säkra på att det inte skulle hålla mellan Sigrid och Emil så fort kamerorna slocknade...

Ja olyckskorpar kraxade och jag var väl en av dem, då jag tyvärr dömde (dömer) Sigrid efter det yttre. Det är roligt om det håller mellan de lyckliga tu.
Citera
2023-05-11, 08:49
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:

Nej, jag är inte ett dugg tyst trots att jag var en av dem som var säker på det 🤣

Däremot är det tyst från hon som påstod att Emil GARANTERAT är singel och att hon precis haft en liten nätromans med honom.
Citera
2023-05-11, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Nej, jag är inte ett dugg tyst trots att jag var en av dem som var säker på det 🤣

Däremot är det tyst från hon som påstod att Emil GARANTERAT är singel och att hon precis haft en liten nätromans med honom.

Undra vem hon egentligen pratat med ...
Citera
2023-05-11, 14:33
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Är dom fortfarande tillsammans alltså? Kul om så är fallet.

Måste tillägga att jag tycker deras barn är mer mogna än dem själva.
Senast redigerad av Persimåån 2023-05-11 kl. 14:36.
Citera
2023-05-11, 17:58
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Är dom fortfarande tillsammans alltså? Kul om så är fallet.

Måste tillägga att jag tycker deras barn är mer mogna än dem själva.

Jadå! Förutom i olika tidningsartiklar har de gått ut med på sina egna Instagramkonton att de håller ihop.
Citera
2023-05-11, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Undra vem hon egentligen pratat med ...
Citera
2023-05-11, 18:37
Medlem
Undrar just hur långt Emils "personliga kristna tro" bär honom OM han flyttat hem till Sigurd och hittar en Jet Brutalizer Black 38 cm i en låda i nattygsbordet...
Citera
2023-05-11, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmy60
Jag den Sigrid va de ngt fel på, har sex första kvällen i bonde söker fru, med en av deltagarna, hon ser psykotisk ut
Det är inte samma Sigrid
Citera
2023-05-11, 23:26
Medlem
Tehuvas avatar
Citat:
Nu ska Tunnelbaneettan och Jesper göra något program ihop, vad är detta- ska han bli hela Sveriges nya C-kändis? 😭🙈

Det har han försökt bli länge. Kolla t.ex den här sju år gamla reklamen för bensinkedjan Ingo. Jesper var sååå stolt över den. https://youtu.be/WvElj0995cg
Citera
2023-05-11, 23:28
Medlem
Tehuvas avatar
Citat:
Har Jesper fått någon slags medelålderskris..Blev kändisskapet för mycket? Hur som helst vill jag nästan gömma mig i genans över att hans Insta plötsligt svämmar över av selfies i olika poser, han har bla anlitat en fotograf för att ta massa bilder på honom, olika "livsvisdomar" samt en podd där han intervjuar alla deltagare. Tyckte han var rätt kul, men nu blir det aningen för mycket. Det är en dejtingsåpa, inte en storfilm 🙈🙈

Den krisen har pågått länge. https://youtu.be/WvElj0995cg
Citera
2023-05-11, 23:32
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tehuva
Det har han försökt bli länge. Kolla t.ex den här sju år gamla reklamen för bensinkedjan Ingo. Jesper var sååå stolt över den. https://youtu.be/WvElj0995cg

Citat:
Ursprungligen postat av Tehuva
Den krisen har pågått länge. https://youtu.be/WvElj0995cg

Nu hade man ju velat ha Jonathans skämskudde 🙈🙈🙈
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här