2023-05-12, 06:11
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Efter att ha läst dina inlägg. Likt många andra i tråden så är du inte kapabel att försvara nån.
Vad är det för komplex du går omkring med?
Har du liten snopp? Är du fet?
Eller är du bara lite mentalt efterbliven?
Du sitter på ett forum där folk diskuterar försvar av landet och invånargrupper och spår i tesump, utövar astrologi och kan se i kristaller om folk har vilja och kapacitet att försvara sig och vid angrepp.
Moderatorn har dessutom redan gått ut med en allmän varning om just sånt här.

Du kan inte bedöma sånt utifrån vad du läser av två skäl.
Du saknar grundläggande läsförståelse och vantolkar ofta.
Försvarsviljan är inte på något sätt knuten till hur man uttrycker sig.

Du är en pajas som inte deltar i samtalet och det gör dig till en NPC.
Citera
2023-05-12, 06:13
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nej, jag bara påtalar att tjejer i den yngre generationen vanligtvis hunnit ligga med fler.
Det verkade som om du trodde tvärtom.

Om du inte menar så unga att du hittar dem på skolgården vill säga.
Förklara logiken för mig i så fall, eller tala om vart brytpunkten går där det vänder, för det är ett logiskt felslut att unga har knullat mer än de äldre.

Om inte tiden går bakåt, då.
För det första knullas det mycket mindre idag än för 30+ år sen, vilket även syns i parbildning och barnafödande. Det syns på undersökninqar bland gymnasister om sexuell debut och när de blir av med oskulden, men framför allt är det exakt sånt här som äldre människor börjar orera om, de yngres synd och skamliga leverne.
Är du verkligen så gammal redan?

Sen vet jag med stor sannolikhet att par som varit ihop länge och håller sig lyckliga och vitala troligen knullar som kaniner så fort de får tid, eller så har de redan inplanerade mönster, troligen flera ggr i veckan, när det blir naturligt med herdestunder.
Senast redigerad av Flickfotograf 2023-05-12 kl. 06:18.
Citera
2023-05-12, 07:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Förklara logiken för mig i så fall, eller tala om vart brytpunkten går där det vänder, för det är ett logiskt felslut att unga har knullat mer än de äldre.

Om inte tiden går bakåt, då.
För det första knullas det mycket mindre idag än för 30+ år sen, vilket även syns i parbildning och barnafödande. Det syns på undersökninqar bland gymnasister om sexuell debut och när de blir av med oskulden, men framför allt är det exakt sånt här som äldre människor börjar orera om, de yngres synd och skamliga leverne.
Är du verkligen så gammal redan?

Sen vet jag med stor sannolikhet att par som varit ihop länge och håller sig lyckliga och vitala troligen knullar som kaniner så fort de får tid, eller så har de redan inplanerade mönster, troligen flera ggr i veckan, när det blir naturligt med herdestunder.
Nu är det ju faktiskt du som tycker att det är ett syndigt och skamligt leverne att ha haft många sexpartners och inte jag. Jag tycker inte att det är särskilt skamligt eller syndigt att 20-åriga barnbarnet redan haft fem sexpartners medan farmor endast haft fyra under hela sitt liv.
Citera
2023-05-12, 07:05
Medlem
Lasbond3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Du kan inte säga att något är vanligt, men du vet vad som är vanligare vice versa?
Obegriplig logik.

Jag uttryckte mig inte tydligt nog ser jag.
Nej det är inte vanligt att svenska kvinnor har relationer med MENA-män.
Så din påstående att svenska kvinnor älskar åka karusell med mörka fel är fel.
Eller saknar grund.

Citat:
Det jag uttrycker är 200 000 år av mänsklig historia och evolutionsbiologi.
Jag behöver inget lycka till.
Vi är 8 miljarder människor på planeten och det funkar bevisligen.

Oroa dig inte för mig.
Jag är långt före dig.

Jösses!
Snacka om att medvetet missförstå.

