2023-05-06, 23:42
Avslutad
Helt galet, såg precis det här inlägget av samma användare som i min tidigare länk. Han pratar om kontrollerad andning som vapen mot trakasserier.
https://www.reddit.com/r/Gangstalking/comments/11jvkj2/help_terminateavoid_harrasment_tip/
Senast redigerad av Inst3506 2023-05-07 kl. 00:20.
Citera
2023-05-07, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Mina grannar hör kanske inte min andning men det gör min(a) stalkare, vem det nu är. Allt tyder på att gangstalking riktad mot mig handlar om mitt beroende och livsstil.

https://www.reddit.com/r/Gangstalking/comments/11pcxo9/hell_game_theory/ det här verkar vettigt, åtminstone i mitt fall.

Upplever oxå att dom är imot allt man gör. Även om man gör "rätt". Jag önskar det vore inbillning, mer än allt annat! Men tyvärr så är det min (o andras) sanning och vardag...
Och till den som sa att grannarna har fullt upp med sina egna liv.
Det har dom kanske, men dom har endå tid att terrorisera sin omgivning.
Mitt plus är att jag VET vilka det är, och varför.. Jag väntar på ett litet, litet felsteg. Någon gång kommer det..

Jag kan nog klassas som efterbliven, dum i huvudet o allt liknande. Jag håller inte med. Inte min psykolog heller.. dock alla andra. Jag bryr mig inte!
Tycker det bara är så jäkla synd att dom blandar in oskyldiga. Tex barn o föräldrar..
Jag tror på karma!
Citera
2023-05-07, 11:52
Medlem
Jag undrar varför folk får utbrott på dem så lätt. Det är nog egentligen någon annan de är arg på egentligen. Sen hittar råttsinnet på resten.

Vi kan göra ett absurditetsprotokoll:

De värsta är de som förnekar att det finns. Alla kända och offentliga personer får veta. Alla berörda myndighetspersoner får veta. Det är hundratusentals personer varje dag som gör det, varken det är av sig själva eller därför att de vill det. I Sverige är du att betrakta som helt isolerad om du inte vet något om det och sinnessjuk om du inte tror på det.

Det kan kallas för gang stalking därför att alla som blir indragna vänder sig emot alla andra än dem som vet om det. Det betyder resten av världen, då världen ändå mest består av primater och infödingar. I Sverige är du att betrakta som dysfunktionell om du inte gang stalkar.

Ni som klagar. Om det inte var rörelsen som plågade er, har ni någon aning längre om hur det hade varit om allt var som förr och det bara var vanligt folk ni hade problem med?
Citera
2023-05-09, 23:55
Medlem
Värst vad tyst det blev för en gångs skull... Det är inte gang stalking mer än på pappret för att övertyga folk som vill testa det. Det är "jobba".

Kan någon förklara varför det vi pratar med om här kallas för "jobba" sedan minst 100 år i Sverige?

Jag har en mängd förklaringar, men jag vet inte vilken som stämmer. Däremot är det inte mycket annat som stämmer alls. Hur mycket skada den här skiten än har gjort mig så hade mitt liv varit minst flera hundra gånger sämre om jag varken hade fått veta eller testa.

Den allra intressantaste frågan är varför folk har såna problem med Kristus. Begreppet behöver ingen vidare förklaring. Hjärnan är bara till för kristus. Det är faktiskt rätt svårt...

Jag tror det heter jobba p g a att man måste jobba på sin tro för att anpassa den efter kristus. Så att, man jobbar på sin tro.

Men det jag undrar mest är varför folk ens försöker och hur många som vet att det är lönlöst. Efter ett genombrott nu med tre mot fyra så fattar jag att det är enda sättet. Därmed inte sagt att jag kommer lyckas, men jag är en av 1 % som ens har en chans.

Så allt ni kommer på att ni lider av är helt sant. Vad är tre mot fyra? Teoretisk kunskap om kristus. Tre mot två är faktisk, beprövad erfarenhet. Det vi kallar för sydväst är sambandet.

