2023-05-09, 16:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ja man brukar säga att skadeglädje är den enda sanna glädjen. Fast om det är sant så är det för otrygga personer. Vi trygga stabila människor gläds inte av att skapa skada- elände, utan gläds åt att det går bra för alla människor, inklusive oss själva.

Det kan ju inte gå bra för alla. Det hade ju inte fungerat. Därför måste man kunna glädja sig åt när det går dåligt för somliga också. Speciellt när de förtjänar det.

Annars hade man ju gått runt och varit olycklig hela tiden då det alltid kommer finnas de som det går sämre för. Så ser världen ut.

Jag blir glad när det går bra för de som förtjänar det. Samtidigt blir jag också glad när det går dåligt för de som istället förtjänar det.

Balans är viktigt.
Citera
2023-05-09, 16:35
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Fast Dumpen har ju rätt!!!!! Det finns hur många 14 åringar av båda könen som vill med manliga pensionärer. De står i kö för att få ett erfaret ligg.

Dumpen är SÅ säker på sin sak, men de kunde testa att vara pensionär och ragga 14 åringar så får de se hur det verkligen ligger till.
Det senare brukar människor som förnekar flickor och kvinnors makt av någon konstig anledning alltid ignorera
Citera
2023-05-09, 18:06
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Citat från Paris Hilton... Stön... Vad kommer näst? Visdomsord från någon dokusåpadeltagare?

Om en riktig 13-14 -årig tjej tog kontakt med mig och frågat efter sex? Tror jag mig kunna göra det riskfritt hade jag satt på henne. Inte brytt mig om eventuella issues. För övrigt verkar det vara "daddy"-issues de flesta unga tjejer som söker äldre killar har.

Du har rätt i att de flesta av Dumpens gäddor inte attraherar tjejer i den åldern, eller någon ålder alls för många. De säger dessutom själva att de inte får träffa tjejer.

Vad är då meningen med att hänga ut dem? Varna för någon som ändå ingen kommer att träffa? De söker nämligen frivillighet och ingen tjej träffar dem frivilligt.

Det handlar inte om henne, det handlar om att det givetvis är så de allra flesta tjejer tänker.

Poängen är att män med dragning till barn, eller yngre tjejer i tonåren, endast har sin ålder att anspela på i sin ställning till barnet och därmed lever de in i en osunt narcissistisk persona (för att verka erfarna och mogna och på så sätt attrahera yngre tjejer) som förstärkts av Hollywood, media, sugardating, "Christian Grey" och annat som gjort att de i vissa fall rent av fått för sig att de helt plötsligt är eftertraktade av väldigt unga tjejer och även barn (!!), vilket är ren jävla inbillning naturligtvis. Det är tragiskt att se hur vågade de blivit på senare dar. Masspsykos i gäddträsket.

Nu tror jag ju inte att herrskapet på Dumpen är särskilt självsäkra på det sättet, men vågade är dem. Helt okritiskt kan de med en klassisk gubbpose skicka en bild och exponera hela sitt nylle med sin ovårdade kuk i handen och tro att en 13-åring tjej ska bli kåt och kär.

Dumpen har också ett underhållningsvärde. Det är roligt att se hur bortkomna de är.

Citat:
Vad är då meningen med att hänga ut dem? Varna för någon som ändå ingen kommer att träffa? De söker nämligen frivillighet och ingen tjej träffar dem frivilligt

Jag hör dig, men problemet är att de kan söka upp trasiga flickor, som inte är fiskare, och kanske rent av ännu yngre genom andra kontakter så länge dessa tendenser finns (jag tror inte desperata losers som kan ha sex med en 13-åring i vissa fall bryr sig om flickan även vore 12, 11 eller 10 ärligt talat, och oavsett har de ett bristande omdöme och en moralisk kompass som är oroväckande).

