2023-05-10, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkke81
Vad är han åtalad / dömd för sen tidigare ?

Standardbrotten för hjon av hans sort: försök till rån och olovlig körning.
Citera
2023-05-10, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Standardbrotten för hjon av hans sort: försök till rån och olovlig körning.
Otippat ^^.
Skulle han få ordentligt med straff hade S*ga med störst sannolikhet varit vid liv nu
Citera
2023-05-10, 23:44
Medlem
Citat:
Otippat ^^.
Skulle han få ordentligt med straff hade S*ga med störst sannolikhet varit vid liv nu
Japp..
Och det gäller många mördare, ofta har de begått brott tidigare och sluppit lätt undan.
Tex han som tog initiativ till att tända på disco branden på Hisingen där många dog, han hade året innan attackerat en okänd man på väg från jobbet, helt slumpmässigt och slog nästan i hjäl honom med en yxa.
Stackarn fick men för livet, medans GM slapp bli frihetsberövad och kunde året därpå starta en brand som kostade 63 barn livet.
Citera
2023-05-10, 23:57
Medlem
Extinctionists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Så vi kan glömma det där med kniv i halsen? 100%?

Aldrig sett så mycket (felaktiga) påståenden i en tråd. Olika GM, pojkvänner, olika pappor till barnet, vems bil, kniv osv...

Är detta korrekt:

Sagas pojkvän (Ibr*him mohamed*min *bdirisek (*=a)) vid tillfället är pappan till Sagas ofödda barn och den som sitter frihetsberövad? Denne pojkväns mamma har en bil som stämmer in på polisens beskrivning av ett fordon som är intressant för utredningen? Dödsorsaken är strypning?

Hela tråden har blivit oläsbar pågrund av ideologiskt betingat drabbel och spekulationer från tyckare å tänkare.

Tycker alla här kan hålla sig från att spekulera vidare tills vi fått officiel information av anhöriga eller tingsrätten.
Citera
2023-05-11, 11:55
Medlem
Hon ser ju faktiskt jävligt het ut den mördade. Blev hon ihop med en babian alltså? Då får man tyvärr räkna med sånt här. Tråkigt.
Citera
2023-05-11, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Stackars tös. Vilken dödsångest. Säger de anhöriga något mer? Har de funderat mer över motiv?

Inte direkt. Min gissning är att han fick panik ju närmare dagen komma skall. Därav tjafsade och slutade med att han dödar henne. Tror inte ens han har berättat för familjen, för då hade vi inte befunnit oss i denna situation, antar jag.
Citera
2023-05-11, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moiii1
Inte direkt. Min gissning är att han fick panik ju närmare dagen komma skall. Därav tjafsade och slutade med att han dödar henne. Tror inte ens han har berättat för familjen, för då hade vi inte befunnit oss i denna situation, antar jag.
Ok tack. Det känns för mig så nära då jag har en dotter i precis den åldern som också heter Saga. Kan inte föreställa mig vad de går igenom nu.
Citera
2023-05-11, 14:12
Medlem
Citat:
Han är så jävla ful va!

Kan inte ladda ner eller läsa FUP...
Citera
2023-05-11, 15:36
Medlem
Citat:
På onsdagen greps en person misstänkt för brott efter det misstänkta mordet på en gravid kvinna i 20-årsåldern i Örebro.
Citat:
– Det sitter en person anhållen misstänkt för grovt skyddande av brottsling sedan i går morse, säger Elisabeth Andersson, till NA.
Citat:
Åklagaren vill inte kommentera vilken relation den nu anhållna personen har till den man i 20-årsåldern som sitter häktad misstänkt för mordet.

https://www.na.se/2023-05-11/annu-en-anhallen-efter-misstankta-mordet-pa-gravida-kvinnan

.
Citera
2023-05-11, 15:43
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
https://www.na.se/2023-05-11/annu-en-anhallen-efter-misstankta-mordet-pa-gravida-kvinnan

.
*spekulation*
Mamman, med tanke på bilen?
Citera
2023-05-11, 17:20
Bannlyst
Ibrahim, Mohamedamin är ju dömd sedan innan han träffade Saga.
Citera
2023-05-11, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LA2.0
vet vi säkert hur hon dog?
Strypt har det svamlats om…

Vill inte uttala mig om de då ja inte vet 100
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto