2023-05-12, 19:54
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Hon kan väl ha lullat runt och återvänt till fåtölj/säng. Toa tror jag inte hon varit på.
Att du orkar fortsätta med ditt dravel fortfarande och man undrar ju verkligen vilken anknytning du har till negern? Du och GW är ensamma om att tro på lögnhalsen som inte ens undrade över varför det låg ett lik i hallen. Inte heller i bilen ställde hon några frågor om vad som hänt Tove då dom skulle elda upp henne. Inte ett ljud från den korkade Maja om detta.

Nu är mitt hopp att dom kastar ut den vidrige narcissisten fylleproffessorn GW ur rättsalen nästa gång om han hummar och raljerar en massa smörja. Obegripligt hur någon ens kan se upp till denna avart.
Citera
2023-05-12, 20:00
Medlem
Postades nyss..

"Johanna Leshem Janssons advokat Clea Sangborn vill att frågan om Toves dödsorsak omprövas.

Till hovrätten har hon kallat en ny expert – som nu inte verkar kunna vittna, rapporterar P4 Jönköping
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/WR3dRQ/mordet-pa-tove-domda-mordaren-johanna-kraver-ny-expert"

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/WR3dRQ/mordet-pa-tove-domda-mordaren-johanna-kraver-ny-expert
Citera
2023-05-12, 20:00
Medlem
Fibonaccitals avatar
Vill kalla expert till nästa rättegång om Tove-mordet – kan bli för dyrt

Publicerad: Mindre än 10 min sedan
Johanna Leshem Janssons advokat Clea Sangborn vill att frågan om Toves dödsorsak omprövas.
Till hovrätten har hon kallat en ny expert – som nu inte verkar kunna vittna, rapporterar P4 Jönköping.
”Hon saknar ekonomiska möjligheter att bekosta ett utlåtande”, skriver Clea Sangborn till hovrätten.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/WR3dRQ/mordet-pa-tove-domda-mordaren-johanna-kraver-ny-expert
Citera
2023-05-12, 20:06
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Därför du är som en struts kör huvudet i sanden...

Du kommer med helt obegripliga bortförklaringar för att frikänna MH...

Men du tror väl på tomtar och troll också... precis som övriga som tror att Maja pratar sanning fast hon ljugit vartenda ord som kommit ur den käften.

Fast det har du ju fler än en gång gjort men som sagt du får gärna tro på tomtar och troll men förvänta dig inte att bli bemött med respekt när ditt raljerande om hur oskyldig MH är knappast är att visa Toves anhöriga respekt.
Mycket av det M berättat härrör sig från den ursprungliga lögnen, vilken jag inte kan minnas att jag tolkat som sann.
Att jag skulle ha raljerat över Ms eventuella oskuld är inte heller något jag känner igen.

Respekt är något man förtjänar. Det gör man näppeligen med att idiotförklara oliktänkande och döma efter okunskap.
Citera
2023-05-12, 20:07
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Vill kalla expert till nästa rättegång om Tove-mordet – kan bli för dyrt

Publicerad: Mindre än 10 min sedan
Johanna Leshem Janssons advokat Clea Sangborn vill att frågan om Toves dödsorsak omprövas.
Till hovrätten har hon kallat en ny expert – som nu inte verkar kunna vittna, rapporterar P4 Jönköping.
”Hon saknar ekonomiska möjligheter att bekosta ett utlåtande”, skriver Clea Sangborn till hovrätten.

Clea... kan väl stänga igen sin käft istället för att springa till media i tid och otid... snacka om att sakna respekt för anhöriga till Tove... advokater är verkligen ett jävla bottenskrap till yrke....
Citera
2023-05-12, 20:10
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Så du tror på delar av hennes berättelse men inte på alla delar? Hur bestämmer du vilka du tror på?
Det är en grymt knepig fråga! Vad som avgör vad jag tror på får jag tugga på och återkomma med.
Citera
2023-05-12, 20:11
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Clea... kan väl stänga igen sin käft istället för att springa till media i tid och otid... snacka om att sakna respekt för anhöriga till Tove... advokater är verkligen ett jävla bottenskrap till yrke....