Vi ser också att en del av dem faktiskt har kontakt med "pedofilmammor" och såna existerar naturligtvis på riktigt så dessa tendenser är bra att få fram i ljuset. Det är inte ovanligt att även hebefiler utmanar sina gränser och överträffar sina sexuella preferenser över tid, eftersom hebefiler som ligger och velar mellan yngre tonårstjejer (17, 16, 15...) och barn (14 osv) mest sannolikt kan utveckla fantasier om yngre barn också.
Citera
2023-05-09, 18:38
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Det handlar inte om henne, det handlar om att det givetvis är så de allra flesta tjejer tänker.

Poängen är att män med dragning till barn, eller yngre tjejer i tonåren, endast har sin ålder att anspela på i sin ställning till barnet och därmed lever de in i en osunt narcissistisk persona (för att verka erfarna och mogna och på så sätt attrahera yngre tjejer) som förstärkts av Hollywood, media, sugardating, "Christian Grey" och annat som gjort att de i vissa fall rent av fått för sig att de helt plötsligt är eftertraktade av väldigt unga tjejer och även barn (!!), vilket är ren jävla inbillning naturligtvis. Det är tragiskt att se hur vågade de blivit på senare dar. Masspsykos i gäddträsket.

Nu tror jag ju inte att herrskapet på Dumpen är särskilt självsäkra på det sättet, men vågade är dem. Helt okritiskt kan de med en klassisk gubbpose skicka en bild och exponera hela sitt nylle med sin ovårdade kuk i handen och tro att en 13-åring tjej ska bli kåt och kär.

Dumpen har också ett underhållningsvärde. Det är roligt att se hur bortkomna de är.

Jag hör dig, men problemet är att de kan söka upp trasiga flickor, som inte är fiskare, och kanske rent av ännu yngre genom andra kontakter så länge dessa tendenser finns (jag tror inte desperata losers som kan ha sex med en 13-åring i vissa fall bryr sig om flickan även vore 12, 11 eller 10 ärligt talat, och oavsett har de ett bristande omdöme och en moralisk kompass som är oroväckande).

Vi ser också att en del av dem faktiskt har kontakt med "pedofilmammor" och såna existerar naturligtvis på riktigt så dessa tendenser är bra att få fram i ljuset. Det är inte ovanligt att även hebefiler utmanar sina gränser och överträffar sina sexuella preferenser över tid, eftersom hebefiler som ligger och velar mellan yngre tonårstjejer (17, 16, 15...) och barn (14 osv) mest sannolikt kan utveckla fantasier om yngre barn också.
Jag håller med dig när du skriver att i princip ingen flicka är intresserad av de män som Dumpen hänger ut, men sedan är jag inte riktigt med. Det känns som om det du kallar för trasighet inte har med ålder att göra, och att resonemanget bara syftar till att göra män rädda och osäkra. Detta visar inte minst Dumpens uthängning av terapeuten.
Citera
2023-05-09, 19:10
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebnie
Sådär...
https://imgur.com/a/Y2WW9db

Dumpen.se inlämnad hos polisen.
Förhoppningsvis gör polisen något åt det.

Att civila, obehöriga privatpersoner ägnar sig åt brottsbekämpningsverksamhet är fullständigt OACCEPTABELT i mina ögon. Civila obehöriga ska inte stoppa ner sina smutsiga fingrar i Polismyndighetens syltburk!

*obs* Jag stödjer inte pedofiler och groomare - Jag hade ÄLSKAT dumpen om det var Polismyndigheten som bedrev den. Fel, obehörig aktör bedriver sidan i mina ögon - då ska den bort *obs*
Dumpen gör större nytta än polisen så det är konstigt att du mår psykiskt dåligt över det.
Citera
2023-05-09, 19:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag håller med dig när du skriver att i princip ingen flicka är intresserad av de män som Dumpen hänger ut, men sedan är jag inte riktigt med. Det känns som om det du kallar för trasighet inte har med ålder att göra, och att resonemanget bara syftar till att göra män rädda och osäkra. Detta visar inte minst Dumpens uthängning av terapeuten.

