2023-04-20, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Om målet är att ge Tessan och barnen en semester så okej. Det e ju bra. - Testa.
Men att det skulle förändra något tror jag inte.
Både hon och barnen kommer stanna kvar hos Alex.

Det tror jag absolut! Så pass tuktad och psykiskt misshandlad är hon av psykopaten Karl Fredrik att något annat hade jag inte förväntat mig.
Tycker synd om henne som föddes med så lågt IQ och begränsad förmåga att känna av människor att hon lyckades fångas i klorna på en sån dubbelnolla som Carl Fredrik! Han tillhör ju inte en av de smarta eller skickligare psykopaterna utan han är bara en dum i huvet psykopat! Som TROR att han är hemlig och smart men allt han tar i går åt helvete och alla friska människor synar hans lögner på en halvmiss för fan!

Jag är bara ute efter att det ska svida så in i helvetet för Carl Fredrik att Tessan och barnen bjuds på solsemester av folk på forumet som är den grandiosa baronens akilleshäl samtidigt som det sjunker in när han hög på Tessans adhd medicin setat en hel vecka i sovrummet i skolådan med lakan uppspikade i taket och slitit pitten skinnflådd skrikgråtandes samtidigt som han söker svar i sin spåkula ifrån wish på varför allt han tar i blir till stinkande bajs farfar Alf får rädda och varför HAN som är den utvalde inte är lika stor som hans idol Jockiboii…
Citera
2023-04-20, 07:59
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv

"Jag får ofta beröm för mitt vokabulär"

Då borde han veta att det here MIN vokabulär samt att det inte finns något ord som heter "utav" som han rapar ur sig hela tiden. Det heter "Jag fick bra respons av mina följare" inte "jag fick bra respons utav mina följare."
Citera
2023-04-20, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Då borde han veta att det here MIN vokabulär samt att det inte finns något ord som heter "utav" som han rapar ur sig hela tiden. Det heter "Jag fick bra respons av mina följare" inte "jag fick bra respons utav mina följare."

Alla säger fel ändå, likadant med idioter som tycker ”Han är äldre än MIG” är korrekt, när det ska vara ”JAG”
Citera
2023-04-20, 09:36
Medlem
Citat:

Det där är lite mer hur man talar, väljer att säga saker. Det är inte samma sak som när Baronen använder sig av ord han inte behärskar för att låta smartare.

https://youtu.be/znrTVmdES7s?t=1462

"Olof har tjatat om inget two-faced shit, mannen. Vad har tiden visat? Att han är Ärketypen och definAtionen av vad som är two-faced shit".

Jag kan inte begripa varför han fortsätter använda sig av ord han inte kan. Han verkar tro att han är språkligt bevandrad, men i lägenheten syns inga böcker. Hans läsning sträcker sig till poster på Instagram, men han tror sig ha bra vokabulär för att folk som är ännu mer korkade än honom tycker att han låter smart när han använder uttryck som "hur förtäljer det historien".
Citera
2023-04-20, 11:17
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det där är lite mer hur man talar, väljer att säga saker. Det är inte samma sak som när Baronen använder sig av ord han inte behärskar för att låta smartare.

https://youtu.be/znrTVmdES7s?t=1462

"Olof har tjatat om inget two-faced shit, mannen. Vad har tiden visat? Att han är Ärketypen och definAtionen av vad som är two-faced shit".

Jag kan inte begripa varför han fortsätter använda sig av ord han inte kan. Han verkar tro att han är språkligt bevandrad, men i lägenheten syns inga böcker. Hans läsning sträcker sig till poster på Instagram, men han tror sig ha bra vokabulär för att folk som är ännu mer korkade än honom tycker att han låter smart när han använder uttryck som "hur förtäljer det historien".
"Slagord" är kanske också något han borde testa googla med tanke på hur många gånger per video han försöker använda det ordet.
Citera
2023-04-20, 11:35
Medlem
Citat:
"Slagord" är kanske också något han borde testa googla med tanke på hur många gånger per video han försöker använda det ordet.

Visst. Han använder det typ för att beskriva skällsord eller okvädningsord, när slagord mer är sånt man använder i protestramsor.

Carl-Fredrik är ärketypen och definationen av en som hade IG i svenskan.
Citera
2023-04-20, 11:56
Medlem
abvs avatar
Citat:
Carl-Fredrik är ärketypen och definationen av en som hade IG i svenskan.
Ja och lägg därtill att den enda text som gått in i den där äggskallen de senaste tio åren är från sociala medier, inte direkt stimulerande. Det märks ganska tydligt att dessa yoooutuubeers inte läst så mycket böcker i sina dagar. Jag är inget proffs själv men det är helt otroligt hur mycket fel man hör på småord i var och varannan mening på youtube. Carl är dock bland de absolut sämsta. Han klarar knappt en hel mening utan att det blir fel och då är han nog den som klipper mest också.
Citera
2023-04-20, 12:04
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ja och lägg därtill att den enda text som gått in i den där äggskallen de senaste tio åren är från sociala medier, inte direkt stimulerande. Det märks ganska tydligt att dessa yoooutuubeers inte läst så mycket böcker i sina dagar. Jag är inget proffs själv men det är helt otroligt hur mycket fel man hör på småord i var och varannan mening på youtube. Carl är dock bland de absolut sämsta. Han klarar knappt en hel mening utan att det blir fel och då är han nog den som klipper mest också.
Till Carls försvar så hoppade han av skolan i typ åttan.