Stadshuset är ju tre mot två precis som Stadion. Centralstation är bästa exemplet på tre mot fyra. Sen fortsätter det här utomlands som ni säkert förstår.
Citera
2023-05-10, 00:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Värst vad tyst det blev för en gångs skull... Det är inte gang stalking mer än på pappret för att övertyga folk som vill testa det. Det är "jobba".

Kan någon förklara varför det vi pratar med om här kallas för "jobba" sedan minst 100 år i Sverige?

Jag har en mängd förklaringar, men jag vet inte vilken som stämmer. Däremot är det inte mycket annat som stämmer alls. Hur mycket skada den här skiten än har gjort mig så hade mitt liv varit minst flera hundra gånger sämre om jag varken hade fått veta eller testa.

Den allra intressantaste frågan är varför folk har såna problem med Kristus. Begreppet behöver ingen vidare förklaring. Hjärnan är bara till för kristus. Det är faktiskt rätt svårt...

Jag tror det heter jobba p g a att man måste jobba på sin tro för att anpassa den efter kristus. Så att, man jobbar på sin tro.

Men det jag undrar mest är varför folk ens försöker och hur många som vet att det är lönlöst. Efter ett genombrott nu med tre mot fyra så fattar jag att det är enda sättet. Därmed inte sagt att jag kommer lyckas, men jag är en av 1 % som ens har en chans.

Så allt ni kommer på att ni lider av är helt sant. Vad är tre mot fyra? Teoretisk kunskap om kristus. Tre mot två är faktisk, beprövad erfarenhet. Det vi kallar för sydväst är sambandet.

Stadshuset är ju tre mot två precis som Stadion. Centralstation är bästa exemplet på tre mot fyra. Sen fortsätter det här utomlands som ni säkert förstår.

Du skrev det här
"Jag har gang stalkat kungen. Jag har även gang stalkat Paulo Illy som äger Illys kaffe. Han som lärt mig mest har varit på Kuba med Mona Sahlin. Följande kändisar har gang stalkat mig:

Peter Wahlbeck
Stefan Löfven, 2 ggr
Thomas Bodström, 2 ggr
Robert Aschberg
Magnus Uggla, 2 ggr
Carin Götblad
Jerry Seinfeld
"

Menar du allvar? Isåfall lider du troligtvis av psykos. Inget illa menat. Dessa kända människor har för fullt upp för att ägna sig åt gangstalking mot en främling som dig.
Citera
2023-05-10, 02:03
Medlem
Gretathugbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Har redan sagt det många gånger men det jag skrev i denna tråd är sant. Jag är inte sån som går runt, är paranoid och letar efter tecken på trakassier. Det är uppenbart att någon trakasserar och torterar oss. Jag tror inte dock att min egen familj eller någon kändis deltar i det, till skillnad från flera i denna tråd som uppenbarligen lider av psykos.

https://www.familjeliv.se/forum/thread/80947389-storande-lukt-fran-grannar-vad-galler/1
Vad skulle du göra om det var dina grannar? Alla människor skulle agera olika i en sån här sitaution beroende på EQ. Hyresvärden kan inte göra något åt lukten.

Jag skulle försöka få belägg för det jag påstår och sedan försöka lösa situationen genom att prata med dom det berör. Funkar inte det så får man ta det med hyresvärd eller liknande. Eller helt enkelt inse att om jag bor i ett hyreshus där andra människor bor så får man räkna med oljud, lukter, nedskräpning osv. En lösning kan vara att flytta, fortsätter dom upplevda problemen så kan polismyndigheten vara ett bra alternativ eller så kan man kontakta vården och pröva medicinering, fortsätter problemen så har man verkliga problem kanske och då vet jag inte vad lösning är. Jag är inte ute efter att vara elak eller taskig, men de flesta som upplever sig vara trakasserade m.m hade med största sannolikhet förmodligen fått slut på problemen med hjälp av adekvat medicinering.
Citera
2023-05-10, 12:11
Medlem
Det är en definitiv skillnad som är MYCKET PÅTAGLIG om vad som är psykos och schizofreni eller utseendefixerade personlighetsdrag med riktig gangstalking / beteendevetenskapligt övergripande uppsikt.

