Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-11, 19:27
Bannlyst
Marcus den ödmjuke skulle kunna starta en hel sekt med lättlurade flashbackare. Ett par bibelcitat och ett fakeleende så skulle de följa honom in i döden.
Vad skulle man döpa en sektledarkaraktär i en film = Eden-sky. Det hela är bara för mycket . Undra vad han hette innan han bytte, antagligen nått för normalt för hans smak.

Såklart köpte Elin den goda och positiva hela hans persona med hull och hår och är jätte imponerad (iallafall utåt). Hon skulle kunna bli hans assistent som håller igång hjärntvättningen när han måste vila, en sån där som man inte riktigt vet om hon är hjärntvättad själv eller om hon är med på det, och anledningen är att hon inte riktigt vet själv heller.

Alla har gnällt som fan på viol grejen men det är ingen som har nämnt hur rörd Elin blev när hon fick lyssna på "Bakk" (som han tydligen hette enligt henne). Hon är konstant i karaktär.
2023-05-11, 19:32
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Nej! Har man hört henne prata i alla avsnitt så år det givet att hon inte vet vad instrumentet heter. Carro är urtypen för curlad ungdom, uppväxt med nickedockor till föräldrar och lärare, uppväxt med ständig bekräftelse och kravlöshet, ingen allmänbildning och utan grundkunskaper i det mesta livet erbjuder.
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Tycker du är orättvis mot henne.
Hon har varit med om mer hemskheter än du någonsin kommer att uppleva.
Elakartad levercancer som 17-åring, 3 % chans att överleva, som hon övervann.
Så släng dig i väggen, din elaking!
Heja Carro! 🥰
Vadå "mer hemskheter än vad du någonsin kommer att uppleva"?
Vet du vilka i denna tråd som har traumatiska upplevelser bakom sig eller kommer att drabbas av det längre fram? Om det så handlar om våldtäkt, cancer, annan svår sjukdom eller mord, gällande sig själv eller en nära anhörig.
Nej, du har givetvis ingen aning om det så var inte så himla okänslig.
Sen är det knappast en bedrift från Carros sida heller att hon överlevde cancern. Det är ingen tävling som man "vinner". Mig veterligen har hon inte testat nån alternativ metod eller utmärkt sig på annat sätt för att förändra eller förbättra oddsen. Hon hade tur och klarade sig helt enkelt eller så var makterna på hennes sida. Det går ju bra för många onda/korkade/menlösa människor här i livet så det blir snarare ännu en bekräftelse på att det är ondskan som styr här i världen. Sen verkar hon ju inte ha mognat eller utvecklats som person av upplevelsen heller. Hon är fortfarande en tom och simpel människa, det finns inget unikt, ingen intressant personlighet.
Senast redigerad av Lostworld 2023-05-11 kl. 19:34.
2023-05-11, 19:44
Medlem
DoktorNos avatar
Påsköhipstern Markus får gärna bli utröstad så fort som möjligt, likaså råttkvinnan Pernilla. Har väldigt svårt för dem båda två. Det är deras sätt att prata på som stör mig mest. Det är som om Kristove reinkarnerats till de två.

Elin påminner för övrigt om en kortklippt Annie Lööf.
2023-05-11, 19:47
Medlem
Fattar inte varför alla är så jäkla styrda av tjejgänget plus Chris. Fattar dom verkligen inte att dom måste gå samman och rösta ut dom, annars är dom ju chanslösa längre fram. Dum-Oskar är rädd att bli utröstad, men det är ju hans eget val. Övertala dum-Dennis och gå samman med Marcus istället och gör upp i finalen, för helvete! Idioter.
2023-05-11, 19:52
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Ja deltagarna sitter definitivt inte ihop med kedja hela tiden när de har olika kläder på sig på överkroppen i varje synk.

Hade Markus som favorit före dagens avsnitt och Elin som tvåa. Men efter dagens avsnitt sjönk Elin till tredje sista plats efter Pernilla och gaylord. Otroligt fult att
för att kunna rösta ut Markus i örådet på söndag.

Kanske hade negressen och Zeki rätt om henne

Upprättelse åt Zeki!!!!
2023-05-11, 20:04
Medlem
Bara jag som reagerade över i kvällens avsnitt att Camilla INTE hade nån handboja på sif när hon tog på sig regnjackan....hm...
Ska man sitta ihop så ska de väl ändå vara 24/7
2023-05-11, 20:05
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo

Du är lite sen med denna iakttagelse... Själv kommenterade jag om detsamma i mars:
(FB) Robinson 2023 Vår (Malaysia), spoilers tillåtna efter sändning i TV4 Play
2023-05-11, 20:07
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Fattar inte varför alla är så jäkla styrda av tjejgänget plus Chris. Fattar dom verkligen inte att dom måste gå samman och rösta ut dom, annars är dom ju chanslösa längre fram. Dum-Oskar är rädd att bli utröstad, men det är ju hans eget val. Övertala dum-Dennis och gå samman med Marcus istället och gör upp i finalen, för helvete! Idioter.
Ja, det är märkligt och tragiskt hur de alla faller in i samma när de fått flera chanser att rubba pakten.
Och så Elin
2023-05-11, 20:09
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Du är lite sen med denna iakttagelse... Själv kommenterade jag om detsamma i mars:
(FB) Robinson 2023 Vår (Malaysia), spoilers tillåtna efter sändning i TV4 Play
Och det var någon innan dig också som myntade det i tråden
(inte jag dock)
2023-05-11, 20:21
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Och det var någon innan dig också som myntade det i tråden
(inte jag dock)

Jag vet. I denna tråd är det några som nämnt det förra månaden men mitt inlägg i mars är först även om det är i den andra tråden
Oavsett så är DoktorNo sen på bollen.
2023-05-11, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Påsköhipstern Markus får gärna bli utröstad så fort som möjligt, likaså råttkvinnan Pernilla. Har väldigt svårt för dem båda två. Det är deras sätt att prata på som stör mig mest. Det är som om Kristove reinkarnerats till de två.

💯 på allt. Jag vill ha ut Elin pga intriger.
2023-05-11, 20:45
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag vet. I denna tråd är det några som nämnt det förra månaden men mitt inlägg i mars är först även om det är i den andra tråden
Oavsett så är DoktorNo sen på bollen.
Haha, vafan, är det nån jävla tävling om vem som är först med att kommentera vissa saker Är det nåt mer du sagt i andra trådar som ingen får upprepa? Hur fan ska vi hålla reda på vad du skriver överallt?
Senast redigerad av DoktorNo 2023-05-11 kl. 20:48.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in