2023-05-12, 15:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Jag har ju varit i Ryssland och skulle mycket väl kunnat bo där när kriget inleddes och skulle då inte ha krigat för dem nej. Jag kan därför inte skriva under på att alltid delta i krig för det land jag för tillfället bor i, kan du?

Jag har bott i Kina också men skulle heller inte kriga för dem om de inledde krit mot t.ex. Taiwan, skulle du?

Det land jag just nu bor i tillåter inte att jag deltar i krig för dem ens om jag skulle vilja så det kan inte bli aktuellt.

Fler frågor stumpan?
Ok, men riktiga män krigar inte för Sverige. Krigar riktiga män för Ryssland eller Kina?

Krigar riktiga män för landet du bor i?
Citera
2023-05-12, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ok, men riktiga män krigar inte för Sverige. Krigar riktiga män för Ryssland eller Kina?

Krigar riktiga män för landet du bor i?

Tycker du så?
Citera
2023-05-12, 15:52
Avslutad
Citat:
Tycker du så?
Jag frågar dig, det är ju du som vet vad riktiga män gör.
Citera
2023-05-12, 15:54
Medlem
Citat:
Jag frågar dig, det är ju du som vet vad riktiga män gör.

Det jag skrivit är att riktiga män inte krigar för att försvara woke, resten är dina påståenden som du får stå för. Personligen är jag rätt fredlig av mig och förordar inte krig. Du däremot tycks gilla det även om du själv inte vill göra jobbet.
Citera
2023-05-12, 15:54
Medlem
Jävla inceltråd. Kan inte vara på riktigt. Klart man försvarar sin dotter, sin kvinna och sin mor samt vår frihet och demokrati.
Är du ryss eller klanarab TS?
Citera
2023-05-12, 15:56
Avslutad
Citat:
Det jag skrivit är att riktiga män inte krigar för att försvara woke, resten är dina påståenden som du får stå för. Personligen är jag rätt fredlig av mig och förordar inte krig. Du däremot tycks gilla det även om du själv inte vill göra jobbet.
Vad krigar riktiga män för att försvara då?
Citera
2023-05-12, 15:58
Medlem
Citat:
Vad krigar riktiga män för att försvara då?

Fråga dem som krigar.
Dvs. fråga inte dig själv för du kommer ju inte göra det även om du så fanatiskt vill att män ska göra det.
Citera
2023-05-12, 15:59
Avslutad
Citat:
Fråga dem som krigar.
Dvs. fråga inte dig själv för du kommer ju inte göra det även om du så fanatiskt vill att män ska göra det.
Jag frågar dig för det är du som vet.
Citera
2023-05-12, 16:00
Medlem
Citat:
Jag frågar dig för det är du som vet.

Nej jag har aldrig påstått att jag vet varför andra krigar, det får du fråga dem om.
Citera
2023-05-12, 16:05
Avslutad
Citat:
Nej jag har aldrig påstått att jag vet varför andra krigar, det får du fråga dem om.
Du vet ju att riktiga män inte krigar för att försvara Sverige så då borde du ju veta vad riktiga män krigar för att försvara.
Citera
2023-05-12, 16:09
Medlem
Citat:
Du vet ju att riktiga män inte krigar för att försvara Sverige så då borde du ju veta vad riktiga män krigar för att försvara.

Nej det är två olika frågor.
Citera
2023-05-12, 16:11
Avslutad
Citat:
Nej det är två olika frågor.
Ok. Så det enda du vet angående riktiga män och krig är att de i vart fall inte krigar för att försvara Sverige och att du själv aldrig skulle kriga för att försvara något land. Frågan är om det gör dig till en riktig man eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in