2023-05-12, 20:20
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Känner igen beteendet då jag sett det förut. Hon har enligt uppgifter setts på stan med gamla vänner och sitter inte bara hemma i soffan och går ner sig med en påse ostbollar längre, hon trivs inte i sin livssituation utan vill ha mer, hon vill resa bla något som aldrig kommer vara möjligt om man är gift med en arbetslös loser.

Snart lär hon ha gått ner i vikt också då brukar break upet vara väldigt nära.

Förhållandet lär vara slut innan vintern kommer till Trosa. Förmodligen redan tidigare än så.

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är nog lite av och till. Jag tror säkert att Rask har vissa kvalitéer som make, och att Therese uppskattar saker han gör. Men det tåls att påminnas om att Therese för bara ett par år sedan var i full färd att lämna Carl-Fredrik. Det annonserades om lägenhet med inflyttning omedelbums. Därefter lade Carl-Fredrik på charmoffensiven, och gjorde Therese på smällen med ännu en unge, och räddade äktenskapet ett tag till. Exakt vad som föranledde att hon ville bryta sig fri kan vi bara spekulera i. Men klart är att hon försökte göra det, och det torde ha sina orsaker.

Att T skulle vilja vara känd kan man ta med en nypa salt. När Carl-Fredrik började få lite hype så kunde han ta med henne på event och gå på röda mattan. Åka iväg och träffa Jocke och Jonna och andra kända namn. Han kunde även sprätta upp Swish-pengar på restaurang. Det tycker säkert många tjejer i 20-års åldern är spännande och kul. Hon hade säkert inga problem med att synas lite på kanalen, för på den tiden såg det ju ut att gå bra. Men det är ju inte så att hon på egen hand sökt kändisskapet. Man blir som man umgås säger du, och jag håller med. Det är nog lätt att slungas med när maken är så besatt av att göra Youtube-videor.

Som sagt. Therese ville dra för ca 3 år sedan. Vad är det som säger att dessa känslor inte kommer att komma tillbaka? Det är förståeligt att man inte vill bryta hursomhelst när man har en familj tillsammans, och försöker rädda det in i det sista. Men det är öppet för alla att se vilka prioriteringar Carl-Fredrik har i livet. Så även för Therese. Jag önsketänker inte, jag är övertygad om att Therese kommer att bryta. Det är bara en tidsfråga.

Ok. Vi får väl se då.
Men jag tror inte så.
Som sagt. Låter mer som det är något *ni* önskar. - Att hon ska ta ut skilsmässa.
Är ni intresserade av Tessan så go 4it! Vad hindrar er?
Men då får ni Alex på köpet. Han ÄR Pappan till deras barn det kan ni inte ta ifrån han.
Nu har gammelgubben dött så då finns det nog lite pengar till dom alla, det tror jag.
Kanske Tessan lämnar Alex när dom sedan är slut?
Det visar sig. Hade inte han en sommarstuga också? Dom kanske flyttar dit?
Citera
2023-05-12, 20:21
Avslutad
Men för i helvete Rask! Ta tag i ditt liv din fucking pissluffare. Skaffa bara ett jävla fucking jobb. Du är Sveriges sämsta farsa och en jävla fitta som parasiterar på mina skattepengar. Sluta sug Jockiboiis kuk och ta ansvar för din familj. Brinn i helvetet din lobotomerade tjomme. Fuck you jävla bitch.
Citera
2023-05-12, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Men för i helvete Rask! Ta tag i ditt liv din fucking pissluffare. Skaffa bara ett jävla fucking jobb. Du är Sveriges sämsta farsa och en jävla fitta som parasiterar på mina skattepengar. Sluta sug Jockiboiis kuk och ta ansvar för din familj. Brinn i helvetet din lobotomerade tjomme. Fuck you jävla bitch.

Oj oj oj… tuffingen har talat. Rask kommer omedelbart börja söka jobb då du skrämde honom precis. Vilken tuffing du är 😂 🤡

SLUTA fucking skriva om dina skattepengar. Du betalar inye ens mycket i skatt, sluta ljug. Ok? Jävla wannabe Olof K.
Citera
2023-05-12, 21:09
Medlem
Jesusmarychains avatar
Hur är Alex relation till alkohol, någon som kan ge en bild av det?
Citera
2023-05-12, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusmarychain
Hur är Alex relation till alkohol, någon som kan ge en bild av det?

Enligt honom själv vid några år sedan:

Jag kan inte dricka alkohol. Dricker jag 1 droppe slutar det med 12 bira och ångest.

Rask något år senare:

Jag gillar öl men dricker numera endast alkoholfritt.

