2023-05-09, 14:03
Medlem
Bananbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Men så vad tycker du då? Blev det lite svårare än facebookgruppens epa-raggares nivå nu och du vet inte vad du ska ta dig till eller?

Jag blir inte så imponerad av dina försök till härskarteknik och går inte igång på det, varken debattmässigt eller sexuellt.

Det är väl ganska uppenbart att vi tycker helt olika, men att det är jag som har rätt och du som har fel.
Citera
2023-05-09, 14:04
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananbyxa
Tror många transvestiter är utmärkta sagoberättare och drama finns det gott om.
Men det är okej om Jonas Gardell läser samma saga, fast i kostym?
Eller Shameless i kostym?

Ja, skulle jag inte ha några problem med.
Citera
2023-05-09, 14:05
Medlem
Det handlar väl om att barn tidigt i livet, de är ok att va homosexuell/ trans ja annorlunda , vem vill sitta å lyssna på tråkig gubbe kärring som läser sagor på biblioteket , drags gör de kul, skitkul också.
Men såklart är man rädd för förändringar såklart man slipper gå dit .
Citera
2023-05-09, 14:06
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Nej. Det är inget övergrepp. Övergreppet sker bara i ditt huvud. Men det är okej, du är bara rädd.

Även om det är så som du säger, varför är det OK att göra övergrepp mot oss som du påstår är "rädda"?

Sen har du ju helt fel. Kan du vänligen ge mig en vettig anledning till varför vi ska utöva denna sortens indoktrinering med våra barn?

Hittills har du inte kunnat ge ett enda bra argument till varför denna nya trend är bra för någon.
Citera
2023-05-09, 14:07
Medlem
Smegmas avatar
Jag skulle aldrig sätta mina ungar på en sagostund där en transa raljerar sagor. Johan Persson kan väl gå på spektaklen och sitta i knät på Vin Horan. En absurd fråga egentligen.
Citera
2023-05-09, 14:08
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan1212
Det handlar väl om att barn tidigt i livet, de är ok att va homosexuell/ trans ja annorlunda , vem vill sitta å lyssna på tråkig gubbe kärring som läser sagor på biblioteket , drags gör de kul, skitkul också.
Men såklart är man rädd för förändringar såklart man slipper gå dit .

Varför ska barn i 3-årsåldern gå på sexualkunskap? Är du en förespråkare av pedofili?

Varför ska perverterade män som tillhör en extrem minoritet få sätta normen för hur våra barn skall uppfostras av staten?
Citera
2023-05-09, 14:08
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Jag blir inte så imponerad av dina försök till härskarteknik och går inte igång på det, varken debattmässigt eller sexuellt.

Det är väl ganska uppenbart att vi tycker helt olika, men att det är jag som har rätt och du som har fel.
Hahaha så vadå det sitter inte en liten plakett bredvid en tavla på nationalmuseum som varnar besökare för farliga konservativa budskap? Det var alltså inte så att ni aktivt motarbetade kärnfamiljen, kyrkan och alla uttryck för svensk/västerländsk kultur för att ni ansåg att den hade skadliga budskap? Ni har alltså inte infört lagkrav på att ha hemska bilder på ciggpaketen så att det inte ser så lockande ut?

Jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst, det här är fan er paradgren. När sådana som jag sedan säger ifrån över att ni prompt vill normalisera en rätt avancerad (och direkt pervers) sexuell avart så är det helt plötsligt moralpanik? Please. Och blanda inte din skrumpna fitta i den här diskussionen tack.
Citera
2023-05-09, 14:12
Medlem
Jag tror det handlar om något så enkelt som att en transperson och dess erfarenheter kan vara en förebild för barn som känner sig osäkra på sin egen identitet utan att det för en sekund behöver handla om sexualitet utan just om inkludering, kärlek och tolerans för det som är udda.

Att man som inskränkt SD-troll inte förstår det är givetvis helt begripligt, vilket också bevisas av den kommunpolitiker som gjorde detta till "en grej".

För övrigt uttalade ju sig Åkesson positivt om After dark från sin uppväxt även om det var för vuxna.
Citera
2023-05-09, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengtochjag
Varför ska barn i 3-årsåldern gå på sexualkunskap? Är du en förespråkare av pedofili?

Varför ska perverterade män som tillhör en extrem minoritet få sätta normen för hur våra barn skall uppfostras av staten?
Oj jävlar vad nu blev dom pedofiler också.

Hur kom sexet med? Visar dom kuken eller hur man gör med den?

Du låter som en blatte pappa, sexualiserar hela dottern bara hon går ut, är du muslim kanske
Citera
2023-05-09, 14:14
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bofop
Jag tror det handlar om något så enkelt som att en transperson och dess erfarenheter kan vara en förebild för barn som känner sig osäkra på sin egen identitet utan att det för en sekund behöver handla om sexualitet utan just om inkludering, kärlek och tolerans för det som är udda.

Att man som inskränkt SD-troll inte förstår det är givetvis helt begripligt, vilket också bevisas av den kommunpolitiker som gjorde detta till "en grej".

För övrigt uttalade ju sig Åkesson positivt om After dark från sin uppväxt även om det var för vuxna.

Men hur ska ett barn som är mellan 2 och 7 år gammalt ens kunna vara osäkert på sin egen identitet? Är det så pass usel uppfostran av föräldrar idag att vi måste ta till så pass extrema metoder att perverterade gubbar måste ta över uppfostran?

Själva grejen med drag queens är en sak, fine, gör vad ni vill era snuskgubbar, men låt för helvete barnen och skattebetalarnas pengar vara.
Citera
2023-05-09, 14:16
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan1212
Oj jävlar vad nu blev dom pedofiler också.

Hur kom sexet med? Visar dom kuken eller hur man gör med den?

Du låter som en blatte pappa, sexualiserar hela dottern bara hon går ut, är du muslim kanske

Du kan väl börja att analysera namnet på dessa "dragqueens" som håller i sagostunderna.

Miss Shameless Whinewhore
Miss Busty

Är inte detta anspelningar på sex tycker du?

Vill du blanda ihop barn med sex, då är du pedofil. Sorry.

Bra påhopp förresten, försök att komma med sakliga argument istället för mod kommer kicka ut dig. Mvh
Citera
2023-05-09, 14:16
Avslutad
Seriöst? Är hennes artistnamn verkligen "Shameless Winewhore"?

Det här med drag queens som läser sagor för barn kan ju inte vara något annat än ett sorts segerrus utav kulturvänstern. En sorts förnedringsritual. Typ "vi kan göra vad fan vi vill för ologiska och bisarra grejor nu eftersom det enda ni och Jimmie kan göra är att gnälla om det i tv rutan och tafatt och uddlöst försöka inskränka det på något vis och ändå besegras utav mediadrevet i slutändan".

De förstår ju själva att allt det här bara är stolligt knas. Men de gör det bara för att de kan. Finns ingen annan förklaring.
Senast redigerad av torstenferdinand 2023-05-09 kl. 14:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in