2023-05-10, 07:52
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lpq32
Nej jag är inte transa men jag tycker inte om när idioter förföljer människor för något som de inte kan rå för. Dessutom är det inte bara jag som har de här åsikterna. Möjligen är jag litet ensam här på flashback där ni inom tokhögern annars lever av ryggdunkningar av likasinnade som är lika störda, eftersom ni inte har någon annan plats att sprida er skit. Jag tycker ni ska vara medvetna om att ni är i minoritet i samhället.

Och nej det är ingen gammal företeelse. Har du inget annat än förvirrade lögner och hjärnspöken att komma med?

Ingen transa, men pedofil då månne? En klassisk freudiansk "glömska" att inte förneka att du inte är pedofil, då vet vi... Du skriver; "jag tycker inte om när idioter förföljer människor för något som de inte kan rå för". Innebär och anser du då att det är synd om ex. pedofiler och att dessa skall lämnas i fred pga. att de ej kan rå för sin perverterade och brottsliga läggning?

Precis - det är ingen gammal företeelse och därmed ligger det till hands att verkligen tro att detta med att ex. grooma barn på bokstunder, på bibliotek, samt all annan indoktrinering som pedofiler, HBTQ-vänstern, RFSU och andra står för, har en direkt korrelation med den, bland annat, ökade könsdysforin bland barn- och ungdomar.

Kanske det faktum att du är ganska ensam om att försvara dessa perversioner, grooming och pedofiliska strömningar, på forumet beror på att det är sjuka läggningar du/ni saluför och att vi andra mest är kloka och ser detta för vad det verkligen är? Det är självklart ni groomers och pedofiler, samt de/ni som försvarar slika psykiska sjukdomar, som är i minoritet...
Citera
2023-05-10, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Föräldrarna är dock värst. Spelar ingen roll hur uppenbart vidrigt och fel något är så finns det alltid föräldrar som drar sina barn ditt.

Ja. När man ser föräldrar som skryter på sociala medier om att de är "stolta" över att de låter kastrera sina barn och kallar dem "dotter" trots att det är deras son osv. så ger man ju upp hoppet om mänskligheten.

Föräldrar som skryter med att de låter sina barn sitta i knät på dragqueens på bibliotek är inte nödvändigtvis på den nivån. De kan vara allmänt godhetssignalerande också och vill bara ha en klapp på axeln, som de vet att de får av makten när de skriver om att det är bra att bensin är dyrt. att vi bör lyssna på Greta eller köpa majblommor av Musharaff. Men man undrar om dessa människor är totalt oförmögna till kritiskt tänkande och ifrågasättande.
Citera
2023-05-10, 07:53
Bannlyst
Så vänsterfolket i tråden vill alltså dö på denna kullen? Har ni ej förstått hur extrema ni blivit?
Citera
2023-05-10, 07:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Ingen transa, men pedofil då månne? En klassisk freudiansk "glömska" att inte förneka att du inte är pedofil, då vet vi... Du skriver; "jag tycker inte om när idioter förföljer människor för något som de inte kan rå för". Innebär och anser du då att det är synd om ex. pedofiler och att dessa skall lämnas i fred pga. att de ej kan rå för sin perverterade och brottsliga läggning?

Precis - det är ingen gammal företeelse och därmed ligger det till hands att verkligen tro att detta med att ex. grooma barn på bokstunder, på bibliotek, samt all annan indoktrinering som pedofiler, HBTQ-vänstern, RFSU och andra står för, har en direkt korrelation med den, bland annat, ökade könsdysforin bland barn- och ungdomar.

Kanske det faktum att du är ganska ensam om att försvara dessa perversioner, grooming och pedofiliska strömningar, på forumet beror på att det är sjuka läggningar du/ni saluför och att vi andra mest är kloka och ser detta för vad det verkligen är? Det är självklart ni groomers och pedofiler, samt de/ni som försvarar slika psykiska sjukdomar, som är i minoritet...
Nej jag är verkligen ingen pedofil.

Du verkar vara ett psykfall däremot och ni inom tokhögern är naturligtvis en liten minoritet.

