Citat:
Jag tycker samhällsägda bibliotek inte ska ge påtryckargrupper eller extrema människor aktivitetsutrymme som i detta fall.
Att okritiskt låta dessa två transpersoner få så mycket utrymme är under all kritik.
I denna tråd låter det som om
transpersoner, eller i alla fall dessa två skulle vara pedofiler.
Vilka belägg finns det för att t.ex. den skamlösa vinhoran verkligen är pedofil?
Om jag förstår några inlägg rätt så har den skamlösa vinhoran ohämmat vurmat och gjort reklam får en sexuellt laddad ritbok där minst en sida endera har ett pedofilt inslag endera ligger farligt nära.
Finns fler belägg, indicier i fallet de skamlösa vinhoran?
Om jag får spekulera så tror jag att om en manlig person är icke-heterosexuell att risken för att också vara pedofil ökar dramatiskt.
Att okritiskt låta dessa två transpersoner få så mycket utrymme är under all kritik.
I denna tråd låter det som om
transpersoner, eller i alla fall dessa två skulle vara pedofiler.
Vilka belägg finns det för att t.ex. den skamlösa vinhoran verkligen är pedofil?
Om jag förstår några inlägg rätt så har den skamlösa vinhoran ohämmat vurmat och gjort reklam får en sexuellt laddad ritbok där minst en sida endera har ett pedofilt inslag endera ligger farligt nära.
Finns fler belägg, indicier i fallet de skamlösa vinhoran?
Om jag får spekulera så tror jag att om en manlig person är icke-heterosexuell att risken för att också vara pedofil ökar dramatiskt.
Det som åsyftas i tråden gällande drag-queens och pedofili är väl just själva grejen att dom krigar för att få ha dessa stunder med barnen, där dom lever ut sin kink att klä ut sig som kvinnor, myser och pratar "normkreativitet" med barn som är ovetandes om den underliggande meningen med detta.
"Normkreativitet" handlar i grund och botten om att man ska vara kreativ kring sin sexualitet, och det hela denna rörelse bygger på är att barn är sexuella redan från födseln, och att man absolut inte får dela in barn i någon könstillhörighet, utan den ska dom själva utforska och ifrågasätta, redan i dagisåldern.
Detta resulterar i vilsna barn och ungdomar som helt enkelt inte kan finna tillhörighet i någonting. Den grupp som blir extra utsatt i detta är ungdomar som lider av autism och / eller andra personlighetsstörningar. Dessa människor experimenterar med ungdomarnas psykiska ohälsa och vill få det till att allt kretsar kring att dom är födda i fel kropp. För att lösa detta sätts ungdomarna i hormonbehandlingar som tar bort deras förmåga att reproducera sig, man utsätter dem för kemisk kastrering och proppar dem fulla med andra droger.
Att blanda in barn och sex är definitionen av pedofili, det är därför jag, och flera andra i tråden, anser att det är pedofiler som sysslar med detta.