Citat:
Ursprungligen postat av
Psilosopher
Det är att man avsiktligen meckar med dem som är shady. Alla möjliga avvikare kommer som sagt dyka upp längs deras väg ändå. Jag är en av dem, men jag vill absolut inte tvinga mig på dem.
Alla möjliga avvikare kommer att dyka upp och det är bättre att vara förberedd än inte.
Citat:
Om vi snackar könsdysforiker eller identitetskrisare av annat slag är ohälsan ett faktum redan innan man kommer ut. Själv blir jag lagförd för min 'kink'. Föreställ dig att vi behandlade transor och homosexuella på samma vis som vi behandlar de som självmedicinerar.
Vet inte riktigt vem du menar har uppsidan här. Självmedicinerare kan antingen få repressalier för sin medicinering eller hjälp.
Citat:
De/Ni har laglig rätt att vara. Nöj er med det, och sluta kräva privilegier. Annars skickar vi bög- och transhundar på er. Skoja. Men.
Det kan jag hålla med om. Man ska behandla alla lika, oavsett könstillhörighet, hudfärg eller religion. Men pendeln har slagit över lite för långt antar jag, från att ha varit förtryckta vill man nu ha privilegier.
Citat:
Kul bild där som slutkläm, haha

Barn skriker och springer när de ser dig
Ja, de hade ju aldrig sett en vit man :-)