Höger om SD finns några hundra individer i hela landet.
Senast redigerad av Lpq32 2023-05-10 kl. 07:56.
Citera
2023-05-10, 07:54
Medlem
AndersPersson99s avatar
Fullständigt vidrigt. Svenskars hårt förtjänade pengar används för att tvinga på deras barn transvestiter och en sexuell agenda. Sjukt.
Senast redigerad av AndersPersson99 2023-05-10 kl. 07:55. Anledning: Stavning
Citera
2023-05-10, 07:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trump24
Så vänsterfolket i tråden vill alltså dö på denna kullen? Har ni ej förstått hur extrema ni blivit?
Nu är jag inte "vänster" men hur skulle vi som har en vettig inställning i frågan "dö"?
Citera
2023-05-10, 07:56
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lpq32
Nej jag är verkligen ingen pedofil.

Du verkar vara ett psykfall däremot.

Verkligen ett utförligt svar - tack! Det är förövrigt inte jag som försvarar dessa perversiteter, med en intensitet man sällan ser ens på Flashback - undrar varför? Månne är du ingen pedofil, vad vet jag, men du försvarar dem innerligt, lev med detta...
Citera
2023-05-10, 07:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Fullständigt vidrigt. Svenskars hårt förtjänade pengar används för att tvinga på deras barn transvestiter och en sexuell agenda. Sjukt.
Ingen tvingas gå på sagostunderna.
Citera
2023-05-10, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trump24

Ja de skadar sig själva mest.

Låt säga att jag liksom de vill ha ett finmaskigt socialt skyddsnät och en väl utbyggd skattefinansierad välfärd.

Men så ställs jag inför valet: Välfärd och transaktivism eller nyliberalism utan transaktivism.

Då blir jag ju tvungen att välja det sistnämnda trots att jag egentligen höll med vänstern...
Citera
2023-05-10, 07:58
Bannlyst
Citat:
Verkligen ett utförligt svar - tack! Det är förövrigt inte jag som försvarar dessa perversiteter, med en intensitet man sällan ser ens på Flashback - undrar varför? Månne är du ingen pedofil, vad vet jag, men du försvarar dem innerligt, lev med detta...
Jag försvarar verkligen inte pedofili utan tycker mycket illa om sexuella övergrepp men att klä ut sig är inte ett övergrepp på någon annan.

Försök att skaffa litet genuin trygghet i ditt liv.
Citera
2023-05-10, 07:59
Medlem
Citat:
Jag har inte påstått attsjälva boken är för barnen, men då det är pedofila vibbar i boken, avsedd för vem fan som helst, så blir den som rekommenderar boken självklart associerad med innehållet... Bilden nedan finns i boken - är den inte fin?

https://konto.samnytt.se/wp-content/uploads/2022/11/hemskabilden.png

Direkt olämpligt att hålla ett barn med ena armen samtidigt en ölflaska i den andra handen.
Citera
2023-05-10, 08:03
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntonCermenius
Det är inte republikanfantasier du pratar om nu, utan bevisade fall?

Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Delge gärna infon. Känns som att de konservativa i USA har gjort allt de kan de senaste åren för att urvattna begrepp som pedofil och groomer så mycket som möjligt. Lite suspekt om du frågar mig...

Med en snabb googling så hittar jag åtminstone två fall av pedofilavslöjanden inom Drag Queen Story Hour i USA. Finns mer att förkovra sig i kring detta om ni faktiskt försöker hitta informationen istället för att blunda för den.

LifeSite News reports the man was convicted of multiple sexual assaults against four young children (ages 4, 5, 6, and 8) in 2004. He was incarcerated and is listed as a "high-risk sex offender."

In March, the MassResistance activists also found another drag queen reading to children during a story time hour was also a sex offender.

Library officials later apologized for failing to conduct a background check on men who read to children at an event hosted by drag queens, according to MSN.

https://www2.cbn.com/news/us/second-drag-queen-story-hour-reader-houston-exposed-convicted-child-sex-offender
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in