Rask förra året:
En fin kväll kan jag ta smutta på lite whisky. Det jag inte dricker upp häller jag bara tillbaks i flaskan.

Så jag vet inte…. Jag tror att han kan hantera alkoholen bra, men han kanske fick en del applåder som nykterist vilket han uppskattade.
Citera
2023-05-12, 21:59
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Enligt honom själv vid några år sedan:

Jag kan inte dricka alkohol. Dricker jag 1 droppe slutar det med 12 bira och ångest.

Rask något år senare:

Jag gillar öl men dricker numera endast alkoholfritt.

Rask förra året:
En fin kväll kan jag ta smutta på lite whisky. Det jag inte dricker upp häller jag bara tillbaks i flaskan.

Så jag vet inte…. Jag tror att han kan hantera alkoholen bra, men han kanske fick en del applåder som nykterist vilket han uppskattade.
Om man hamnar på tne kan man knappast hantera alkoholen bra

Jag tror Rask kommer göra samma resa som hans farsa när hans liv rasar ihop fullständigt. Ja det kan faktiskt bli sämre än vad han redan har det. Då blir det sprit och benzo i såna mängder att han kommer förlora vårdnaden om ungarna.

Då kommer han också bli sådär snyggt spritpluffsig igen. 100kg stridsmaskin... alla gymmar varje dag jävla fjollor inte jag..
Citera
2023-05-12, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Om man hamnar på tne kan man knappast hantera alkoholen bra

Jag tror Rask kommer göra samma resa som hans farsa när hans liv rasar ihop fullständigt. Ja det kan faktiskt bli sämre än vad han redan har det. Då blir det sprit och benzo i såna mängder att han kommer förlora vårdnaden om ungarna.

Då kommer han också bli sådär snyggt spritpluffsig igen. 100kg stridsmaskin... alla gymmar varje dag jävla fjollor inte jag..

Han söp sig så full på kiss konserten i STHLM att han spydde utanför arenan och blev omhändertagen för berusning av ambulanspersonal och sen är det svart lucka därefter, han vaknade upp råbakis på sjukhus med nerspydda kläder och fick ta buss hem till Trosa sen. Ändå super han trots att han i flera videos påstått att han ej kan hantera alkohol.... Tål man inte alkohol ska man inte dricka heller, inte heller om man är fattig som en kyrkråtta.
Citera
2023-05-12, 23:02
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Han söp sig så full på kiss konserten i STHLM att han spydde utanför arenan och blev omhändertagen för berusning av ambulanspersonal och sen är det svart lucka därefter, han vaknade upp råbakis på sjukhus med nerspydda kläder och fick ta buss hem till Trosa sen. Ändå super han trots att han i flera videos påstått att han ej kan hantera alkohol.... Tål man inte alkohol ska man inte dricka heller, inte heller om man är fattig som en kyrkråtta.

Har du kött på benen när du säger att han super förresten? Antar att den konserten inte var i år direkt
Citera
2023-05-12, 23:09
Medlem
Citat:
Har du kött på benen när du säger att han super förresten? Antar att den konserten inte var i år direkt

Har för mig det var i vintras. Sen får Baronen supa hur mycket han vill, men korkat att hela tiden vela så om man vet att man har problem.
Citera
2023-05-12, 23:12
Avslutad
Citat:
Konserten var förra året. Han gjorde en video om det, samt att han är alkoholist, vilket han gjort videor om tidigare, att han är alkis..
Inget nytt under solen
Citera
2023-05-12, 23:14
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Konserten var förra året. Han gjorde en video om det, samt att han är alkoholist, vilket han gjort videor om tidigare, att han är alkis..
Inget nytt under solen

Alright jag har själv problem med alkohol så där kan jag sympatisera. Hoppas han har mod att kontinuerligt söka hjälp för det för det är inte en fight man kan slåss själv, har jag fått lära mig. Är väl kanske så att mycket av CFs problem bottnar o en beroende personlighet
Citera
2023-05-13, 02:28
Medlem
Krakatoas avatar
Fin förklaring av barn och förhållande:

https://www.youtube.com/watch?v=oTSzHIxOfbI&t=1194s

Otroligt vilken insats!

Rask är bra på uppfostran. Tessan är bra på att gå upp och byta blöja.

EDIT: Videon fortsätter ju givetvis med kalsongbaronen som vräker i allt möjligt starkt i sin taco för att det är det som en riktig karl äter.

EDIT2: "Hemmagjord ostsås" = Håller upp en påse med ostpulver i påse
Senast redigerad av Krakatoa 2023-05-13 kl. 02:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in