2023-05-12, 17:59
Medlem
Kickassfarsans avatar
Kan anledningen till att han inte laddar upp vara att Fredrik avslutat hans internert abb sen han fick ta över rodret på företaget?
Citera
2023-05-12, 18:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
T har jobbat med att ta hand om våra äldre och betalat skatt i hela sitt vuxna liv.

Vidare handlar inte föraktet mot Rask i grunden om att han inte jobbar och parasiterar på samhället. Det grundar sig i att han är en sällsynt osympatisk människa. Det är inte T. Hon är en helt ok person som förefaller ha hjärtat på rätt plats. Det kommer man långt på i min bok.
Håller med dig, T har jobbat, betalat räkningar, prioriterat och tagit hand om sina barn, och verkar ha hjärtat på rätt plats. Hennes mål i livet är inte att bli känd.
Citera
2023-05-12, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Det vill jag verkligen!
Ett jobb i mitt huvud har tidigare stannat vid att vara olycklig timvikarie på ett assistentjobb.
Jag har aldrig ens tänkt på att jag kan tex telefonförsälja osv, jag har sökt massor med spännande arbeten senaste dagarna som jag kan sköta ifrån hemmets trygga vrå.
Tack!
Det kommer komma mer utav denna typ av videos på nätet i framtiden.
Det tror jag också, det känns verkligen så den här gången!
Jag har aldrig vågat ta detta steg förrut, och det har senaste dagarna faktiskt lyft min självkänsla, att inte acceptera att ligga ned, att ställa mig upp och borsta av mig, och göra det på mitt sätt.
Jag är riktigt taggad, och för första gången någonsin har jag BRA fjärilar i magen inför en arbetsupplevelse, det har aldrig någonsin hänt.
Detta skall bli roligt och spännade, och mycket nervöst! <
Fniss. Det har hänt mycket på två år. Eller har det inte hänt något.
Citera
2023-05-12, 18:35
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
T har jobbat med att ta hand om våra äldre och betalat skatt i hela sitt vuxna liv.

Vidare handlar inte föraktet mot Rask i grunden om att han inte jobbar och parasiterar på samhället. Det grundar sig i att han är en sällsynt osympatisk människa. Det är inte T. Hon är en helt ok person som förefaller ha hjärtat på rätt plats. Det kommer man långt på i min bok.

I min bok står det.. ”man blir som man umgås”
Men visst finns det undantag. Hon förefaller dock tycka bra om sin gubbe och det liv dom lever.
Hon vill inte bli känd? Joda.. det vill hon nog. Hon e känd som Rasks fru och är även hon med på
hans videos och lives ibland.
Tror inte hon kommer lämna honom. Önsketänkande från er sida bara.
Citera
2023-05-12, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Håller med dig, T har jobbat, betalat räkningar, prioriterat och tagit hand om sina barn, och verkar ha hjärtat på rätt plats. Hennes mål i livet är inte att bli känd.

Hon är trash och vidrig. Att skaffa barn med ett äckel som Rask är nog sagt. Hennes prioriteringar är lika som en 5 årings. Fattar inte hur det kan vara synd om en vuxen människa som tagit dumma beslut.

Vill inte bli känd? 😂 Hon som tiggt swish hur länge som helst, och även vloggade på Familjens Rask kanal 😂
Senast redigerad av Cykelhjelm 2023-05-12 kl. 19:26.
Citera
2023-05-12, 19:28
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Hon är trash och vidrig. Att skaffa barn med ett äckel som Rask är nog sagt. Hennes prioriteringar är lika som en 5 årings. Fattar inte hur det kan vara synd om en vuxen människa som tagit dumma beslut.

Vill inte bli känd? 😂 Hon som tiggt swish hur länge som helst, och även vloggade på Familjens Rask kanal 😂

Precis Och om hon nu e så bra om om någon vill ta över efter Alex så är det vl bara skicka henne ett *loveletter* och se om hon nappar - Lycka till
Citera
2023-05-12, 19:32
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm

Haha men tagga ner lite. Hon har en svag självkänsla och är osäker, det är precis såna brudar som faller i narcissistfällan.

Hon har åtminstone alltid jobbat och försökt vara den bästa mamman för sina barn, hon blev kär i masken men håller nu på att bygga upp styrka för att äntligen bryta sig lös från det manipulativa psykfallet.
Citera
2023-05-12, 19:34
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Haha men tagga ner lite. Hon har en svag självkänsla och är osäker, det är precis såna brudar som faller i narcissistfällan.

