2023-05-09, 00:24
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Enligt domen var det frivilligt från flickans sida. Hon hade för vana att boka sexträffar med främmande män.

Hon bokade träff med den här gäddan. Det är oklart om han visste om att hon var 14år. Tingsrätten anser att han borde ha kontrollerat den saken.

De fullbordade inte sexet. Han avbröt och körde tillbaka henne. Sen åkte hon och träffade andra män som hon hade sex med.

Han åkte i fängelse i två år och fick en skillsmässa där han förlorade allt.
Sexet är fullbordat när han penetrerar vaginalt eller oralt.
Vilket var vad som hände.
Det krävs liksom inte att äcklet måste få utlösning för att det ska vara en fullbordad våldtäkt din jävla idiot.
Citera
2023-05-09, 03:44
Avslutad
Skiljelinjen mellan Kritiker och Anhängare av Dumpen är följande:

1. Kritiker vill att lag, ordning och rättvisa ska skötas av rättsväsendet och myndigheter på ett rättssäkert, transparent och förutsägbart sätt
2. Anhängare vill att lag, ordning och rättvisa ska tillämpas med hat och lynchjustis av garden och mobbar när det anses befogat

Det är stor fråga om vilket Sverige vi vill ha som inte begränsar sig till Dumpen. Tragiskt är att det är den politiska makten sedan länge och än mer numera som vill att golvet ska slåss mot varandra istället för mot eliten.
Anhängare har för låg intelligens eller för mycket känslosvallningar i för att kunna förstå det.
Sydsvenskan
Citera
2023-05-09, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Ja, det är väldigt misstänksamt med folk som ägnar sin tid åt att kritisera dumpen när det finns så mycket annat som är fel på riktigt i världen.

Varför är det just att pedofiler hängs ut som upprör dig nog för att skriva massor här?

Det är en stor, röd jävla varningssignal helt enkelt.

Gå och mata hemlösa människor eller något istället för att sitta och kriga för pedons rätt att våldta barn ostört.

Halmgubbe.

Sexualiteten är en av livets starkaste och gåtfullaste krafter, och en av dess viktigaste källor till njutning. Att motsätta sig samhällets eller den oupplysta lynchmobbens försök att på irrationella grunder begränsa människors sexuella liv är därför viktigt.

Det jag försvarar är rätten för ungdomar och vuxna att ha ömsesidigt berikande erotisk kontakt med varandra. Var exakt skall åldersgränsen dras? Det har man olika uppfattning om i olika länder. Det finns inget som säger att just Sverige har träffat rätt med sina 15 år. Min egen uppfattning är att det vore mer verklighetsförankrat att sänka gränsen till 13. Dock skall det krävas särskild hänsyn av den äldre parten under dylika interaktioner; exempelvis skall det ankomma på den vuxne att förhindra graviditet.

Finns det mentala risker med sådan interaktion? Det gör det säkert. Livet är fullt av risker. Ju förr ungdomar lär sig det desto bättre. Barndomen varar inte för evigt, och med frihet följer ansvar.

Du antyder att jag bara skulle skriva om Dumpen. Det är helt fel, vilket kan konstateras genom en snabb titt på min kommentarshistorik. Vilka engagemang jag har i livet utanför Flashback har du ingen aning om. Förövrigt kan jag väl säga att mitt eget intresse av 13- eller 14-åringar är högst begränsat. Det är inte någon vidare attraktiv ålder; tjugoåriga kvinnor är oftast både vackrare och mentalt intressantare än pubertetstjejer. Men tjugoåringar kanske också är baaaarn?
Senast redigerad av Rannsakaren 2023-05-09 kl. 05:02.
Citera
2023-05-09, 07:36
Medlem
Haubits77Bs avatar
Då hjälps vi åt att ta reda på vem pedofil nummer 225 är!
Hägerstenspedofil. Fult skägg. Ser ut som en tattare.
Citera
2023-05-09, 08:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B

Vad ska du och dina polare som gått livets hårda skola ha den informationen till ?
Citera
2023-05-09, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Vad ska du och dina polare som gått livets hårda skola ha den informationen till ?
Han ska väl misshandlas, förföljas, göra åverkan på hans bostad, eventuella bil osv. Brukar ju vara detbsom lockar.
Citera
2023-05-09, 09:22
Medlem
duschrunkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Citera
2023-05-09, 09:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av duschrunkare
(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Kan du inte gör en lite enklare rebus, jag är nyvaken
Citera
2023-05-09, 09:48
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Sexet är fullbordat när han penetrerar vaginalt eller oralt.
Vilket var vad som hände.
Det krävs liksom inte att äcklet måste få utlösning för att det ska vara en fullbordad våldtäkt din jävla idiot.

Hon sög på en vinballe frivilligt. Sen lyckades han inte få in degklumpen i fittan. Han tvingade henne inte till något. Hade de mötts några månader senare hade det varit helt okej juridiskt.

Jag räknar inte det som sex, men jag vet hur juridiken ser ut.

Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Alla män fattar att 14-åriga flickor som bestämmer träff med en massa medelåldersmän och värre för att ha sex, är trasiga och sårbara inombords . Alldeles oavsett om hon gör detta "frivilligt" så utnyttjar männen detta, precis som de gör när de lurar en 9-åring att de ska "lära upp" henne och de inte ska göra något hon inte vill, att de ska vara så försiktiga osv. Det är bara en del av akten.

Det är en söndersmulad myt att tjejer går igång på väldigt stora åldersskillnader. I de fall man talar om rimlig åldersskillnad så är det inte sexet det handlar om (nej, ingen tjej vill ha en "erfaren" 63-åring med en halvt fungerande ostbågekuk) utan snarare egenskaper som utseende, yrke, status, försörjningsmöjligheter osv.

(age gap porr är för övrigt en riktad fetisch för män, av manliga producenter)

Givetvis finns det ingen normal tonårstjej som går igång på medelålderssvennar och gubbar, när inte ens många kvinnor i deras egen ålder skulle vilja träffa dem. Det är alltid varningsflagga när unga tjejer söker äldre män på det här sättet, i synnerhet när det handlar om sex och sex i utbyte mot betalning och olika tjänster. Det betyder inte nödvändigtvis att de inte kan få viss njutning under själva akten, men det kan man rent teoretiskt även få genom våldtäkt så det är inte särskilt relevant hur kroppen reagerar rent mekaniskt.

Alla minderåriga som säljer sig eller har sex med män av detta slag gör det på grund av självskadebeteende, psykisk ohälsa, drogmissbruk eller annat. Och varenda en som nappar på detta är medveten om det, oavsett vad de inbillar sig och vilka undanflykter de kommer med. Även om det är fiskare som gömmer sig bakom "Elin, 13" så vet inte männen det, så deras moraliska hållning till den här sortens tjejer kan du nog räkna ut. Jag tycker snarare din tolkning är farlig, med tanke på hur lätt man kan snurra på definitionen av "frivilligt". Det är ju alltid pedofilernas försvar, även när barnen är mycket yngre, att barnet gav med sig och han inte ville/behövde bruka våld för att få sin vilja igenom.

Av alla samhälleliga problem, hjärtefrågor och saker som kräver uppmärksamhet och handling så väljer många att fokusera på "mobbing" mot pedofiler och hur dessa människor behandlas efter sina konfrontationer. Det är en märklig prioritet, och väldigt suspekt. Ingen av dem behandlas annorlunda ens, även de som varit på jakt efter spädbarn och småbarn hamnar i denna grupp människor som enligt er förtjänar sympati och kärlek från samhället. Tycker du även snubben som ville våldta ett spädbarn till döds förtjänar sympati?

Menar du förresten att han fick 2 års fängelse för att ha gett en flicka skjuts hem?

Röker du på? Eller är ditt huvud så här rörigt?

Det är skillnad på en 9-åring och en 14-åring. Den här flickan gäddan träffade var 14år. Jag kan gå med på att en 9-åring inte kan fatta egna sexuella beslut. Men jag påstår att en 14-åring kan fatta självständiga sexuella beslut.

Att just den här 14-åringen var trasig visste inte gäddan om. Samhället visste om det. De visste även att flickan jagade män via nätet, väldigt aktivt dessutom. Det blev tydligen många fängelsestraff som utdelades för att de inte kunde låsa in flickan och ge henne vård.

Den här gäddan var strax efter 30år gammal när han träffade flickan. Inte 63år.

Du utgår från ditt resonemang att alla tjejer har samma sexuella preferenser. Det stämmer inte.

Jag har ingen aning om sex-industrin. Men jag kan tänka mig att det mestadels är äldre herrar som sätter på unga tjejer. Verkar skoj.

Även om gäddan inte hade sex i den bemärkelsen så räknas det som samlag juridiskt. Och eftersom flickan var 14år så blir det våldtäkt och fängelse. Detta även om flickan var den som brukade söka efter män och allt var frivilligt.

Jag tyckte att Silent Birth -gäddan som du hänvisar till var intressant. Jag gillar honom. Han hade en skön stil.
Citera
2023-05-09, 10:10
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Hon sög på en vinballe frivilligt. Sen lyckades han inte få in degklumpen i fittan. Han tvingade henne inte till något. Hade de mötts några månader senare hade det varit helt okej juridiskt.

Jag räknar inte det som sex, men jag vet hur juridiken ser ut.

Röker du på? Eller är ditt huvud så här rörigt?

Det är skillnad på en 9-åring och en 14-åring. Den här flickan gäddan träffade var 14år. Jag kan gå med på att en 9-åring inte kan fatta egna sexuella beslut. Men jag påstår att en 14-åring kan fatta självständiga sexuella beslut.

Att just den här 14-åringen var trasig visste inte gäddan om. Samhället visste om det. De visste även att flickan jagade män via nätet, väldigt aktivt dessutom. Det blev tydligen många fängelsestraff som utdelades för att de inte kunde låsa in flickan och ge henne vård.

Den här gäddan var strax efter 30år gammal när han träffade flickan. Inte 63år.

