2023-05-10, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Nej inte enbart det som gäller. Finns ju flera olika möjligheter under vägens gång. Det kan handla om en person lyckas nå fram till ett visst mål eller inte. Och andra kan försöka lösa saken ifråga också. Så satsar man då eventuellt vem som lyckas nå dit först eller inte.

Jag har sett och hört om sådana här grejer som är på högsta allvar. Med livet som insats och där folk har dött.

Och det är såväl tragiskt som mycket spännande då storspelarna gillar makten över att leka med folks liv.

Det återkommer titt som tätt i olika filmer hur detta skildras. "Nio små negerpojkar", "The Game" "Rambo". Det finns en underliggande anti-hjälte mentalitet där man såväl hatar som älskar och glorifierar den starke ensamvargen som aldrig ger sig och ensam kan gå emot massan.

Det som talar emot Hard Target teorin är att vi aldrig har gett vårt medgivande till detta för om det ska vara som i filmen så måste alla parter ge sitt medgivande först både offret och förövarna, jag har åtminstone inte gett mitt medgivande till att sådan här intensiv stalking och förhindrande av min personliga frihet sker.

Det är som Hard Target soft versionen men bara på förövarnas vilkor och ingen fördelar till offret om han/hon lyckas överleva heller 🤔
Citera
2023-05-10, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Det som talar emot Hard Target teorin är att vi aldrig har gett vårt medgivande till detta för om det ska vara som i filmen så måste alla parter ge sitt medgivande först både offret och förövarna, jag har åtminstone inte gett mitt medgivande till att sådan här intensiv stalking och förhindrande av min personliga frihet sker.

Det är som Hard Target soft versionen men bara på förövarnas vilkor och ingen fördelar till offret om han/hon lyckas överleva heller 🤔

Du påstår att du blir besvärad, men deras påstående är att de har gett dig en chans. När du inte lyckades ta den så gick den över till någon annan och du dog.

Fördelarna om du överlever är fördelarna med kristus. Därför kommer du kanske aldrig fatta vad du får vara med om.

Jag vet att det är jobbigt. Däremot vet jag också att de flesta i den här tråden ljuger.
Citera
2023-05-10, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Så du menar att det är som filmen Hard Target men på ett mer civiliserat sätt? Det skulle kunna förklara varför dom är beredda att flytta efter targeted individuals till andra städer(dom väntar på den stora vinsten). Jag har sett detta och det verkar vara som du beskriver att dom får pengar men först när offret är död? Eller har jag förstått det rätt?

Det är ingen som får några pengar. Det där är fantasier. Jag har också haft dem.

Om du frågar inom de 10 % av alla som testat som kommit närmast så skulle folk ge vad som helst bara för att få chansen.
Citera
2023-05-10, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheArGill
Beklagar det med din vän. Rip!
Det är förjävligt att dom håller på alltså, det där med folk som satsar pengar tror jag med stenhårt på! Eller jag vet...

Nåväl, jag har flyttat till en liten by så långt bort så det knappt är en by. Majoriteten av grannarna/folket är supertrevliga.. Jag TRIVS. Det stör dom antar jag,
jag väntar på ett snedsteg som sagt!

Idioter till folk som inte kan låta andra va ens lite ifred/glada... egentid? Har ni det? Ni som stalkar? Jag tror ni har det. Tänk på oss som ni "roar" er med... Det finns inte för oss.

Det vi gör med er är att vi förväxlar er med skiten och sen skiter vi er. Jag förklarar gärna mer ingående. Syftet är att inte utsätta sig för någon som antingen är för dum för att vara människa eller som ljuger.

Det vi använder för att skita dig är kristus. Det är det kristus är till för, sedan dag fucking ett. Om man bara får sin kristus att fungera.

Det är alltså inte att roa sig det är frågan om, utan att säkerställa att man slipper kontakt med äkta avskum.
Citera
2023-05-11, 15:22
Medlem
När man undviker att söka hjälp för sin förföljelsemani...

En 26-årig man trodde att hans före detta klasskompis var en rysk agent.
Han gick till attack mot henne med kniv och dödade hennes mamma i deras hem.

Citat:
Men 26-åringen har en annan berättelse.
– Han menade att dottern ingår i ett nätverk med ryska agenter som förföljt och trakasserat honom under en tid, säger åklagare Anders Persson.
Mannen själv har sagt att han ville gå dit och prata med dottern, som han också gått i samma klass som.
– Och det vill han prata med henne om och vill att de ska lämna honom i fred. Det är därför han är där, säger åklagare Anders Persson.

Så hur friska känner ni er som tror att ni är förföljda av en massa hittepåsaker?
Citera
2023-05-11, 15:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
När man undviker att söka hjälp för sin förföljelsemani...

En 26-årig man trodde att hans före detta klasskompis var en rysk agent.
Han gick till attack mot henne med kniv och dödade hennes mamma i deras hem.

Så hur friska känner ni er som tror att ni är förföljda av en massa hittepåsaker?
Det kunde vara så att han trodde fel om vem som låg bakom trakasserierna och mördade därför en oskyldig person. Det låter som gangstalkarnas våta dröm.
Citera
2023-05-11, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Det kunde vara så att han trodde fel om vem som låg bakom trakasserierna och mördade därför en oskyldig person. Det låter som gangstalkarnas våta dröm.

