Citat:
Känner igen beteendet då jag sett det förut. Hon har enligt uppgifter setts på stan med gamla vänner och sitter inte bara hemma i soffan och går ner sig med en påse ostbollar längre, hon trivs inte i sin livssituation utan vill ha mer, hon vill resa bla något som aldrig kommer vara möjligt om man är gift med en arbetslös loser.
Snart lär hon ha gått ner i vikt också då brukar break upet vara väldigt nära.
Förhållandet lär vara slut innan vintern kommer till Trosa. Förmodligen redan tidigare än så.
Snart lär hon ha gått ner i vikt också då brukar break upet vara väldigt nära.
Förhållandet lär vara slut innan vintern kommer till Trosa. Förmodligen redan tidigare än så.
Citat:
Det är nog lite av och till. Jag tror säkert att Rask har vissa kvalitéer som make, och att Therese uppskattar saker han gör. Men det tåls att påminnas om att Therese för bara ett par år sedan var i full färd att lämna Carl-Fredrik. Det annonserades om lägenhet med inflyttning omedelbums. Därefter lade Carl-Fredrik på charmoffensiven, och gjorde Therese på smällen med ännu en unge, och räddade äktenskapet ett tag till. Exakt vad som föranledde att hon ville bryta sig fri kan vi bara spekulera i. Men klart är att hon försökte göra det, och det torde ha sina orsaker.
Att T skulle vilja vara känd kan man ta med en nypa salt. När Carl-Fredrik började få lite hype så kunde han ta med henne på event och gå på röda mattan. Åka iväg och träffa Jocke och Jonna och andra kända namn. Han kunde även sprätta upp Swish-pengar på restaurang. Det tycker säkert många tjejer i 20-års åldern är spännande och kul. Hon hade säkert inga problem med att synas lite på kanalen, för på den tiden såg det ju ut att gå bra. Men det är ju inte så att hon på egen hand sökt kändisskapet. Man blir som man umgås säger du, och jag håller med. Det är nog lätt att slungas med när maken är så besatt av att göra Youtube-videor.
Som sagt. Therese ville dra för ca 3 år sedan. Vad är det som säger att dessa känslor inte kommer att komma tillbaka? Det är förståeligt att man inte vill bryta hursomhelst när man har en familj tillsammans, och försöker rädda det in i det sista. Men det är öppet för alla att se vilka prioriteringar Carl-Fredrik har i livet. Så även för Therese. Jag önsketänker inte, jag är övertygad om att Therese kommer att bryta. Det är bara en tidsfråga.
Att T skulle vilja vara känd kan man ta med en nypa salt. När Carl-Fredrik började få lite hype så kunde han ta med henne på event och gå på röda mattan. Åka iväg och träffa Jocke och Jonna och andra kända namn. Han kunde även sprätta upp Swish-pengar på restaurang. Det tycker säkert många tjejer i 20-års åldern är spännande och kul. Hon hade säkert inga problem med att synas lite på kanalen, för på den tiden såg det ju ut att gå bra. Men det är ju inte så att hon på egen hand sökt kändisskapet. Man blir som man umgås säger du, och jag håller med. Det är nog lätt att slungas med när maken är så besatt av att göra Youtube-videor.
Som sagt. Therese ville dra för ca 3 år sedan. Vad är det som säger att dessa känslor inte kommer att komma tillbaka? Det är förståeligt att man inte vill bryta hursomhelst när man har en familj tillsammans, och försöker rädda det in i det sista. Men det är öppet för alla att se vilka prioriteringar Carl-Fredrik har i livet. Så även för Therese. Jag önsketänker inte, jag är övertygad om att Therese kommer att bryta. Det är bara en tidsfråga.
Ok. Vi får väl se då.
Men jag tror inte så.
Som sagt. Låter mer som det är något *ni* önskar. - Att hon ska ta ut skilsmässa.
Är ni intresserade av Tessan så go 4it! Vad hindrar er?
Men då får ni Alex på köpet. Han ÄR Pappan till deras barn det kan ni inte ta ifrån han.
Nu har gammelgubben dött så då finns det nog lite pengar till dom alla, det tror jag.
Kanske Tessan lämnar Alex när dom sedan är slut?
Det visar sig. Hade inte han en sommarstuga också? Dom kanske flyttar dit?