Citat:
Ursprungligen postat av
gorillaglue
Säger vem?
jag gick igenom den FUPen ganska ordentligt för ett antal år sedan, så jag hänvisar till FUP.
Sen vill jag poängtera att åtminstone en av poliserna vid malexander hade ändå dött av dom skador han redan hade innan någon gick fram och avrättade dom båda, kanske något för er att tänka på som hävdar att det bara finns en mördare i fallet, det gör det inte, det gick inte att utröna vilket av skotten som var dödande.
Dom sista givetvis tänker ni men med stor sannolikhet hade båda avlidit ändå.
Det är bevisat att alla tre sköt vid malexander, så jag fattar mig inte på er som hävdar AA oskyldighet? Han var med på detta till 100%, fråga polisen Eklund som fick en handgranat kastad mot sig av just AA utanför Kisa.
Jävla larv detta , anledningen att AA gått under radarn är enbart för att TO var känd och JA var neger och med i vit makt......
anledningen är också för JA att han begått krigsbrott, därför slipper han inte ut, men jag är förvånad eller rättare sagt otroligt förvånad att såväl AA som TO fått tidsbestämt, det visar mer på svagheten i sytemet vilket jag hoppas täpps till framöver