Det finns en djupare mening bakom prövande situationer utöver det vanliga där man måste finna nya sätt att hentera saker på och vara som person. Antingen hanterar man livet på sätt man blir tvungen att kunna bemästra och därmed utvecklas som person. Eller så går man sönder och tappar fattningen och faller i sär och krossas som person.

Ni kan räkna ut att det finns intressen som satsar pengar på sådana här saker med. Som ett pyramid spel där man kan vinna eller förlora på när en individ ger upp och begår självmord eller övervinner och bemästrar specifika utmaningar.

Jag har varit med om en tjej som gjorde misstaget att lämna mobilen öppen framför mig. Hon fick 2500 kr för att ställa till en scen så jag blev utkastad på ett boende jag då precis kommit till. Jag skulle istället ut och genomgå ett flertal olika prov på ställen i närområdet. Var kul och utmanande! Fick en tjej, hamna i bråk och en massa saker.

Kan tyvärr meddela att en person utöver mig jag visste var utsatt dessvärre tog sitt liv för 5 dagar sedan här. GE ALDRIG UPP! LIVET ÄR EN KAMP! GLÖM INTE ATT HA KUL OCH SKRATTA!
Citera
2023-05-10, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Det är en definitiv skillnad som är MYCKET PÅTAGLIG om vad som är psykos och schizofreni eller utseendefixerade personlighetsdrag med riktig gangstalking / beteendevetenskapligt övergripande uppsikt.

Det finns en djupare mening bakom prövande situationer utöver det vanliga där man måste finna nya sätt att hentera saker på och vara som person. Antingen hanterar man livet på sätt man blir tvungen att kunna bemästra och därmed utvecklas som person. Eller så går man sönder och tappar fattningen och faller i sär och krossas som person.

Ni kan räkna ut att det finns intressen som satsar pengar på sådana här saker med. Som ett pyramid spel där man kan vinna eller förlora på när en individ ger upp och begår självmord eller övervinner och bemästrar specifika utmaningar.

Jag har varit med om en tjej som gjorde misstaget att lämna mobilen öppen framför mig. Hon fick 2500 kr för att ställa till en scen så jag blev utkastad på ett boende jag då precis kommit till. Jag skulle istället ut och genomgå ett flertal olika prov på ställen i närområdet. Var kul och utmanande! Fick en tjej, hamna i bråk och en massa saker.

Kan tyvärr meddela att en person utöver mig jag visste var utsatt dessvärre tog sitt liv för 5 dagar sedan här. GE ALDRIG UPP! LIVET ÄR EN KAMP! GLÖM INTE ATT HA KUL OCH SKRATTA!

Beklagar det med din vän. Rip!
Det är förjävligt att dom håller på alltså, det där med folk som satsar pengar tror jag med stenhårt på! Eller jag vet...

Nåväl, jag har flyttat till en liten by så långt bort så det knappt är en by. Majoriteten av grannarna/folket är supertrevliga.. Jag TRIVS. Det stör dom antar jag,
jag väntar på ett snedsteg som sagt!

Idioter till folk som inte kan låta andra va ens lite ifred/glada... egentid? Har ni det? Ni som stalkar? Jag tror ni har det. Tänk på oss som ni "roar" er med... Det finns inte för oss.
Senast redigerad av TheArGill 2023-05-10 kl. 12:54.
Citera
2023-05-10, 13:20
Medlem
Desto mer du "spelar" till din egen vinning och desto starkare och bättre du är på att vara stark och trygg i dig själv. Desto mindre mothugg och motstånd kommer du över tid att vinna till din egen fördel. Desto mer du tvekar och går ner dig och faller isär - desto mer utav ett helvete kommer du få utstå,

Då kommer motståndslaget känna blodvittring i vinden och vilja krossa dig. Det är stora pengar dessa jädrar har att vinna på det. Desto längre du klarat dig desto större chans att de oddsmässigt även får ut större vinster då också.

Den som alltid vinner mest och störst på att vara den BÄSTA DU som det går är ju DU SJÄLV.