Eller så har vi för dålig psykvård i Sverige och han fick inte hjälp i tid helt enkelt.
För även stollar i detta forumet måste ju fråga sig att om det är så vanligt, varför finns det inte ett endaste bevis, aldrig någonsin en rättegång där något framkommit osv?
Det går inte hela tiden hävda att hela jordklotet befolkning är i maskopi med varandra och därigenom döljer detta fenomen.
Citera
2023-05-11, 16:45
Medlem
Jag har fått en diagnos, efter att jag hörde röster i min lägenhet, och i min mammas. Enbart på mina "safespots" hörde jag dessa röster... Mestadels sa dom att jag borde bli inlagd eftersom jag var sinnessjuk, dessa röster sa till mig måååånga gånger om dagen att jag hade en psykos och* schizofreni, att jag inte borde finnas, att jag är ett psykfall osv,* så jag började till slut tänka att jag har nog kanske psykos och schizofreni.
Så jag sökte hjälp på psykiatrin min stad, och dom sa samma sak. Så jag fick voxra utskrivet,

Jag förstår bara inte hur rösterna kunde upphöra när jag låtsades ta medicinen i ett par dagar..
Sen kom dom tillbaka, rösterna. Då tog jag medicinen, och dom var kvar ändå.

Det märkliga är att det ENBART är röster som jag känner, eller känner igen. I detta fall, fd pundarkompisar, mina dåvarande grannar, min mammas granne o hans vän. Och sen 4 till som jag inte vill nämna vilka dom är. Men en av dom har jag har varit en fitta imot. Och jag skulle förstå om en del av dom här personerna skulle vilja skada mig. Men jag tycker det är fel sätt att försöka spela gud. Eller Kristus eller vad ni nu kallart.

Jag har heller inte lyckats klura ut varför jag bara hörde dom på 2 ställen. Kanske är normalt med den här sjukdomen, jag vet faktiskt inte!

Jag fick en drogutlöst psykos för ungefär 2 år sedan, där någon (i psykosen eller i lägenheten brevid, det var SJUKT lyhört, man hörde när man pratade normalt) upprepade "gamblar du med andras liv, så gamblar vi med ditt" om och om igen, det lugnade sig först när jag kasta ut det dom ville ha ifrån fönstret. Även under den "psykosen" var det enbart röster jag kände igen. Är det vanligt att man bara hör röster man känner igen?! Både under psykos, och när man har schizofreni?

Dessa röster , har sedan dess terroriserar mig, i min förra lägenhet tills jag vart så deprimerad att jag inte gick ut, jag duschade aldrig och brydde mig inte om hur jag såg ut, tröståt så jag gick upp sjukt mycket i vikt... Jag har flyttat från den stan nu, och det har vart lugnt i 2 månader.

Men nu uppfattar jag det som att det har börjat igen, dock på ett helt annat sätt och jag vet inte vad jag kan göra åt det. Antagligen inget... bara att tro på den där karman!
Citera
2023-05-11, 16:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Eller så har vi för dålig psykvård i Sverige och han fick inte hjälp i tid helt enkelt.
För även stollar i detta forumet måste ju fråga sig att om det är så vanligt, varför finns det inte ett endaste bevis, aldrig någonsin en rättegång där något framkommit osv?
Det går inte hela tiden hävda att hela jordklotet befolkning är i maskopi med varandra och därigenom döljer detta fenomen.
Nu vet jag inte om han faktiskt utsatts för verkliga trakasserier eller om det bara var "hjärnspöken". Jag kan därför bara tala för mina egna upplevelser, trakasserierna jag utsätts för dagligen är på riktigt. Det är lika verkligt som Flashback, hemsidan du är inne på just nu när du läser det här. Jag torteras även fast jag sitter framför datorn och spelar datorspel som jag lägger hela mitt fokus på just då. Jag tänker på inget annat. Jag känner ingen ångest eller rädsla. Min hund vaknar dessutom samtidigt som när jag märker trakasserierna. Det händer varje jävla gång. Det är ingen slump.

Tycker det är jävla trist att de behöver bete sig som några primitiva barbarer istället för att ta ett snack med mig som alla andra om de nu upplever att jag gör något fel.
Citera
2023-05-11, 16:53
Medlem
26-åring trodde kvinnlig granne var agent. Attackerade. Man åtalas för mordet i Baronbackarna. Trodde att kvinnans nätverk försökte rekrytera honom.

https://www.expressen.se/nyheter/man-atalas-for-mordet-i-baronbackarna/?fbclid=IwAR3fp-VT_OkqOSSFdZiWmKzUAyllYKdhxa3Muzg8t-x41qkP2or58Na95jE
Citera
2023-05-11, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Tycker det är jävla trist att de behöver bete sig som några primitiva barbarer istället för att ta ett snack med mig som alla andra om de nu upplever att jag gör något fel.

Det råder kontaktförbud gentemot target ifall det är statens informatöranätverk. Även skrivförbud. Undantag för arbetsrelaterad kontakt eller motiverade tillstånd getts åt en släkting.

De får endast tala för target utan ögonkontakt. Därför har vi det att de vänder ryggen och snackar om target i tredjeperson. Utanför bostadsfönstret eller från en granne mot angränsande vägg.

Sverige är ett fängelse
Citera
2023-05-11, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
26-åring trodde kvinnlig granne var agent. Attackerade. Man åtalas för mordet i Baronbackarna. Trodde att kvinnans nätverk försökte rekrytera honom.

https://www.expressen.se/nyheter/man-atalas-for-mordet-i-baronbackarna/?fbclid=IwAR3fp-VT_OkqOSSFdZiWmKzUAyllYKdhxa3Muzg8t-x41qkP2or58Na95jE

Han kommer med stor sannolikhet dömas till vård och inte se solen på vääääldigt länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in