2023-05-10, 08:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Ja. Det faktum att Shameless får gråta ut lika mycket som Jimmie Åkesson när han känner sig kränkt av etablissemanget tyder på att vi har en stark demokratisk journalistik i landet. Skulle vem som helst tåla att bli påhoppad under primetime? helt rätt att Shameless fick chansen att ta la ut.

Drag Story är ingen "thing". Tittarsiffrorna blev låga men trots det har 99 procent av den svenska befolkningen valt att inte göra offentliga på hopp på dem. Ett undantag från denna befolkning är Jimmie Åkesson
Det kan inte bero på att större delen av befolkningen inte är offentliga personer som får sin röst hörd genom pressen?

En stor del av befolkningen protester här och i sociala medier. Farbror Vinhora har dock låst sin facebooksida för kommentarer. Undra vad det kan bero på?
Citera
2023-05-10, 08:03
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lpq32
Jag försvarar verkligen inte pedofili utan tycker mycket illa om sexuella övergrepp men att klä ut sig är inte ett övergrepp på någon annan.

Försök att skaffa litet genuin trygghet i ditt liv.

Det ÄR, de facto, sexuella övergrepp (grooming) att sexualisera barns vardag. Detta handlar inte bara om bokstuderna - detta är mycket större än så. Jo, det är solklara övergrepp att klä sig sexuellt utmanande för små barn (läs; detta gäller inte bara bokstunderna utan ex. PRIDE och annat sjukt).

Är hur trygg som helst, du däremot borde förnya din psykmedicin och/eller öka doserna... Ha det gott i ditt perverterade rusliv - nu måste jag jobba, en del har jobb, förstår du...
Citera
2023-05-10, 08:07
Medlem
löls avatar
Nästa fråga blir då hur föräldrar kan låta sina barn sitta och lyssna på en människa som klätt ut sig pga sina sexuella fantasier och läggning.

Det skrämmer mig mer än att låta någon läsa inför barn.

Föräldrarna i detta 🤣😆🤥
Citera
2023-05-10, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Nästa fråga blir då hur föräldrar kan låta sina barn sitta och lyssna på en människa som klätt ut sig pga sina sexuella fantasier och läggning.

Det skrämmer mig mer än att låta någon läsa inför barn.

Föräldrarna i detta 🤣😆🤥

Är väl egentligen inte konstigare än att föräldrar låter sina barn sitta i jultomtens knä.
Citera
2023-05-10, 08:10
Medlem
Vem kom på iden att de skulle läsa sagor för barn ?
Citera
2023-05-10, 08:18
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Ja. När man ser föräldrar som skryter på sociala medier om att de är "stolta" över att de låter kastrera sina barn och kallar dem "dotter" trots att det är deras son osv. så ger man ju upp hoppet om mänskligheten.

Föräldrar som skryter med att de låter sina barn sitta i knät på dragqueens på bibliotek är inte nödvändigtvis på den nivån. De kan vara allmänt godhetssignalerande också och vill bara ha en klapp på axeln, som de vet att de får av makten när de skriver om att det är bra att bensin är dyrt. att vi bör lyssna på Greta eller köpa majblommor av Musharaff. Men man undrar om dessa människor är totalt oförmögna till kritiskt tänkande och ifrågasättande.

Ja, tragiskt beteende från människor som tror att dom får pluspoäng i woke-himlen om dom ställer upp och offrar sina barn till denna sekt.

Förmodligen har dessa människor vuxit upp i ett hem utan en stark fadersfigur, där en bitter och psykiskt sliten kvinna fått uppfostra barnen i någon sunkig lägenhet i betongdjungeln och således fått dem till att tro att den vita mannen är ondska och att den friställda kvinnan är framtiden.

Sveriges befolkning måste inse att ett barn måste ha både en stark fadersfigur och en stark modersfigur med sig under sin uppväxt.

Solklar effekt av globohomo-sektens mål att splittra kärnfamiljen, och värre kommer det bli om detta vansinne får fortgå. I slutändan är det samhället som ska splittras och DQSH är en del i den agendan.
Citera
2023-05-10, 08:25
Medlem
Inga kritiska frågor eller något som vanligt, de är ju helt naturligt och sunt att ha en sån dragning till barn, ser man på de nyktert så blinkar alla varningsklockor
Citera
2023-05-10, 08:29
Medlem
TjuvenFerdinands avatar
Ungarna skrattar väl bara åt sådana som skamlösa vinhora. det är ungefär som att en clown skulle läsa saga. De små tänker inte "Vad härligt att alla kan få vara som de vill" vilket ju är meningen antar jag. Det är cirkus och inget som handlar om "allas lika värde". Med det sagt är jag väl inte särskilt upprörd på transan per se, jag hade kunnat ta min son till biblioteket för att flabba åt en översminkad "tant" med basröst. Han hade även tyckt det var kul att gå på cirkus och se pajkastande clowner.
Citera
2023-05-10, 08:29
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Är väl egentligen inte konstigare än att föräldrar låter sina barn sitta i jultomtens knä.

Vart ligger det sexuella i karaktären Jultomten?

Om du inte visste det så har Jultomten funnits i vår kultur sedan forna tider och det finns absolut inget med Jultomten / Julfadern / Julner som kan förknippas med sexualisering av barn. Däremot kan pride, drag och homosexualitetsindoktrinering starkt förknippas med sex och därmed pedofili.

Sluta förpesta tråden med dina patetiska jämförelser av äpplen och päron.
Citera
2023-05-10, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
I dagens dekadenta och morallösa samhälle är allt det galna, onaturliga, perversa och sinnessjuka allt det som symboliserar det goda i världen. "Skamlös Vinhora" är ett helt vanligt förekommande typ av namn med anspelning på sex och förnedring (såklart, de är fullkomligt besatta av att framstå som fnask och luder) i dessa regnbågskretsar.

Drag Queen-sagostund för F-klass och årskurs 1 - 2. Jag kan se det framför mig. Medverkande: Shameless Winewhore, Spermface Dickson och Darkasshole Invader, alla klädda i stilettklackar, nätstrumpor och fnask-klädsel. Ta gärna med era vänner, barn!
Det ser ut att ha blivit en nationalsport att gilla och försvara allt som Sverigedemokraterna är emot. Ironiskt nog motarbetar de sig själva. På grund av deras åsikter mobiliseras alla andra, helt utan eftertanke i sakfrågan, och jobbar för det SD är emot. Jag säger bara som det är.
Citera
2023-05-10, 08:31
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosebacke
Vem kom på iden att de skulle läsa sagor för barn ?

Det började 2015 i woke-nästet San Fransisco. Sedan har det spridits över världen som en löpeld, genom politiska beslut och HBTQ-lobbyisternas förmåga att roffa åt sig statliga medel för att sprida sin perverterade världsbild.
Citera
2023-05-10, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjuvenFerdinand
Ungarna skrattar väl bara åt sådana som skamlösa vinhora. det är ungefär som att en clown skulle läsa saga. De små tänker inte "Vad härligt att alla kan få vara som de vill" vilket ju är meningen antar jag. Det är cirkus och inget som handlar om "allas lika värde". Med det sagt är jag väl inte särskilt upprörd på transan per se, jag hade kunnat ta min son till biblioteket för att flabba åt en översminkad "tant" med basröst. Han hade även tyckt det var kul att gå på cirkus och se pajkastande clowner.
Det är grooming, finansierat utav våra skattepengar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in