2023-05-10, 16:32
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Med tanke på att detta sker i NY tippar jag på att det tar tid att få till stånd en överklagan. Förhoppningsvis får vi en korrekt och friande dom innan nästa år, men jag tvivlar att det kommer gå så snabbt. Förhoppningsvis lyfter en opartisk domare detta snabbare än så, men jag tvivlar.
Visst är det intressant att en domare kan bara bli opartisk om den inte ger trumpen straff.
Och än mer intressant att du säger endast en åtgång av rättegången oavsett vad som finns i den och med vittnen och annat, det berättar du har gjort rättegången politisk och inte Demokratiskt politiskt, utan republikanskt politiskt.
Eller ja, bananrepublikanskt politiskt och med en stor nypa fascism ser man också, då du inte accepterar straffet som är utdömt.

Vi vet ju hur det låtit om Joe hade varit i exakt samma situation som trumpen, då hade du inte låtit så alls.

Men ledsen jaffy, trumpen är skyldig nu och jag hoppas verkligen hen överklagar och sitter i rätten igen och skämmer ut sig.
Citera
2023-05-11, 05:18
Medlem
Ali-Ahmed-Ghanems avatar
Town Hall med Trump på CNN i natt. Gick tydligen bra enl. några.

...and many in the audience laughed!(video):

Benny Johnson
@bennyjohnson
WATCH: Jake Tapper holds back tears as he complains about Donald Trump destroying CNN on Live TV
https://twitter.com/bennyjohnson/status/1656473351798538241?s=20

Trump's CNN Town Hall
https://youtu.be/4oyNTANG1RQ via @YouTube
Citera
2023-05-11, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Ahmed-Ghanem
Town Hall med Trump på CNN i natt. Gick tydligen bra enl. några.

...and many in the audience laughed!(video):

Benny Johnson
@bennyjohnson
WATCH: Jake Tapper holds back tears as he complains about Donald Trump destroying CNN on Live TV
https://twitter.com/bennyjohnson/status/1656473351798538241?s=20

Trump's CNN Town Hall
https://youtu.be/4oyNTANG1RQ via @YouTube
Trump är så sjukt obehaglig, fördelen är han inte kommer med något nytt. Samma gamla hat.
Citera
2023-05-11, 08:42
Medlem
Ali-Ahmed-Ghanems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxrulle
Trump är så sjukt obehaglig, fördelen är han inte kommer med något nytt. Samma gamla hat.
Är det obehagligt att t.ex. efterlysa ett slut på kriget i Ukraina?

Känns som att det är du själv som sitter där med samma gamla hat.
Citera
2023-05-11, 09:09
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Med tanke på att detta sker i NY tippar jag på att det tar tid att få till stånd en överklagan. Förhoppningsvis får vi en korrekt och friande dom innan nästa år, men jag tvivlar att det kommer gå så snabbt. Förhoppningsvis lyfter en opartisk domare detta snabbare än så, men jag tvivlar.

Varför skulle han bli frikänd?
Tycker du Billy Butt skulle bli frikänd?
Citera
2023-05-11, 09:12
Medlem
whogivesafucks avatar
Trump på CNN. Finns inget mycket att hämta av den intervjun. Han är och förblir en pajas. Jävlar vad han måste höra sin egen röst.
Skryt skrävel och så dessa lögner. Nu spelar väl det ingen roll för hans lydhundar har redan bestämt sig att han är gud och det kan inget ändra på.

Undrar föresten om han har gälar som han går på.
Citera
2023-05-11, 10:57
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Trump på CNN. Finns inget mycket att hämta av den intervjun. Han är och förblir en pajas. Jävlar vad han måste höra sin egen röst.
Skryt skrävel och så dessa lögner. Nu spelar väl det ingen roll för hans lydhundar har redan bestämt sig att han är gud och det kan inget ändra på.

Ja du har rätt i din analys! Vital som bara sjutton och knyter an till publiken som ingen annan politiker i USA! Det är ju underbart att CNN numera också förstår detta och erbjuder sin plattform för att understryka detta objektiva faktum.

Det du kallar lögner är ju som vi vet fundamentala sanningar det är därför dom får detta fantastiska gensvar. Demokraterna har ju sanning sägare också som RFK JR och Tulsi Gabbard men det är synd att dom aldrig kommer få chansen i det totalitära grepp som den ekonomiska eliten har över det Demokratiska partiet.