Det finns också gott om unga flickor som skär sig pga självskadebeteende. Det är lite samma sak som att låta en äcklig dumpen-gädda våldta dem. Det gör inte gäddornas beteende det minsta ok.
Citera
2023-05-09, 20:01
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Det finns också gott om unga flickor som skär sig pga självskadebeteende. Det är lite samma sak som att låta en äcklig dumpen-gädda våldta dem. Det gör inte gäddornas beteende det minsta ok.
Min poäng är att eventuellt självskadebeteende inte är mannens ansvar. Om så vore fallet så skulle sex inte kunna ske någonsin, eftersom att en man då hade varit tvungen att anta att flickan eller kvinnan skadar sig själv.

Det är för övrigt kul att du rakt ut skriver att de låter någon våldta dem. Snacka om att ordet våldtäkt inte betyder något. Det är nästan så att jag blir sugen på att fråga min fru om jag får våldta henne ikväll
Citera
2023-05-09, 20:08
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Min poäng är att eventuellt självskadebeteende inte är mannens ansvar. Om så vore fallet så skulle sex inte kunna ske någonsin, eftersom att en man då hade varit tvungen att anta att flickan eller kvinnan skadar sig själv.

Det är för övrigt kul att du rakt ut skriver att de låter någon våldta dem. Snacka om att ordet våldtäkt inte betyder något. Det är nästan så att jag blir sugen på att fråga min fru om jag får våldta henne ikväll
Ni har ju samma humor i din familj så det blir säkert roligt.
Men de flesta tycker inte att våldtäkt är något att skoja om.
Citera
2023-05-09, 20:18
Medlem
Bara för att S sålde sex som fjortis innebär inte att det är någon universiell sanning. Jag skulle vilja påstå att en minimal andel fjortisar ägnar sig åt det. Hennes världsbild är helt förvrängd av hennes egna trauman.

Vad beträffar P, så bekräftar det forskningen att 80% av övergrepp sker i nära relationer.

Några pedofiler hittar dom inte på internet, hebefilier, ja.

Dumpen skröt ju om att dom hade infiltrerat några pedofil nätverk.

Verkar som det rann ut i sanden, jag har iallafall inte sett en rad om det.
Citera
2023-05-09, 20:22
Avslutad
Citat:

Det är mannens ansvar eftersom han är vuxen och flickan (eller pojken) är ett barn (eller ung tonåring med outvecklad hjärna).

Ifall däremot en vuxen kvinna vill ha sex med motbjudande män i rent självskadebeteende så kunde jag inte bry mig mindre. Då är det kvinnans ansvar ifall hon väljer att göra detta, inte mannens.
Citera
2023-05-09, 20:56
Avslutad
Citat:
Att träffa någon handlar om att marknadsföra sig själv, och att i alla fall inte vara peddo är inte mycket att komma med. Tvärtom så visar det snarare att personen inte har några andra kvaliteter. Tänk dig själv om något annat hade marknadsförts på samma sätt. Skulle du till exempel vilja köpa en bil som åtminstone inte exploderar när du försöker starta den?

Han: "Jag är åtminstone inte någon dumpling!"

Hon (glädjestrålande): "Åh så skönt! Jag trodde nästan att du bara åtminstone inte var en peddo..."
Senast redigerad av Brooz 2023-05-09 kl. 20:59.
Citera
2023-05-09, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Bara för att S sålde sex som fjortis innebär inte att det är någon universiell sanning. Jag skulle vilja påstå att en minimal andel fjortisar ägnar sig åt det. Hennes världsbild är helt förvrängd av hennes egna trauman.

Vad beträffar P, så bekräftar det forskningen att 80% av övergrepp sker i nära relationer.

Några pedofiler hittar dom inte på internet, hebefilier, ja.

Dumpen skröt ju om att dom hade infiltrerat några pedofil nätverk.

Verkar som det rann ut i sanden, jag har iallafall inte sett en rad om det.

Typ 95 % av dumpens ”gäddor ” är hebefiler eller ebofiler. Och jo det är en jävla skillnad på att vilja träffa en fjortis som redan har börjat ha sex och att söka sig till 5 åringar.

Hur kan folk inte se detta? Dumpen handlar mest om moral & de stör sig dessutom mest på män i medelåldern verkar det som. Hur många 19 åringar har hängts ut? Ingen, för att S&P stör sig inte på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in