Den sämsta du som någon annan kan få dig till och vara är NÅGON ANNANS VINST. Och DIN FÖRLUST.

Den värsta du kan vara SKA DU DRA NYTTA AV för att VA OBERÄKNELIG / OCH ANVÄND LIKT JOKER

Så du måste vara det MESTA OCH DET BÄSTA FÖR ATT DRA NYTTA AV DET VÄRSTA.

FÖR ATT NÅ DIT DU INTE ENS VISSTE VAR MÖJLIGT
Senast redigerad av TheContender 2023-05-10 kl. 13:28.
Citera
2023-05-10, 13:49
Medlem
Citat:
Desto mer du "spelar" till din egen vinning och desto starkare och bättre du är på att vara stark och trygg i dig själv. Desto mindre mothugg och motstånd kommer du över tid att vinna till din egen fördel. Desto mer du tvekar och går ner dig och faller isär - desto mer utav ett helvete kommer du få utstå,

Då kommer motståndslaget känna blodvittring i vinden och vilja krossa dig. Det är stora pengar dessa jädrar har att vinna på det. Desto längre du klarat dig desto större chans att de oddsmässigt även får ut större vinster då också.

Den som alltid vinner mest och störst på att vara den BÄSTA DU som det går är ju DU SJÄLV.

Den sämsta du som någon annan kan få dig till och vara är NÅGON ANNANS VINST. Och DIN FÖRLUST.

Den värsta du kan vara SKA DU DRA NYTTA AV för att VA OBERÄKNELIG / OCH ANVÄND LIKT JOKER

Så du måste vara det MESTA OCH DET BÄSTA FÖR ATT DRA NYTTA AV DET VÄRSTA.

FÖR ATT NÅ DIT DU INTE ENS VISSTE VAR MÖJLIGT

Så du menar att det är som filmen Hard Target men på ett mer civiliserat sätt? Det skulle kunna förklara varför dom är beredda att flytta efter targeted individuals till andra städer(dom väntar på den stora vinsten). Jag har sett detta och det verkar vara som du beskriver att dom får pengar men först när offret är död? Eller har jag förstått det rätt?
Senast redigerad av Anders43J 2023-05-10 kl. 13:53.
Citera
2023-05-10, 16:40
Medlem
Nej inte enbart det som gäller. Finns ju flera olika möjligheter under vägens gång. Det kan handla om en person lyckas nå fram till ett visst mål eller inte. Och andra kan försöka lösa saken ifråga också. Så satsar man då eventuellt vem som lyckas nå dit först eller inte.

Jag har sett och hört om sådana här grejer som är på högsta allvar. Med livet som insats och där folk har dött.

Och det är såväl tragiskt som mycket spännande då storspelarna gillar makten över att leka med folks liv.

Det återkommer titt som tätt i olika filmer hur detta skildras. "Nio små negerpojkar", "The Game" "Rambo". Det finns en underliggande anti-hjälte mentalitet där man såväl hatar som älskar och glorifierar den starke ensamvargen som aldrig ger sig och ensam kan gå emot massan.
Senast redigerad av TheContender 2023-05-10 kl. 16:52.
Citera
2023-05-10, 17:45
Medlem
Citat:

Deras operatörer får nog en slant från psykiatrin. Förutsatt att en del av systemet är för att övwevaka alla som varit i kontakt med psykiatein eller anklagas för någon störning. Att de själva rekryterar agenter inom alla kategorier de anklagar folk för och att staten tassar omkring och hemligstämplar alla sina förehavanden inom området är bara andra sidan av myntet.

Ja självmord är nog enda vägen ut ur deras system. Känner några som dött. Ena hängde sig efter att kriminella zigenare stalkade honom för påhittade skulder till dem. Den andre var högavkönad IT-informatiker, datavveyenskapsman. Sedan så har ett stort antal fått sina husdjur mördade och kvinnor blivit utnyttjade.

Så går det när staten ger ett stort antal horkarlar, kriminella, pedofiler, idioter och lycksökare tillgång tlll all övervakning och datavlyssning och finner det vara en jättegod ide men hemligstämplar för säkerhets skull alltihopa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in