Här kommer P4 grejen:

Hovrätten avvisar 20-åringens krav om expertvittnet – åklagaren får rätt
https://sverigesradio.se/artikel/hovratten-avvisar-20-aringens-krav-om-expertvittnet-aklagaren-far-ratt
Citera
2023-05-12, 20:13
Medlem
BayouXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag tyckte precis att du ifrågasatte det? Men då kan vi lägga den diskussionen åt sidan och vara överens om att det var en exceptionell duns.

Frågan är då hur Maja missade den dunsen? Och hur hon missade påringningarna på dörren av grannen strax efter? Och hur hon missade att Johanna sprang ut och in mellan lägenhet och förråd? För att sen, minuten efter, vakna av sig själv och gå på toa.

Herregud. Finns det på allvar någon som tror på detta?
Maja har missat precis allt, enligt ”proffsen” i tråden.
Hon missade först och främst HATET som är roten till hur allt slutade, och som hon var väl medveten om och delaktig i.
Citera
2023-05-12, 20:14
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Att du orkar fortsätta med ditt dravel fortfarande och man undrar ju verkligen vilken anknytning du har till negern? Du och GW är ensamma om att tro på lögnhalsen som inte ens undrade över varför det låg ett lik i hallen. Inte heller i bilen ställde hon några frågor om vad som hänt Tove då dom skulle elda upp henne. Inte ett ljud från den korkade Maja om detta.

Nu är mitt hopp att dom kastar ut den vidrige narcissisten fylleproffessorn GW ur rättsalen nästa gång om han hummar och raljerar en massa smörja. Obegripligt hur någon ens kan se upp till denna avart.
Jag skriver att jag inte tror att M gått till toa när tfn rört på sig och du kontrar med att jag tror på vad M säger.
Hur får du ihop det?
Citera
2023-05-12, 20:14
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crustis
Postades nyss..

"Johanna Leshem Janssons advokat Clea Sangborn vill att frågan om Toves dödsorsak omprövas.

Till hovrätten har hon kallat en ny expert – som nu inte verkar kunna vittna, rapporterar P4 Jönköping
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/WR3dRQ/mordet-pa-tove-domda-mordaren-johanna-kraver-ny-expert"

"”De ekonomiska förhållandena riskerar att omöjliggöra åberopandet av professor Anders Eriksson om hovrätten bifaller åklagarens begäran om utlåtande. Min klient är 20 år och har i tingsrätten ådömts fängelse på livstid. Hon saknar ekonomiska möjligheter att bekosta ett utlåtande”, skriver Clea Sangborn till hovrätten."

Det skulle styggelsen JJ tänkt på lite tidigare.

Pappa Ila* borde väl kunna bidra med lite mer än vad som kommer in ifrån försäljning av hamburgerkött.
Citera
2023-05-12, 20:17
Medlem
Alonens avatar
Tror väl fan att Anders Eriksson duckar detta uppdrag…

Att gå EMOT de två rättsläkarna som de facto UTFÖRDE obduktionen av Tove, bara för att dansa efter Cleas pipa.

Och sen sätta alltihop på pränt i förtid, så att Rullman kan kan ladda om till Hovrättsförhandlingen.

Låter som en rejäl uppförsbacke…
Citera
2023-05-12, 20:23
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Tror väl fan att Anders Eriksson duckar detta uppdrag…

Att gå EMOT de två rättsläkarna som de facto UTFÖRDE obduktionen av Tove, bara för att dansa efter Cleas pipa.

Och sen sätta alltihop på pränt i förtid, så att Rullman kan kan ladda om till Hovrättsförhandlingen.

Låter som en rejäl uppförsbacke…
Duckat har han nog inte gjort men förmodligen satt en väldigt hög prislapp för att
utföra sina tjänster.

Nu får GW nytt stoff att sitta knarra om i TV4...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in