Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-09, 18:29
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollosausdal
Jag vet inte vem det var som skrev det i tidigare inlägg, men jag håller med!
Alla deltagare är så intetsägande och har noll karaktärer, förutom Pernilla som man förvisso kan reta sig på ibland.

Men det är ju för att hon är så brutalt ärlig och står för det hon tycker och känner.

Dom andra deltagarna pratar skit om folk endast i grupp, och bakom ryggen och i synkarna nu.
Ingen av dom har mod nog att säga det till Pernilla.
Det märks så väl att dom inte har någon egen åsikt utan dom har gaddat ihop sig.

Så jag hoppas Pernilla håller sig kvar länge .
Och att det kommer fram hur mesiga och fega resten av gänget är.
Inte Markus och Elin, dom är schyssta.
Finns väl ingen som både ljuger och pratar så mycket skit om de andra som Pernilla?
Du kan inte ha sett mycket av programmen.
2023-05-09, 18:38
Medlem
krachons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Då säger jag Amanda. Hon är stark, spelar inte spel, har fått en del motstånd socialt. Fått kämpa i ensamhet liksom. Det går före tycker jag.

Ja, det vore rättvist på flera sätt, men om exv. Marcus slås ut av en tjejpakt i slutet, så finns det en viss glädje i att en "räkmacka" som Camilla SS, vinner allt framför näsan på Carro m.fl.....

Jag skulle kunna njuta av den synen helt klart! 😂
2023-05-09, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
Håller med om det mesta du skriver men Camilla ska väl inte dras in i Pernillas dravel? Vad har Camilla gjort som är så fel mer än att umgås med Pernilla vilket hon liksom är tvingad till.
Håller med. Camilla är en smart kvinna, uppenbarligen i vanliga livet också. Tycker hon börjar se mer plågsam ut i samvaron med Pernilla. Lyssna också på Pernillas kommentarer under dagens "vatten-hink" tävling. Hon fick det att verka som att förlusten berodde på Camilla. Att Camilla ville lösa allt på sitt sätt. En i laget såg en "var blind". Kommandona från Pernilla var omöjliga att tolka. Tror ju f-n att Herr Lundin frågade " Vart är Du på väg, Camilla?" Den som ser måste ju vara övertydlig : - "Vrid dig 90 grader mot din vänstra sida , gå sedan två meter framåt, ta två steg till höger rakt i sidled etc.... " Pernilla ylade ju bara om att Camilla var vilse. - Jaha tänkte Camilla och insåg den "vänskapen".
2023-05-09, 19:45
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Hur kan man få lika långt hår som Marcus?
2023-05-09, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Hur kan man få lika långt hår som Marcus?
Kanske låta bli att klippa sig.
2023-05-09, 19:53
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnebrylenius
Kanske låta bli att klippa sig.
Det växen ändå inte på vissa
2023-05-09, 19:58
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Å fan, jag trodde Gränslandet var stängt för säsongen, varför har annars Elin återkommit?
2023-05-09, 20:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Inte okey att fokusera på att han är homosexuell. Du framstår som korkad när du skriver så, bara så att du är med på det.
Är hans främsta egenskap att han är homosexuell? Varför fortsätter på den tråden, är du lite anti mot bögar...?Du framstår ju som lite mer än korkad, du agerar ju som direkt ointelligent faktiskt. Du är med på det, va?
2023-05-09, 20:05
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Å fan, jag trodde Gränslandet var stängt för säsongen, varför har annars Elin återkommit?

Gränslandet:
2023-05-09, 20:06
Medlem
ojojoj3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweotheod
Millan är ju störtskön. Härlig dam.
Har en röst som Astrid Lindgren och snäll, omtänksam men även hård om det behövs (Zeki).
Håller helt med. Riktigt härlig och tuff kvinna. Påminner lite om en sån fritidsgård-ledare som är kärleksfull men hård.
2023-05-09, 20:25
Medlem
Stora Dennis är ju en riktig liten skit, han säger att man ska tänka på vad man säger och vad man gör.
Men han är ju ett riktigt litet arsel själv, som är ännu värre skitpratare och är dum för att få medhåll!

Han är jävligt irriterande och är väl den största kappvändaren om någon.
Det kändes som att han pratade om sig själv!

Och Sofi börjar äntligen visa sitt falska, bitska luriga fejs!
2023-05-09, 20:34
Medlem
Märkte ni att fuskis Dennis använde sig av repet för att ta sig fram med hinken?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in