Citat:
Ursprungligen postat av
Tarmstuvning
I min bok står det.. ”man blir som man umgås”
Men visst finns det undantag. Hon förefaller dock tycka bra om sin gubbe och det liv dom lever.
Hon vill inte bli känd? Joda.. det vill hon nog. Hon e känd som Rasks fru och är även hon med på
hans videos och lives ibland.
Tror inte hon kommer lämna honom. Önsketänkande från er sida bara.
Det är nog lite av och till. Jag tror säkert att Rask har vissa kvalitéer som make, och att Therese uppskattar saker han gör. Men det tåls att påminnas om att Therese för bara ett par år sedan var i full färd att lämna Carl-Fredrik. Det annonserades om lägenhet med inflyttning omedelbums. Därefter lade Carl-Fredrik på charmoffensiven, och gjorde Therese på smällen med ännu en unge, och räddade äktenskapet ett tag till. Exakt vad som föranledde att hon ville bryta sig fri kan vi bara spekulera i. Men klart är att hon försökte göra det, och det torde ha sina orsaker.
Att T skulle vilja vara känd kan man ta med en nypa salt. När Carl-Fredrik började få lite hype så kunde han ta med henne på event och gå på röda mattan. Åka iväg och träffa Jocke och Jonna och andra kända namn. Han kunde även sprätta upp Swish-pengar på restaurang. Det tycker säkert många tjejer i 20-års åldern är spännande och kul. Hon hade säkert inga problem med att synas lite på kanalen, för på den tiden såg det ju ut att gå bra. Men det är ju inte så att hon på egen hand sökt kändisskapet. Man blir som man umgås säger du, och jag håller med. Det är nog lätt att slungas med när maken är så besatt av att göra Youtube-videor.
Som sagt. Therese ville dra för ca 3 år sedan. Vad är det som säger att dessa känslor inte kommer att komma tillbaka? Det är förståeligt att man inte vill bryta hursomhelst när man har en familj tillsammans, och försöker rädda det in i det sista. Men det är öppet för alla att se vilka prioriteringar Carl-Fredrik har i livet. Så även för Therese. Jag önsketänker inte, jag är
övertygad om att Therese kommer att bryta. Det är bara en tidsfråga.