2023-05-08, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alwanotch911
Korrupt och kriminellt är men det kommer ni att hållas ansvariga för inte bara på Marginalen utan så det stänker.
Tack men aktion också utanför tråden tack. Det är jag som är Patrick Sjöberg.
Nyfiken - vilken action efterfrågas?
Citera
2023-05-08, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Det är just det jag vill ha förslag på.

Vi vill ju höra deras bortförklaringar och titta dem i ögonen när de inser att det är kört.
I princip alla är ju identifierade så är väl bara att leta upp de och se i ögonen?
Citera
2023-05-08, 17:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
I princip alla är ju identifierade så är väl bara att leta upp de och se i ögonen?

Jo, visst. Men jag föredrar själva ögonblicket när dem inser det hela.

När de går ifrån att vara glada och nöjda, i tron att de ska få sätta på ett barn, till att helt plötsligt inse att deras liv är över.

Sådant är svårslaget!
Senast redigerad av kommenurjorden 2023-05-08 kl. 17:53.
Citera
2023-05-08, 17:38
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Nä, mina fantasier ser ungefär ut som att: Jag hade bundit henne. Tvingat in den i munnen på henne och sedan våldtagit henne samtidigt som jag hotat henne och tagit strypgrepp om hon protesterar. Sen hade jag fyllt henne.

Nä, fantiserar inte om henne. Ingen aning hur hon ser ut ens.

I domen går att läsa två berättelser. Flickans version och gäddans version. De skiljer sig lite åt men inte på någon betydande punkt. Hon verkar inte ha något särskilt emot honom. Mest så att hon inte minns allt. Jag tror det beror på att han inte var hennes första eller sista kille.

Hon var enligt hennes fosterförälder en mycket erfaren målsägare. Hon hade sedan hon var 11år sökt upp män för att ha sex med dem. Som en del av ett självskadebeteende.

Är det någon som ska klandras så är det ju samhället. Som inte låst in henne och behandlat henne, utan gett henne möjlighet att fortsätta sitt destruktiva leverna tills hon till sist mådde så dåligt att hon tog livet av sig. Hon bodde på hem men verkar haft möjlighet att leva det destruktiva levernet ändå.
I domen går att läsa att han saknar trovärdighet och vad han är dömd för.
Ja hon var en trasig flicka som han tyckte det var okej att våldföra sig på.
Det första han gör när han släpps ut efter straffet är dessutom att försöka hitta nya barn att våldföra si på.
Världen är helt klart en bättre plats utan honom och alla som är som honom.
Citera
2023-05-08, 17:40
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Jo, visst. Men jag föredrar själva ögonblicket när dem inser det hela.

När de går ifrån att vara glada och nöjda, i färd med att sätta på ett barn, till att helt plötsligt inse att deras liv är över.

Sådant är svårslaget!
Jag måste hålla med.
Det är när dom inser det som dom får börja betala för vad dom gjort mot barn eller tänkte göra mot barn.
Jag känner inget medlidande för dom utan tvärtom.
Citera
2023-05-08, 17:41
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Tycker du det har gjorde är okej?

Ja, jag tycker att det han gjorde var okej. Han satt inte på hennes sjukjournal. Han visste inte att hon var trasig. Ska du vara psykolog och kräva att se journalen för att få knulla? Blir knepigt. Särskilt som alla psykologer är impotenta med liten snopp. Ingen vill ligga med dem.

Angående åldern... Hon är osäker men tror att hon skrev att hon är 14år, hon är en van målsägande och vet att hon kommer att få ett stort skadestånd om han döms. Hon har sannolikt kvar chatthistoriken men vägrar att visa den för polisen.

Han påstår att hon inte sagt sin ålder. Att han trodde hon var 20-22år gammal.

Domstolen tycker att hon ser ut att vara 14år, plus/minus ett par år. Det är därför han blir dömd, domstolen anser att han skulle ha tagit reda på det.

Jag tror att han fattade att hon var ung. Men att han medvetet valde att inte fråga henne om åldern för att ha ryggen fri om hon var under 15år. Det verkar domstolen också tro.

Han är i vart fall död, avliden, driven till självmord av Dumpen. Han har barn svarav ett antagligen kan läsa om sin far och titta på bilder. Finns det någon orsak att fortsätta skada dem genom att hänga ut och förtala deras far?
Citera
2023-05-08, 17:49
Medlem
Citat:
Korrupt och kriminellt är men det kommer ni att hållas ansvariga för inte bara på Marginalen utan så det stänker.
Tack men aktion också utanför tråden tack.
"Nyfiken - vilken action efterfrågas?" Det lär du få visshet i "Ovetande" när tiden kommer.
Tack. Misstänkte att det var Marginalen Bank från ditt tidigare inlägg. Det här strider mot kundkännedom och KYC som det heter på engelska. Ingen god banksed.
Citera
2023-05-08, 19:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rannsakaren
Du tror att alla som kritiserar Dumpen är gäddor. Det säger egentligen allt om vilken nivå du befinner dig på.

Ja, det är väldigt misstänksamt med folk som ägnar sin tid åt att kritisera dumpen när det finns så mycket annat som är fel på riktigt i världen.

Varför är det just att pedofiler hängs ut som upprör dig nog för att skriva massor här?

Det är en stor, röd jävla varningssignal helt enkelt.

Gå och mata hemlösa människor eller något istället för att sitta och kriga för pedons rätt att våldta barn ostört.
Citera
2023-05-08, 20:08
Avslutad
Citat:
Tack men aktion också utanför tråden tack.
"Nyfiken - vilken action efterfrågas?" Det lär du få visshet i "Ovetande" när tiden kommer.

Här ligger ni i vassen och smider planer ser jag?

Det är ju dock inte anonymt att försöka hämnas via lagen. Är ni beredda att outa er själva för att sätta dit dumpen eller dess sponsorer alltså?
Blir en rolig och spännande historia att följa.
Citera
2023-05-08, 21:03
Avslutad
Citat:
Här ligger ni i vassen och smider planer ser jag?

Det är ju dock inte anonymt att försöka hämnas via lagen. Är ni beredda att outa er själva för att sätta dit dumpen eller dess sponsorer alltså?
Blir en rolig och spännande historia att följa.
Vadå "smider" planer... Är det rätt att Josefsson inte ska våga gå ut och behöva ligga och gömma sig i ett kyffe för att han har kriterat pöbelväldet. Jag är journalist och ska intervjua marionettsnusket strax. Är det att smida planer... Både rötan ska spricka och regeringen också om den inte passar sig. Undertecknat på heder och samvete.
Citera
2023-05-08, 21:15
Avslutad
Citat:
Vadå "smider" planer... Är det rätt att Josefsson inte ska våga gå ut och behöva ligga och gömma sig i ett kyffe för att han har kriterat pöbelväldet. Jag är journalist och ska intervjua marionettsnusket strax. Är det att smida planer... Både rötan ska spricka och regeringen också om den inte passar sig. Undertecknat på heder och samvete.

Finns det inte bättre saker du som journalist kan ägna dig åt? Landet brinner, folk har knappt råd med mat.

En pedofilkramare/barnknullare kan väl vänta? Skriv om något vettigt istället.
Citera
2023-05-08, 21:15
Medlem
Hue kan Sara orka o få driva Dumpen då hon lär vara sjukpensionär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in