2022-10-11, 17:10
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Synd han inte dog.

Och så kör vi känslotramset igen.
Du är ett mentalt kalhygge.
Citera
2022-10-11, 18:02
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
du glömde en väsentlig sak att AA var tidigare utanför bilen och sköt mot poliserna men blev träffad själv
Säger vem?
Citera
2022-10-11, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorillaglue
Säger vem?

jag gick igenom den FUPen ganska ordentligt för ett antal år sedan, så jag hänvisar till FUP.

Sen vill jag poängtera att åtminstone en av poliserna vid malexander hade ändå dött av dom skador han redan hade innan någon gick fram och avrättade dom båda, kanske något för er att tänka på som hävdar att det bara finns en mördare i fallet, det gör det inte, det gick inte att utröna vilket av skotten som var dödande.
Dom sista givetvis tänker ni men med stor sannolikhet hade båda avlidit ändå.

Det är bevisat att alla tre sköt vid malexander, så jag fattar mig inte på er som hävdar AA oskyldighet? Han var med på detta till 100%, fråga polisen Eklund som fick en handgranat kastad mot sig av just AA utanför Kisa.

Jävla larv detta , anledningen att AA gått under radarn är enbart för att TO var känd och JA var neger och med i vit makt......

anledningen är också för JA att han begått krigsbrott, därför slipper han inte ut, men jag är förvånad eller rättare sagt otroligt förvånad att såväl AA som TO fått tidsbestämt, det visar mer på svagheten i sytemet vilket jag hoppas täpps till framöver
Citera
2022-10-13, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
jag gick igenom den FUPen ganska ordentligt för ett antal år sedan, så jag hänvisar till FUP.

Sen vill jag poängtera att åtminstone en av poliserna vid malexander hade ändå dött av dom skador han redan hade innan någon gick fram och avrättade dom båda, kanske något för er att tänka på som hävdar att det bara finns en mördare i fallet, det gör det inte, det gick inte att utröna vilket av skotten som var dödande.
Dom sista givetvis tänker ni men med stor sannolikhet hade båda avlidit ändå.

Det är bevisat att alla tre sköt vid malexander, så jag fattar mig inte på er som hävdar AA oskyldighet? Han var med på detta till 100%, fråga polisen Eklund som fick en handgranat kastad mot sig av just AA utanför Kisa.

Helt korrekt!

Med tillägget att det var Karlström som antagligen hade dött av skottskadan han hade i huvudet när han vände sig om efter att ha skjutit A.A och samma blyisotop kom från A.As Starpistol han hade i banken. Sannolikheten för att A.A sköt Karlström är väldigt hög.

Helt otroligt vilka fårskallar det finns som vill diskutera det juridiska när det avhandlats flera ggr om i den tråden.

Men för er som inte fattat: SAMTLIGA SKÖT I MALEXANDER
Citera
2022-10-13, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Helt korrekt!

Med tillägget att det var Karlström som antagligen hade dött av skottskadan han hade i huvudet när han vände sig om efter att ha skjutit A.A och samma blyisotop kom från A.As Starpistol han hade i banken. Sannolikheten för att A.A sköt Karlström är väldigt hög.

Helt otroligt vilka fårskallar det finns som vill diskutera det juridiska när det avhandlats flera ggr om i den tråden.

Men för er som inte fattat: SAMTLIGA SKÖT I MALEXANDER

Tack, äntligen en med huvudet på skaft
Citera
2023-01-16, 20:23
Medlem
Någon som vet vad han pysslar med idag? Senast jag såg något var att han sökte jobb inom IT...
Citera
2023-01-21, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akronym.anonym
Någon som vet vad han pysslar med idag? Senast jag såg något var att han sökte jobb inom IT...
Ingen aning om sysselsättning, men han har flyttat tillbaka till Kalmar såg jag, han är väl uppvuxen i trakterna där. Flyttat in hos en syster om jag förstod det rätt.
Citera
2023-04-20, 08:58
Medlem
Ingen som vet nått om A.A, vad har gör idag, vad han heter, bor mm?
Citera
2023-05-02, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar24
Ingen som vet nått om A.A, vad har gör idag, vad han heter, bor mm?
Vad skulle det vara för intressant med det?? Gammalt ärende och han var aldrig en Leo Carmona eller Sevo med många kontakter med mera och lever väl ett slags svenssonliv så...
Citera
2023-05-02, 15:52
Medlem
kyrkstockens avatar
Folk är kriminella mellan 15-30. Det är väldigt lite man kan påverka dessa kriminella under desasa år. Nu är han 52,tillbringat 23 år i fängelse.

Risken för återfall är liten. Men han lär ju inte heller tillföra så mycket. Förtidspension? alkoholism?
Citera
2023-05-07, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Vi får väl hoppas han ramlar framför en kula eller nåt-han har väl inget positivt att tillföra nånstans.

Han är en människa precis som Du och jag. Han är i varje fall ingen som vill synas i media, till skillnad från hycklarna på FB.
Citera
2023-05-11, 14:52
Medlem
Han har det nog bra nu .. som han är värd tycker jag iallafall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här