Citat:
Nej jag är inte transa men jag tycker inte om när idioter förföljer människor för något som de inte kan rå för. Dessutom är det inte bara jag som har de här åsikterna. Möjligen är jag litet ensam här på flashback där ni inom tokhögern annars lever av ryggdunkningar av likasinnade som är lika störda, eftersom ni inte har någon annan plats att sprida er skit. Jag tycker ni ska vara medvetna om att ni är i minoritet i samhället.
Och nej det är ingen gammal företeelse. Har du inget annat än förvirrade lögner och hjärnspöken att komma med?
Och nej det är ingen gammal företeelse. Har du inget annat än förvirrade lögner och hjärnspöken att komma med?
Ingen transa, men pedofil då månne? En klassisk freudiansk "glömska" att inte förneka att du inte är pedofil, då vet vi... Du skriver; "jag tycker inte om när idioter förföljer människor för något som de inte kan rå för". Innebär och anser du då att det är synd om ex. pedofiler och att dessa skall lämnas i fred pga. att de ej kan rå för sin perverterade och brottsliga läggning?
Precis - det är ingen gammal företeelse och därmed ligger det till hands att verkligen tro att detta med att ex. grooma barn på bokstunder, på bibliotek, samt all annan indoktrinering som pedofiler, HBTQ-vänstern, RFSU och andra står för, har en direkt korrelation med den, bland annat, ökade könsdysforin bland barn- och ungdomar.
Kanske det faktum att du är ganska ensam om att försvara dessa perversioner, grooming och pedofiliska strömningar, på forumet beror på att det är sjuka läggningar du/ni saluför och att vi andra mest är kloka och ser detta för vad det verkligen är? Det är självklart ni groomers och pedofiler, samt de/ni som försvarar slika psykiska sjukdomar, som är i minoritet...