Hon har åtminstone alltid jobbat och försökt vara den bästa mamman för sina barn, hon blev kär i masken men håller nu på att bygga upp styrka för att äntligen bryta sig lös från det manipulativa psykfallet.

Gör hon? Hur vet du det?
Citera
2023-05-12, 19:49
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Gör hon? Hur vet du det?
Känner igen beteendet då jag sett det förut. Hon har enligt uppgifter setts på stan med gamla vänner och sitter inte bara hemma i soffan och går ner sig med en påse ostbollar längre, hon trivs inte i sin livssituation utan vill ha mer, hon vill resa bla något som aldrig kommer vara möjligt om man är gift med en arbetslös loser.

Snart lär hon ha gått ner i vikt också då brukar break upet vara väldigt nära.

Förhållandet lär vara slut innan vintern kommer till Trosa. Förmodligen redan tidigare än så.
Citera
2023-05-12, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
I min bok står det.. ”man blir som man umgås”
Men visst finns det undantag. Hon förefaller dock tycka bra om sin gubbe och det liv dom lever.
Hon vill inte bli känd? Joda.. det vill hon nog. Hon e känd som Rasks fru och är även hon med på
hans videos och lives ibland.
Tror inte hon kommer lämna honom. Önsketänkande från er sida bara.

Det är nog lite av och till. Jag tror säkert att Rask har vissa kvalitéer som make, och att Therese uppskattar saker han gör. Men det tåls att påminnas om att Therese för bara ett par år sedan var i full färd att lämna Carl-Fredrik. Det annonserades om lägenhet med inflyttning omedelbums. Därefter lade Carl-Fredrik på charmoffensiven, och gjorde Therese på smällen med ännu en unge, och räddade äktenskapet ett tag till. Exakt vad som föranledde att hon ville bryta sig fri kan vi bara spekulera i. Men klart är att hon försökte göra det, och det torde ha sina orsaker.

Att T skulle vilja vara känd kan man ta med en nypa salt. När Carl-Fredrik började få lite hype så kunde han ta med henne på event och gå på röda mattan. Åka iväg och träffa Jocke och Jonna och andra kända namn. Han kunde även sprätta upp Swish-pengar på restaurang. Det tycker säkert många tjejer i 20-års åldern är spännande och kul. Hon hade säkert inga problem med att synas lite på kanalen, för på den tiden såg det ju ut att gå bra. Men det är ju inte så att hon på egen hand sökt kändisskapet. Man blir som man umgås säger du, och jag håller med. Det är nog lätt att slungas med när maken är så besatt av att göra Youtube-videor.

Som sagt. Therese ville dra för ca 3 år sedan. Vad är det som säger att dessa känslor inte kommer att komma tillbaka? Det är förståeligt att man inte vill bryta hursomhelst när man har en familj tillsammans, och försöker rädda det in i det sista. Men det är öppet för alla att se vilka prioriteringar Carl-Fredrik har i livet. Så även för Therese. Jag önsketänker inte, jag är övertygad om att Therese kommer att bryta. Det är bara en tidsfråga.
Citera
2023-05-12, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Känner igen beteendet då jag sett det förut. Hon har enligt uppgifter setts på stan med gamla vänner och sitter inte bara hemma i soffan och går ner sig med en påse ostbollar längre, hon trivs inte i sin livssituation utan vill ha mer, hon vill resa bla något som aldrig kommer vara möjligt om man är gift med en arbetslös loser.

Snart lär hon ha gått ner i vikt också då brukar break upet vara väldigt nära.

Förhållandet lär vara slut innan vintern kommer till Trosa. Förmodligen redan tidigare än så.

Efter sommaren så blir Therese garanterat trött på Carl-Fredrik. Ännu en sommar luspank och tvingas försörja tre barn plus en snusande ansiktstatuerad vuxenbebis på en undersköterska lön plus skuldberg på det.

Vart ska han bo då? Kanske hos Jim i Vagnhärad? Eller i nån husvagn köpt på sms lån?
Citera
2023-05-12, 19:56
Medlem
Nu är det inga roliga tider för Carl-Fredrik, tänk alla år som har gått förlorade med hans såsande hemma och ständiga jagandet "drömmen om att bli rockstjärna" kommer nu ta ut sin fulla rätt. Den ångesten kommer inte vara nådig mannen, lasra bort kluddet i ansiktet BUMS! Sedan söööööök jobb, varje jobb du kan få. Vill du leva på korvören hela livet?
Senast redigerad av Blacksabbath87 2023-05-12 kl. 19:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in