Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Det är ingen som säger att någon har "rätt" att slå ihjäl någon, eller att det finns några förmildrande omständigheter. I alla fall inte jag, så jag vet inte varför du riktar det här till mig? Om du inte vill ha diskussioner om Lotta, så skulle du låta tråden självdö. Men du taggar mig, för att jag ska komma hit och skriva något negativt om Lotta igen, så att det ska bli mer bråk. Eller hur? Develi gör det också hela tiden. Ni ömmar egentligen inte för Lotta alls; ni är troll som vill dra igång nya bråk varje gång tråden har sjunkit neråt.
Vem fan tror du att du är?
Drottningen av Saba som måste komma på audiens emellanåt pga av det förkastliga folket?
Om du fortfarande inte fattat ska jag ta det igen.
DU upprepar en massa bs om Lotta. År ut och år in.
Detta har jag då tittat på om det så är att du kallat henne WT, ljugit om hur dyrt det är med implantat, naglar och hår.
Haft rena orgierna i obduktionsrapporten.
Jag har också ifrågasatt kostnader rent samhällsmässigt som åberopats ang skyll-dig-själv brottsoffer.
Den som kostar pengar är psykopaten Martin. Troligen bland det dyraste för skattebetalarna bland kriminella män.
Jag har dementerat era fabler om Lotta på muckarfest och Lotta som kåkfarargroupie.
Sen är du lika empatistörd som den som anser att hon är skyldig till sin död.
Du har nämligen varit inne på att det nog var lika bra att det gick som det gick.
Jag har dementerat del för del.
Att du sen inte gillar det är en annan femma.
Jag kan ordna en sammanställning till dig om du vill.
Om minnet sviktar att just
DU är delaktig till att du citeras?
För att just
DU upprepar lögner och förtal.
Träskpadda.
.