Jag har ingen aning om sex-industrin. Men jag kan tänka mig att det mestadels är äldre herrar som sätter på unga tjejer. Verkar skoj.

Även om gäddan inte hade sex i den bemärkelsen så räknas det som samlag juridiskt. Och eftersom flickan var 14år så blir det våldtäkt och fängelse. Detta även om flickan var den som brukade söka efter män och allt var frivilligt.

Jag tyckte att Silent Birth -gäddan som du hänvisar till var intressant. Jag gillar honom. Han hade en skön stil.

Inte det minsta rörigt om man har någorlunda slutledningsförmåga.

Jag har redan förklarat varför män med normal begåvning är väl medvetna om att den här sortens tjejer är trasiga, och därmed utnyttjas tillfället av männen. Alldeles oavsett om det är frivilligt, så förstår inte varför du upprepar att det var "frivilligt". Den flickan tog väl dessutom livet av sig, så vi behöver inte ens diskutera huruvida hon var trasig eller inte. Så är nämligen fallet i 99 %.

Poängen är alltså att män vet om detta.
Om en 13 eller 14-åring kontaktar dig och vill ha sex, kommer du helt okritiskt bara köpa att hon vill ha dig och att hon inte har några issues?

Citat:
Du utgår från ditt resonemang att alla tjejer har samma sexuella preferenser. Det stämmer inte

Det stämmer i nästan samtliga fall. Det är bara pedofilers våta dröm att unga flickor går igång på dem. Och Dumpens kandidater är väldigt talande exempel på det. Unga flickor kan givetvis vara ytligt attraherade av män i 18 -30 års åldern, men där går gränsen i de allra flesta fall och då är det inte sexet utan snarare de egenskaper jag nämnde i föregående inlägg, bl.a. utseende (viktigt), social status och annat.

Som Paris Hilton en gång sa: "Older guys, then they would have to be very good looking"

Dumpens gäddor är alla under medelsnittet vad gäller utseende och även social status de allra flesta. Och nej, ingen normal ung tonårstjej väljer såna killar även om killarna är så pass "unga" som 30 år. För en 14-åring är en 17- eller 18-åring tillräckligt "cool" för sin ålder (= han går på gymnasiet) så de bryr sig inte om 35-åriga losers, eller män i den åldern överhuvudtaget.
Senast redigerad av -DaRude- 2023-05-09 kl. 10:16.
Citera
2023-05-09, 10:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Han ska väl misshandlas, förföljas, göra åverkan på hans bostad, eventuella bil osv. Brukar ju vara detbsom lockar.

Något åt det hållet ja.All denna hets för att man finner fjortisar attraherade och saknar lite vett & etikett. Pk samhället får det att verka som att dagens 14 åringar är 5 år eller något. Visst beter sig ”gäddorna ” opassande fast inte förtjänar de att få sina liv förkrossade.
Citera
2023-05-09, 10:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Inte det minsta rörigt om man har någorlunda slutledningsförmåga.

Jag har redan förklarat varför män med normal begåvning är väl medvetna om att den här sortens tjejer är trasiga, och därmed utnyttjas tillfället av männen. Alldeles oavsett om det är frivilligt, så förstår inte varför du upprepar att det var "frivilligt". Den flickan tog väl dessutom livet av sig, så vi behöver inte ens diskutera huruvida hon var trasig eller inte. Så är nämligen fallet i 99 %.

Poängen är alltså att män vet om detta.
Om en 13 eller 14-åring kontaktar dig och vill ha sex, kommer du helt okritiskt bara köpa att hon vill ha dig och att hon inte har några issues?

.

Det stämmer i nästan samtliga fall. Det är bara pedofilers våta dröm att unga flickor går igång på dem. Och Dumpens kandidater är väldigt talande exempel på det. Unga flickor kan givetvis vara ytligt attraherade av män i 18 -30 års åldern, men där går gränsen i de allra flesta fall och då är det inte sexet utan snarare de egenskaper jag nämnde i föregående inlägg, bl.a. utseende (viktigt), social status och annat.

Som Paris Hilton en gång sa: "Older guys, then they would have to be very good looking"

Dumpens gäddor är alla under medelsnittet vad gäller utseende och även social status de allra flesta. Och nej, ingen normal ung tonårstjej väljer såna killar även om killarna är så pass "unga" som 30 år.

För en 14-åring är en 17- eller 18-åring tillräckligt "cool" för sin ålder (= han går på gymnasiet) så de bryr sig inte om 35-åriga losers, eller män i den åldern överhuvudtaget.

Du sa just att dumpens gäddor är under medelsnittet gällande utseende. Bevisar inte det då att scenariot som dumpen hävdar är vanligt, faktiskt är extremt ovanligt?Ingen 14 åring tjej vill ha en sleten man med ölmage. Fast att tjejer i den åldern skulle känna attraktion till en attraktiv äldre man det tror jag på.

Förresten varför snackas det mesta med tjejer här? Hur är det med de unga tonårskillar som ligger med äldre tjejer? Hur många inom publiken hade velat lyncha henne?Känns som samhället bara hatar män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in