Men ja, han är sämst på det mesta.
Citera
2023-04-20, 12:40
Medlem
Citat:

Så är det. Allt med Carl-Fredrik är tyvärr felskruvat. Vad det kokar ned till är att han inte fått lära sig disciplin överhuvudtaget. Det är OK att hoppa av plugget, det blir inga konsekvenser. Det är lugnt att bete sig som ett drägg, det blir ändå dyra fina julklappar. Jag behöver inte jobba, hyran blir betalad, maten är serverad. Allt kommer till honom ändå.

Människan försöker alltid ta den lätta vägen, men man brukar få lära sig den hårda vägen att den lätta vägen inte alltid är den bästa, och att saker blir jobbigare än de behövde bli om man bara hade gjort det svåra först. En sådan enkel sak hade varit att Rask inte hade fått hyran betalad för att han bara ligger och latar sig, och skulle hotas av vräkning. Men dessa konsekvenser kommer aldrig för Carl-Fredrik, allt löser sig ändå.

Eftersom han har detta motbjudande mindset, så inser man att han förstås aldrig skulle ta upp en bok och läsa den. Varför det, när man kan lyssna på en ljudbok? Eller ännu bättre, kolla på den här videon på Youtube där man får all information i boken men under 10 minuter?

Rask är en av de mest motbjudande människorna jag vet, inte bara värderingsmässigt. Det är det här totalt odisciplinerade som är så oerhört oattraktivt. Allt ska vara skönt och behagligt, gå fort, vara serverat, OCH JAG SKA HA DET NU! Tyvärr får familjen leva med det här nu, men det är deras eget fel. Man har inte uppfostrat den här pojken rätt, och nu är han ett vuxet barn som sitter hemma och leker hela dagarna och får veckopeng fortfarande.
Citera
2023-04-20, 12:48
Medlem
Citat:
Så är det. Allt med Carl-Fredrik är tyvärr felskruvat. Vad det kokar ned till är att han inte fått lära sig disciplin överhuvudtaget. Det är OK att hoppa av plugget, det blir inga konsekvenser. Det är lugnt att bete sig som ett drägg, det blir ändå dyra fina julklappar. Jag behöver inte jobba, hyran blir betalad, maten är serverad. Allt kommer till honom ändå.

Människan försöker alltid ta den lätta vägen, men man brukar få lära sig den hårda vägen att den lätta vägen inte alltid är den bästa, och att saker blir jobbigare än de behövde bli om man bara hade gjort det svåra först. En sådan enkel sak hade varit att Rask inte hade fått hyran betalad för att han bara ligger och latar sig, och skulle hotas av vräkning. Men dessa konsekvenser kommer aldrig för Carl-Fredrik, allt löser sig ändå.

Eftersom han har detta motbjudande mindset, så inser man att han förstås aldrig skulle ta upp en bok och läsa den. Varför det, när man kan lyssna på en ljudbok? Eller ännu bättre, kolla på den här videon på Youtube där man får all information i boken men under 10 minuter?

Rask är en av de mest motbjudande människorna jag vet, inte bara värderingsmässigt. Det är det här totalt odisciplinerade som är så oerhört oattraktivt. Allt ska vara skönt och behagligt, gå fort, vara serverat, OCH JAG SKA HA DET NU! Tyvärr får familjen leva med det här nu, men det är deras eget fel. Man har inte uppfostrat den här pojken rätt, och nu är han ett vuxet barn som sitter hemma och leker hela dagarna och får veckopeng fortfarande.

Rask är säkert den typen som beställer online och frågar avsändaren när den blir levererad, behöver varan ASAP 😂
Citera
2023-04-20, 12:52
Medlem
Laureths avatar
Citat:

Va?
https://www.saob.se/artikel/?unik=U_0905-0005.06No
Citera
2023-04-20, 14:31
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:

Jag håller med fullständigt, det finns liksom ingenting att gilla med honom. Han är en trotsig tonåring fast i en kropp som skulle kunna varit en kvinnas.

Det är till största del familjens fel därför får dom nu stå för konsekvenserna. Konstigt att ingen rycker i handbromsen kan tyckas, vill man fördärva ännu en generation Rasks? Dom borde lärt sig vid det här laget kan man tycka...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in