Citat:
Ursprungligen postat av
TheContender
Det är en definitiv skillnad som är MYCKET PÅTAGLIG om vad som är psykos och schizofreni eller utseendefixerade personlighetsdrag med riktig gangstalking / beteendevetenskapligt övergripande uppsikt.
Det finns en djupare mening bakom prövande situationer utöver det vanliga där man måste finna nya sätt att hentera saker på och vara som person. Antingen hanterar man livet på sätt man blir tvungen att kunna bemästra och därmed utvecklas som person. Eller så går man sönder och tappar fattningen och faller i sär och krossas som person.
Ni kan räkna ut att det finns intressen som satsar pengar på sådana här saker med. Som ett pyramid spel där man kan vinna eller förlora på när en individ ger upp och begår självmord eller övervinner och bemästrar specifika utmaningar.
Jag har varit med om en tjej som gjorde misstaget att lämna mobilen öppen framför mig. Hon fick 2500 kr för att ställa till en scen så jag blev utkastad på ett boende jag då precis kommit till. Jag skulle istället ut och genomgå ett flertal olika prov på ställen i närområdet. Var kul och utmanande! Fick en tjej, hamna i bråk och en massa saker.
Kan tyvärr meddela att en person utöver mig jag visste var utsatt dessvärre tog sitt liv för 5 dagar sedan här. GE ALDRIG UPP! LIVET ÄR EN KAMP! GLÖM INTE ATT HA KUL OCH SKRATTA!
Beklagar det med din vän. Rip!
Det är förjävligt att dom håller på alltså, det där med folk som satsar pengar tror jag med stenhårt på! Eller jag vet...
Nåväl, jag har flyttat till en liten by så långt bort så det knappt är en by. Majoriteten av grannarna/folket är supertrevliga.. Jag TRIVS. Det stör dom antar jag,
jag väntar på ett snedsteg som sagt!
Idioter till folk som inte kan låta andra va ens lite ifred/glada... egentid? Har ni det? Ni som stalkar? Jag tror ni har det. Tänk på oss som ni "roar" er med... Det finns inte för oss.