Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Citat från Paris Hilton... Stön... Vad kommer näst? Visdomsord från någon dokusåpadeltagare?
Om en riktig 13-14 -årig tjej tog kontakt med mig och frågat efter sex? Tror jag mig kunna göra det riskfritt hade jag satt på henne. Inte brytt mig om eventuella issues. För övrigt verkar det vara "daddy"-issues de flesta unga tjejer som söker äldre killar har.
Du har rätt i att de flesta av Dumpens gäddor inte attraherar tjejer i den åldern, eller någon ålder alls för många. De säger dessutom själva att de inte får träffa tjejer.
Vad är då meningen med att hänga ut dem? Varna för någon som ändå ingen kommer att träffa? De söker nämligen frivillighet och ingen tjej träffar dem frivilligt.
Det handlar inte om henne, det handlar om att det givetvis är så de allra flesta tjejer tänker.
Poängen är att män med dragning till barn, eller yngre tjejer i tonåren, endast har sin ålder att anspela på i sin ställning till barnet och därmed lever de in i en osunt narcissistisk persona (för att verka erfarna och mogna och på så sätt attrahera yngre tjejer) som förstärkts av Hollywood, media, sugardating, "Christian Grey" och annat som gjort att de i vissa fall rent av fått för sig att de helt plötsligt är eftertraktade av väldigt unga tjejer och även barn (!!), vilket är ren jävla inbillning naturligtvis. Det är tragiskt att se hur vågade de blivit på senare dar. Masspsykos i gäddträsket.
Nu tror jag ju inte att herrskapet på Dumpen är särskilt självsäkra på det sättet, men vågade är dem. Helt okritiskt kan de med en klassisk gubbpose skicka en bild och exponera hela sitt nylle med sin ovårdade kuk i handen och tro att en 13-åring tjej ska bli kåt och kär.
Dumpen har också ett underhållningsvärde. Det är roligt att se hur bortkomna de är.
Citat:
Vad är då meningen med att hänga ut dem? Varna för någon som ändå ingen kommer att träffa? De söker nämligen frivillighet och ingen tjej träffar dem frivilligt
Jag hör dig, men problemet är att de kan söka upp trasiga flickor, som inte är fiskare, och kanske rent av ännu yngre genom andra kontakter så länge dessa tendenser finns (jag tror inte desperata losers som kan ha sex med en 13-åring i vissa fall bryr sig om flickan även vore 12, 11 eller 10 ärligt talat, och oavsett har de ett bristande omdöme och en moralisk kompass som är oroväckande).
Vi ser också att en del av dem faktiskt har kontakt med "pedofilmammor" och såna existerar naturligtvis på riktigt så dessa tendenser är bra att få fram i ljuset. Det är inte ovanligt att även hebefiler utmanar sina gränser och överträffar sina sexuella preferenser över tid, eftersom hebefiler som ligger och velar mellan yngre tonårstjejer (17, 16, 15...) och barn (14 osv) mest sannolikt kan utveckla fantasier om yngre barn också.