Jag gillar sanning och dom modiga politiker som vågar ge uttryck för den oavsett politisk härkomst.
Du kommer alltid var ett oinformerat och desinformerat får helt i ledband av en synkroniserad döende media som helt sålt ut sig själva till den politiska och ekonomiska eliten. En förvirrad vänsteranhängare "lost in translation" helt uppsnurrad av elitens desinformations apparater oförmögen att hitta en väg ut. Dit hat och din frustration är likt Pavlovs hundar kanaliserad och betingat till vissa objekt som eliten väljer ut och repeterar tills den sitter inpräntad i hjärnstammen för evigt långt bortom analys och proportion.
Citera
2023-05-11, 11:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Ahmed-Ghanem
Är det obehagligt att t.ex. efterlysa ett slut på kriget i Ukraina?

Känns som att det är du själv som sitter där med samma gamla hat.
Hela poängen med att stödja Trump är för att jag drömmer om att människor som heter Ali eller ahmed inte ska få bo kvar i Sverige eller usa.
Den delen av hans politik diskuterar jag gärna.

Men att frångå det faktum att han är en tjack tomte som knappt kan avsluta en hel mening ❤️ well... Säger så här...

Det är rätt ansträngande att behöva försvara hans inkompetens hela tiden.
Jag hoppas på desantis. Han verkar mer seriös.
Citera
2023-05-11, 16:00
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Ja du har rätt i din analys! Vital som bara sjutton och knyter an till publiken som ingen annan politiker i USA! Det är ju underbart att CNN numera också förstår detta och erbjuder sin plattform för att understryka detta objektiva faktum.

Det du kallar lögner är ju som vi vet fundamentala sanningar det är därför dom får detta fantastiska gensvar. Demokraterna har ju sanning sägare också som RFK JR och Tulsi Gabbard men det är synd att dom aldrig kommer få chansen i det totalitära grepp som den ekonomiska eliten har över det Demokratiska partiet.

Jag gillar sanning och dom modiga politiker som vågar ge uttryck för den oavsett politisk härkomst.
Du kommer alltid var ett oinformerat och desinformerat får helt i ledband av en synkroniserad döende media som helt sålt ut sig själva till den politiska och ekonomiska eliten. En förvirrad vänsteranhängare "lost in translation" helt uppsnurrad av elitens desinformations apparater oförmögen att hitta en väg ut. Dit hat och din frustration är likt Pavlovs hundar kanaliserad och betingat till vissa objekt som eliten väljer ut och repeterar tills den sitter inpräntad i hjärnstammen för evigt långt bortom analys och proportion.

Du behöver nog lära dig lite om sanni g och lögn
Citera
2023-05-12, 08:20
Medlem
DRAVKCABs avatar
Genidrag av CNN som får sina siffror boostade av Trump;

Citat:
CNN crushed it last night.

Trump CNN town hall drew 3.3 million viewers last night, making it the most-watched cable news network of the night. They also had 780,000 people in the critical 25 to 45 yr old advertising demo.

Trumps USAs räddare samt frälsaren för den liberala medieinstitutionerna och säkrar upp
mångfalden inom den fria åsiktsbildningen! Allt karln rör vid blir till guld, fråga CNN
Citera
2023-05-12, 10:50
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Genidrag av CNN som får sina siffror boostade av Trump;

Trumps USAs räddare samt frälsaren för den liberala medieinstitutionerna och säkrar upp
mångfalden inom den fria åsiktsbildningen! Allt karln rör vid blir till guld, fråga CNN
CNN är bara nyheter, och nyheter är tråkiga vet vi, dock berättar objektiva och sakliga nyheter något och det är därför ni TDS-trumpnissar hatar CNN.

Och CNN liberalt :lol

Men förestår du skojade om trumpen, för vi vet alla du inte tror på ett enda ord du skrev där.
Sen såg ju trumpen ut som en fåne på CNN, kan knappast varit till fördel för presidentvalet 2024 och det svaga framträdandet.
Citera
2023-05-12, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck

Haha så arg du är, underbart! TDS-deluxe. CNN var tvungna att öka tittarsiffrorna som annars är lägre än nickelodeons så man bjöd in president Trump.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in