Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Hon sög på en vinballe frivilligt. Sen lyckades han inte få in degklumpen i fittan. Han tvingade henne inte till något. Hade de mötts några månader senare hade det varit helt okej juridiskt.
Jag räknar inte det som sex, men jag vet hur juridiken ser ut.
Röker du på? Eller är ditt huvud så här rörigt?
Det är skillnad på en 9-åring och en 14-åring. Den här flickan gäddan träffade var 14år. Jag kan gå med på att en 9-åring inte kan fatta egna sexuella beslut. Men jag påstår att en 14-åring kan fatta självständiga sexuella beslut.
Att just den här 14-åringen var trasig visste inte gäddan om. Samhället visste om det. De visste även att flickan jagade män via nätet, väldigt aktivt dessutom. Det blev tydligen många fängelsestraff som utdelades för att de inte kunde låsa in flickan och ge henne vård.
Den här gäddan var strax efter 30år gammal när han träffade flickan. Inte 63år.
Jag har ingen aning om sex-industrin. Men jag kan tänka mig att det mestadels är äldre herrar som sätter på unga tjejer. Verkar skoj.
Även om gäddan inte hade sex i den bemärkelsen så räknas det som samlag juridiskt. Och eftersom flickan var 14år så blir det våldtäkt och fängelse. Detta även om flickan var den som brukade söka efter män och allt var frivilligt.
Jag tyckte att Silent Birth -gäddan som du hänvisar till var intressant. Jag gillar honom. Han hade en skön stil.
Inte det minsta rörigt om man har någorlunda slutledningsförmåga.
Jag har redan förklarat varför män med normal begåvning är väl medvetna om att den här sortens tjejer är trasiga, och därmed utnyttjas tillfället av männen. Alldeles oavsett om det är frivilligt, så förstår inte varför du upprepar att det var "frivilligt". Den flickan tog väl dessutom livet av sig, så vi behöver inte ens diskutera huruvida hon var trasig eller inte. Så är nämligen fallet i 99 %.
Poängen är alltså att män vet om detta.
Om en 13 eller 14-åring kontaktar dig och vill ha sex, kommer du helt okritiskt bara köpa att hon vill ha dig och att hon inte har några issues?
Citat:
Du utgår från ditt resonemang att alla tjejer har samma sexuella preferenser. Det stämmer inte
Det stämmer i nästan samtliga fall. Det är bara pedofilers våta dröm att unga flickor går igång på dem. Och Dumpens kandidater är väldigt talande exempel på det. Unga flickor kan givetvis vara ytligt attraherade av män i 18 -30 års åldern, men där går gränsen i de allra flesta fall och då är det inte sexet utan snarare de egenskaper jag nämnde i föregående inlägg, bl.a. utseende (viktigt), social status och annat.
Som Paris Hilton en gång sa: "Older guys, then they would have to be very good looking"
Dumpens gäddor är alla under medelsnittet vad gäller utseende och även social status de allra flesta. Och nej, ingen normal ung tonårstjej väljer såna killar även om killarna är så pass "unga" som 30 år. För en 14-åring är en 17- eller 18-åring tillräckligt "cool" för sin ålder (= han går på gymnasiet) så de bryr sig inte om 35-åriga losers, eller män i den åldern överhuvudtaget.