Fatta choken när han tog fram en liten bibel i dagens avsnitt och började läsa ur den för dem andra
När jag skrev det där inlägget hade jag ingen aning att han hade bibel med sig som personlig sak.
Jag tycker han är obehaglig! Han skulle kunna äta upp de andra deltagarna, märklig ton när han pratar också. Plötsligt börjat fatta att det är ett socialt spel. Hoppas dock Elin åker ut nu.
Jag tycker han är obehaglig! Han skulle kunna äta upp de andra deltagarna, märklig ton när han pratar också. Plötsligt börjat fatta att det är ett socialt spel. Hoppas dock Elin åker ut nu.
Haha ja, han känns som en frikyrkopräst som både skulle kunna äta upp dem men också försöka övertala dem att ta självmord i Jesu namn bara för att se om han kan lyckas.
Men det är intressant att se hur han lyckas med sin "smörande", det känns som att det har börjat ta lite faktiskt. Så plågsamt att se i dagens avsnitt när han sa till Carro att han har som sin högsta prioritet att lära sig PK-"språket" och hon satt där och köpte allt
Haha ja, han känns som en frikyrkopräst som både skulle kunna äta upp dem men också försöka övertala dem att ta självmord i Jesu namn bara för att se om han kan lyckas.
Men det är intressant att se hur han lyckas med sin "smörande", det känns som att det har börjat ta lite faktiskt. Så plågsamt att se i dagens avsnitt när han sa till Carro att han har som sin högsta prioritet att lära sig PK-"språket" och hon satt där och köpte allt
Tror du inte Carro förstod det då?
Marcus får svårt att ta sig in där och nu jagar de väl knappt efter mat, Prästen förgiftade ju alla sist.
Tänk dig att ha honom liggandes brevid dig när du ska sova med bibeln redo.
Senast redigerad av Zoomah89 2023-05-11 kl. 13:57.
Säkert till en viss del, men det verkar funka ändå. Vi får se på söndag
Eller så kör hon samma taktik som hon gjorde mot Pernilla "Ja jävlar du är så smart och har vuxentänk" sen går hon därifrån och skakar på huvudet. Jag hoppas det..
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-11 kl. 14:02.
Pernilla verkar ha naturell byst. Stora och bra att ta på. En handduk över ansiktet på henne, och sen bara att dunka på.
problemet är bara att man vet hur hon ser ut i ansiktet...vill kräkas bara tanken att se henne. Sanna är ju snygg oavsett om det är pinsamt att hon beter sig som en tonåring
Där sjönk Elin, håller på och ska sabotera för en schysst person samtidigt som andra lägger sig i tävlingar för hennes skull. Buu!
Har man gjort sitt bästa vet man det.
Ut med henne!
Senast redigerad av grobiankungen 2023-05-11 kl. 15:46.
Tycker detta blir lite oseriöst. Det är ändå en tävling om pengar. Då ska de paras ihop helt random och tävla om immunitet. Speciellt för Markus som då tävlar med en person som inget har att vinna. Dåligt av produktionen.
Senast redigerad av grobiankungen 2023-05-11 kl. 15:46.
Nej! Har man hört henne prata i alla avsnitt så år det givet att hon inte vet vad instrumentet heter. Carro är urtypen för curlad ungdom, uppväxt med nickedockor till föräldrar och lärare, uppväxt med ständig bekräftelse och kravlöshet, ingen allmänbildning och utan grundkunskaper i det mesta livet erbjuder.
Fastkedjade 24/7...my ass🤪 Sämsta j-la prod.teamet nånsin.Nu är det nästan...men bara nästan jag slutar titta på det här iscensatta skitprogrammet.
Deltagarna matas med både det ena & det andra.
Vadå överleva!? Hade jag haft samma bastanta kroppshydda som Dennis B & levt på kokos & lite fisk i 4 veckor så hade jag tappat både pattar & stringvänlig röv.
Ni ska veta det att det första fettet som lämnar kroppen vid svält är är fettet man har i brösten.
Så Dennis B & Ratface har nog inte svultit speciellt mycket i 4 veckor.
Jag tror inte många i tråden hade blivit godkända i Carros PK-skola.
Sophies kill list, uppdaterad med Elin.
- Marcus
- Erik (dead)
- Pernilla
- Elin
- Camilla
- Oscar
- Dennis
Politiskt korrekta människor är svaga människor eftersom de saknar styrkan att använda ett sunt förnuft.
Politiskt korrekta människor väljer också att "följa med strömmen" eftersom de är obotligt indoktrinerade av de auktoritära personer de förlitar sig på eftersom de själva har ett grymt dåligt självförtroende.
Alltså Elin… Det första hon gör är att börja fulspela. Hade varit ärligare om hon hade vägrat delta överhuvudtaget istället för att låtsas göra sitt bästa.
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Där sjönk Elin, håller på och ska sabotera för en schysst person samtidigt som andra lägger sig i tävlingar för hennes skull. Buu!
Har man gjort sitt bästa vet man det.
Ut med henne!
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Tycker detta blir lite oseriöst. Det är ändå en tävling om pengar. Då ska de paras ihop helt random och tävla om immunitet. Speciellt för Markus som då tävlar med en person som inget har att vinna. Dåligt av produktionen.
Håller med om att det var en dålig tävling. Kaptenstävlingen med spannarna var ännu värre men den lyckades Marcus och Elin i alla fall att vinna så tvivlar faktiskt på att hon gjorde sitt bästa nu.
Jag hängde inte med riktigt i Elins resonemang. Hon visste ju hela tiden att hon hade en immunitet sen tidigare. Det där med att folk trodde att eventuellt två st skulle kunna röstas ut hade väl inte kunnat påverka hennes immunitet oavsett.
Varför vill hon inte att Marcus ska få immunitet? Är det för att visa välvilja gentemot tjejpakten som hon förråder honom? Eller är det "bara" för att han är stark och hon vill ha ut en stark spelare för att få bättre chanser själv?
Kanske ska man inte bli förvånad; Elin visade ju på Gränslandet att hon kan vara egoistisk, när hon sålde ut Christina till förmån för den nya bekantskapen med Millan.
Samt även jag-svag eftersom hon behövde Millan för att stärka sig själv och må bättre, något som även Zeki snackade en del om.
Blir bara så trött på att de gång på gång har en chans att rubba pakten men inget händer ändå.
Får hoppas att Dennis d y har gjort sitt i alla fall i och med att han förlorade tävlingen och inte räddas kvar på nåt sätt samt att Erik och/eller Amanda kan ta sig tillbaka.