Jag menar naturligtvis att du och likasinnade kommer inte hitta någon kvinna med dem kraven.
En ung kvinna som är kåt är i regel inte oskuld när har passerat 20 år.
Hon kommer heller inte att spara sin fitta bara åt dig.
Oavsett om du tycker du uttrycker 200000 år av evolutionsbiologi.
Citera
2023-05-12, 07:37
Medlem
Männen i Sverige är så jäkla svaga att numera tvingas unga flickor in i lumpen och kvinnor förväntas att försvara Sverige vid krig. Det sorgliga är att politikerna inbillar sig att barnomsorg ska vara igång och då ska mammor lämna barn på fsk etc för att gå ut och kriga. Med andra ord så har politikerna gjort så att det kan bli massmord på svenskar då kvinnor och barn är fritt fram att döda om det blir krig då de isåfall stänger gränserna för alla. Det märkliga är att svenska män är helt okej med detta 😂 det är inte jag iallafall, som svensk man skäms jag!!!
Citera
2023-05-12, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BRASKAMINSKI
Nej, inte som grupp. Om Ryssland skulle anfalla hoppas jag att den feministiskapolitiken bibehölls och att man förbjöd kvinnor att fly precis som de gjorde i Ukraina fast där förbjöd man män att fly vilket är direkt ofeministiskt. Kvinnor ska till fronten. Massinvandringen och feminismen får de bäst försvara själva om de önskar.

Tänk dig att dö eller bli av med benen för att du försvarat Kakan Hermansson, Annika Strandhäll och Jonna Sima. Nej, dra åt helvete.
Ojsan det där lät ju tämligen incelsaktigt. Kämpat i sådär 25 år att bli av med oskulden eller? 😂
Citera
2023-05-12, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Öststatsbrudar äger i jämförelse med bortskämda bimbosvenskor. Typ 10x.

Men irländskor... Jävlar aldrig träffat en enda tråkig, jävla humor sen ser man sånt här;
https://youtu.be/yy_qpTw3RXs

Bara styrker det jag hävdar.
Ditt namn avslöjar dig. Antar att det bara är öststatsh#ror som vill röra dig😂😂😂😂
Citera
2023-05-12, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Här är det jämställdhet som gäller, dvs kvinnorna ska vara med och kriga precis lika mycket som männen, något annat är såklart hyckleri från de svenska feministerna.
Fakefeministerna kan stanna, resten kan dra med ungarna
Citera
2023-05-12, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conanthelibrarian
Bingo, kvinnor ska såklart bidra lika mycket. Feminism eller ej har inget med saken att göra, det handlar om att göra vad man kan med det man kan, oavsett vem man är. Intresset för Lottakåren har ökat tillsammans med andra civilförsvarsorganisationer, så det finns hopp om att folk börjar skaffa sig insikt om var de kan verka vid kris.
Män ska ändock vara män. Jag blir lite äcklad när jag läser sådana här åsikter. Då ska man fanimej inte ha kvinna eller barn om man är en sorts tvestjärtsman.
Citera
2023-05-12, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pauws
Män ska ändock vara män. Jag blir lite äcklad när jag läser sådana här åsikter. Då ska man fanimej inte ha kvinna eller barn om man är en sorts tvestjärtsman.

En riktig man försvara inte woke, låt skiten brinna istället.
Citera
2023-05-12, 08:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasbond3000
Jag uttryckte mig inte tydligt nog ser jag.
Nej det är inte vanligt att svenska kvinnor har relationer med MENA-män.
Så din påstående att svenska kvinnor älskar åka karusell med mörka fel är fel.
Eller saknar grund.

Jösses!
Snacka om att medvetet missförstå.

Jag menar naturligtvis att du och likasinnade kommer inte hitta någon kvinna med dem kraven.
En ung kvinna som är kåt är i regel inte oskuld när har passerat 20 år.
Hon kommer heller inte att spara sin fitta bara åt dig.
Oavsett om du tycker du uttrycker 200000 år av evolutionsbiologi.
Enligt grabbarna på Flashback har varje man tillgång till en het 19-åring som aldrig haft sex med någon annan än just honom.
Citera
2023-05-12, 08:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
En riktig man försvara inte woke, låt skiten brinna istället.
Försvara en riktig man landet som du bor i, eller gör en riktig man som du och drar och låter även den skiten brinna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in